Kamala tunne. Sitä ei ymmärrä ihminen, jolla on joku vieressä nukkumassa tai millään tapaa arkea jakamassa. Minua muistaa kyllä sekaisin oleva ex, haukkuu minkä ehtii, vaikka pääsee lähes vastuutta…, ja hänen kanssaan yritän sitten tulla toimeen. Loma alkoi, sen pitäisi olla mukavaa, mutta olen surullinen. En vain jaksa enää tutustua uusiin ihmisiin. Ehkä nyt on aika surulle, mutta itkukaan ei onnistu.
Yksinäisyys
5
116
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuossa tilanteessa on aikaa etsiä elämään niitä asioita mistä sinä pidät. Juuri sinä. Ja tehdä niitä, ilman että tarvitsee ottaa ketään muuta huomioon. Ymmärrän kaipuusi, että olisi kiva jakaa asioita toisen kanssa. Mutta löydä ensin itsesi. Ja se mitä sinä haluat. Kun olet siellä ja sinut itsesi kanssa, niin vierellesi tömähtää toinen, joka sopii sinun elämääsi. Ilman että sinun tarvitsee sopeutua toiseen, tai hänen sinuun.
Tuo aika on rakkaudesta sitä kohtaan mitä sinä haluat. Että löytäisit sen. Ei rangaistus. <3 - Anonyymi00002UUSI
Toisen ihmisen kaipuun vierelle sänkyyn unohtaa vuosien kuluessa 👍🏻😅
- Anonyymi00003UUSI
Ex haukkuu ja yrität tulla toimeen. Tee nyt itsellesi palvelus ja pistä kokonaan välit poikki. Älä opeta itsellesi että olet jonkun sylkykuppi.
- Anonyymi00004UUSI
Mut hei parempi yksin yksinäinen kuin sen sekaisin olevan exän kanssa yksinäinen. Nyt voit sentää löytää jossain vaiheessa elämääsi vielä uutta ja ihanaa rakkautta. Vaikken nyt siltä tunnu.
- Anonyymi00005UUSI
Hyvää lomaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384