Siis voitko vakuuttaa mulle, että maailmassa ja ihmisissä on vielä hyvyyttä? Alkaa loppua usko.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kyllä on, paljonkin. Tule, niin näytän.
- Anonyymi00002
Onhan sitä. Mutta tärkeintä on se että älä etsi sitä ulkopuolelta. Luo sitä itse. Muihin et voi vaikuttaa, siihen voit mitä itse teet.
- Anonyymi00003
Valo loistaa pimeässä.
- Anonyymi00004
Jos todella haluat maailmaan hyvää niin ymmärrät ettei riitä että on ne hyvät joita tapaat elämän aikana ja joilta saat itsellesi hyvää oloa. Sinutkin tarvitaan mukaan.
- Anonyymi00005
Ei ihmisissä ole, mutta Jumala/Jeesus on hyvä. Uskoa tarvitaan mielen puhdistumiseen.
- Anonyymi00006
Kyllä maailmassa on vielä paljon hyvää, anna sydämesi osoittaa se,
https://www.youtube.com/watch?v=hOWLs1phUIs&list=RDOzZPbCCZ7cE&index=8 - Anonyymi00007
Jumalan armo parantaa. Kun antaa sydämensä Jeesukselle, ihminen täyttyy Jumalan iankaisella rakkaudella ja valolla. Ihminen luopuu menneisyyden taakoista, vihasta, katkeruudesta ja antaa anteeksi muille ja itselleen. Se on niin siuremmoinen hetki. Vain ne jotka ovat antaneet elämänsä Jeesukselle, tulleet uskoon, voivat ymmärtää sen.
Pahuus on sydämen heikkoutta. Ihmisen itsetunto voi olla huono, hänellä on traumoja, hänet on aina torjuttu. Siksi ihminen ei uskalla enää rakastaa lähimmäisiään. Jumalan rakkaus kuitenkin vähitellen parantaa sielun haavat ja vahvistaa ihmisen sydäntä. Se ei tapahdu hetkessä, mutta luottamalla Jumalaan se tapahtuu.
Olen itse tällä polulla. Parannukseen vaaditaan uskon lisäksi myös aitoa katumusta. Vaikeinta on kohdata oma pahuutensa, keskeneräisyytensä.
En tiedä oliko tämä vastaus kysymykseesi, mutta kehotan sinua luottamaan hyvyyteen. Katsoessasi luomakuntaa, ihmisiä, eläimiä ja kasveja, näet paljon kauneutta ja hyvyyttä. Vaikka maailma vaikuttaa pahalta paikalta, ihmiset tekevät edelleen uhrautuvia tekoja toistensa eteen. - Anonyymi00008
Mä olen nainen mutta sanon että on. Monet ihmiset ei halua aiheuttaa kenellekään tuskaa tai kärsimystä ja kohtelee kaikkia ihmismäisesti.
- Anonyymi00009
Ihmiskunta on rikkaruoho maapallolla.
- Anonyymi00010
Luotat vaan itseesi ja kuljet tietä joka on sinulle tarkoitettu. Häröily ja satunnaiset suhteet vain hajottaa mieltä ja voit menettää mahdollisuuden. Hyviä asioita toivon sinulle!
- Anonyymi00011
Voin,Rakkaus on voima ja niistä suurin !
Välillä viha saa valtansa kun näkee pahaa.
Ihmisissä on hyvyyttä paljon mutta pitää osata etsiä sillä pahuutta ja sen edustajia on paljon.
Kun ihminen puhuu,että Rakastan sitä tai sitä,siinä on voimaa!
Hän ei ole kadonnut..
Rakkauteni on suuri eläimille, kun tietäisit .
Rakkauteni on Isälle,Pojalle ja Pyhälle hengelle ! Vaikka en kuulu mihinkään ryhmään,olen vain ja elän.
Toisen kunnioitus ! - Anonyymi00012
Syy saamaasi kohteluun löytyy yleensä peilistä.
- Anonyymi00013
Niin yleensä, vaan kun olen kiltti nainen muille ihmisille niin paskaa kohtelua saan osakseni.
- Anonyymi00014
Tuliko euforinen olo kun pääsit mumisemaan naista erittäin ontuvalla tavalla performoivan äijän avauksen yhteyteen katkeraa maailmankuvaasi? T naiselta onnea ja menestystä ns elämääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711086
- 64884
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko78623- 62599
- 28585
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569