Mies voitko sanoa, että maailmassa on vielä hyvää

Anonyymi-ap

Siis voitko vakuuttaa mulle, että maailmassa ja ihmisissä on vielä hyvyyttä? Alkaa loppua usko.

14

221

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä on, paljonkin. Tule, niin näytän.

• Anonyymi00002

Onhan sitä. Mutta tärkeintä on se että älä etsi sitä ulkopuolelta. Luo sitä itse. Muihin et voi vaikuttaa, siihen voit mitä itse teet.

• Anonyymi00003

Valo loistaa pimeässä.

• Anonyymi00004

Jos todella haluat maailmaan hyvää niin ymmärrät ettei riitä että on ne hyvät joita tapaat elämän aikana ja joilta saat itsellesi hyvää oloa. Sinutkin tarvitaan mukaan.

• Anonyymi00005

Ei ihmisissä ole, mutta Jumala/Jeesus on hyvä. Uskoa tarvitaan mielen puhdistumiseen.

• Anonyymi00006
    • Anonyymi00007

Jumalan armo parantaa. Kun antaa sydämensä Jeesukselle, ihminen täyttyy Jumalan iankaisella rakkaudella ja valolla. Ihminen luopuu menneisyyden taakoista, vihasta, katkeruudesta ja antaa anteeksi muille ja itselleen. Se on niin siuremmoinen hetki. Vain ne jotka ovat antaneet elämänsä Jeesukselle, tulleet uskoon, voivat ymmärtää sen.

Pahuus on sydämen heikkoutta. Ihmisen itsetunto voi olla huono, hänellä on traumoja, hänet on aina torjuttu. Siksi ihminen ei uskalla enää rakastaa lähimmäisiään. Jumalan rakkaus kuitenkin vähitellen parantaa sielun haavat ja vahvistaa ihmisen sydäntä. Se ei tapahdu hetkessä, mutta luottamalla Jumalaan se tapahtuu.

Olen itse tällä polulla. Parannukseen vaaditaan uskon lisäksi myös aitoa katumusta. Vaikeinta on kohdata oma pahuutensa, keskeneräisyytensä.

En tiedä oliko tämä vastaus kysymykseesi, mutta kehotan sinua luottamaan hyvyyteen. Katsoessasi luomakuntaa, ihmisiä, eläimiä ja kasveja, näet paljon kauneutta ja hyvyyttä. Vaikka maailma vaikuttaa pahalta paikalta, ihmiset tekevät edelleen uhrautuvia tekoja toistensa eteen.

• Anonyymi00008

Mä olen nainen mutta sanon että on. Monet ihmiset ei halua aiheuttaa kenellekään tuskaa tai kärsimystä ja kohtelee kaikkia ihmismäisesti.

• Anonyymi00009

Ihmiskunta on rikkaruoho maapallolla.

• Anonyymi00010

Luotat vaan itseesi ja kuljet tietä joka on sinulle tarkoitettu. Häröily ja satunnaiset suhteet vain hajottaa mieltä ja voit menettää mahdollisuuden. Hyviä asioita toivon sinulle!

• Anonyymi00011

Voin,Rakkaus on voima ja niistä suurin !
      Välillä viha saa valtansa kun näkee pahaa.
      Ihmisissä on hyvyyttä paljon mutta pitää osata etsiä sillä pahuutta ja sen edustajia on paljon.
      Kun ihminen puhuu,että Rakastan sitä tai sitä,siinä on voimaa!
      Hän ei ole kadonnut..

Rakkauteni on suuri eläimille, kun tietäisit .
      Rakkauteni on Isälle,Pojalle ja Pyhälle hengelle ! Vaikka en kuulu mihinkään ryhmään,olen vain ja elän.

Toisen kunnioitus !

• Anonyymi00012

Syy saamaasi kohteluun löytyy yleensä peilistä.

• Anonyymi00013

Niin yleensä, vaan kun olen kiltti nainen muille ihmisille niin paskaa kohtelua saan osakseni.

• Anonyymi00014

Tuliko euforinen olo kun pääsit mumisemaan naista erittäin ontuvalla tavalla performoivan äijän avauksen yhteyteen katkeraa maailmankuvaasi? T naiselta onnea ja menestystä ns elämääs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      171
      1086
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      64
      884
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      810
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      673
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      78
      623
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      585
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe