Hyvää yötä. Olet vahva 🫂🌞
Söpöhöppänälle
10
99
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Rakastava viesti jollekin.
- Anonyymi00002UUSI
Voi olla vaikka sinulle...
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi olla vaikka sinulle...
Ei voi noin vahvoja viestejä omia. Ei mieli usko tai keho kuule kun ei voi tietää.
Tajuan kuitenkin miten valtavan lämmön ja ilon nuo sanat oikeasti korvaan kuultuna itselle toisi. En tiedä onko maailmassa mitään niin valtavan voimallista ja rakkaudellista tunnetta kuin kuulla toiselta olevansa jotain tuollaista mitä aloituksessa kerroit. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei voi noin vahvoja viestejä omia. Ei mieli usko tai keho kuule kun ei voi tietää.
Tajuan kuitenkin miten valtavan lämmön ja ilon nuo sanat oikeasti korvaan kuultuna itselle toisi. En tiedä onko maailmassa mitään niin valtavan voimallista ja rakkaudellista tunnetta kuin kuulla toiselta olevansa jotain tuollaista mitä aloituksessa kerroit.Tuo edellinen kommentti ei ollut ap:lta. Vastaanottaja tietää. Mutta kiitos, jos se tuntui hyvältä. Niin oli tarkoituskin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo edellinen kommentti ei ollut ap:lta. Vastaanottaja tietää. Mutta kiitos, jos se tuntui hyvältä. Niin oli tarkoituskin.
Rehellisesti ei nämä viestit tunnu miltään. Järjellä ymmärtää miten kivoja ja hienoja sanojen ilmaisua ne ovat, mutta sydän ei tunne mitään. Aito kokemus herättää tunteet, viestit vain mielikuvituksen.
Kiitos kuitenkin kivasta viestistä jollekin.
- Anonyymi00005UUSI
Ei aina jaksa olla vahva. Välillä pitää kohdata se toinenkin puoli.
- Anonyymi00007UUSI
Joskus pitää olla myös paljas ja näyttää haavoittuvuutensa muuten ei tule mithään.
- Anonyymi00008UUSI
Niinhän se on. Itsestään on annettava.
- Anonyymi00009UUSI
Niin en minä sitä tarkoittanut että ei pitäisi herkkää puoltaan näyttää. Oli vaan muistutus siitä, että sitä vahvuutta löytyy kaikesta huolimatta vaikka mitä tunteita kävisi läpi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin en minä sitä tarkoittanut että ei pitäisi herkkää puoltaan näyttää. Oli vaan muistutus siitä, että sitä vahvuutta löytyy kaikesta huolimatta vaikka mitä tunteita kävisi läpi.
No kyllä sen tsemppiviestinä ymmärsinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381