Hieno mies kaikinpuolin. Jos vain sinut saisin omakseni.
Mies, olet aika saalis
7
131
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kai olen sellainen valkoinen peura, tai siis härkä. Epäilen kyllä että kyse olisi juuri minusta.
- Anonyymi00002UUSI
No jos on, niin olet kyllä mun 😜
Sivusta - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No jos on, niin olet kyllä mun 😜
SivustaMä oon sen verta kokematon ihmisten kanssa, että en tiedä miten on. Olenko sun vai mitä olenkaan. Pitkän ajattelun ja kokemusten perusteella olen vahvasti ottanut linjan, että hänen kenen kanssa sänkyyn päädyn niin hänen kanssaan tahdon vain olla. Siis aina ja nyt. Ihmisten ero tuhoaa mieliä ja elämiä, siksi tällainen periaate mulla. Vaikea kun ei uskalla oikein tutustua ellei heti tunnu erittäin oikealta. Joku haju tai aura kehittynyt että olen vissiin aika haluttu mies.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mä oon sen verta kokematon ihmisten kanssa, että en tiedä miten on. Olenko sun vai mitä olenkaan. Pitkän ajattelun ja kokemusten perusteella olen vahvasti ottanut linjan, että hänen kenen kanssa sänkyyn päädyn niin hänen kanssaan tahdon vain olla. Siis aina ja nyt. Ihmisten ero tuhoaa mieliä ja elämiä, siksi tällainen periaate mulla. Vaikea kun ei uskalla oikein tutustua ellei heti tunnu erittäin oikealta. Joku haju tai aura kehittynyt että olen vissiin aika haluttu mies.
Kuinka haluttu?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuinka haluttu?
Pysyttelen kotona mieluummin kuin lähden yhtään minnekään. Ehkä sormus auttaisi jos luulisivat ukkomieheksi. Sana leviää vaan aika vauhtia täällä päin.
- Anonyymi00006UUSI
Olen jo varattu Naiselleni Rakkaalleni! Hän on Rakkaani ja muita en kyllä tällä hetkellä tarvitse...He is what I want in my heart
- Anonyymi00007UUSI
Onnea kyyhkyläisille en kyllä tajua miksi täällä tuota runoilet jos vierelläsi on rakkaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381