Ehkä annat periksi

Anonyymi-ap

Minun suhteeni osalta irl

35

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Ei kai sinun suhde minulle kuulu?

      • Anonyymi00002
        UUSI

        Ehk ei siitä ollut kyse


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Sen todennäköisyys, että meidän välille tulisi jotain suhdetta kasvaa tietysti mitä useammin kasvokkain kohtaamme. Ja pienenee ja loppuu mitä harvemmin näemme. Asia on täysin seisahduksissa kun emme näe.
      n> m

      • Anonyymi00004
        UUSI

        Taas minulle, mutta on negatiivispainotteinen, niin en omi.


      • Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Taas minulle, mutta on negatiivispainotteinen, niin en omi.

        Oletko pääsi palstaäijän surkuhupaisiin naislarppauksiin särkenyt harkinnut mielentasaajia?


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Oletko pääsi palstaäijän surkuhupaisiin naislarppauksiin särkenyt harkinnut mielentasaajia?

        Höpönassulta tänään poikkeuksellisen sekavaa settiä, onko nää amurissa hellettä


      • Anonyymi00007
        UUSI

        Ei kiitos enää mitään tunteiden sekamelskaa, vihjauluja, epäsuoria tunteita, puhumattomuus, ei vastauksia tms. Katseita joista ei jäänyt epäselvää. Liian kuluttavaa


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Höpönassulta tänään poikkeuksellisen sekavaa settiä, onko nää amurissa hellettä

        Mikä tässä ajatusapparaatissasi olisi nk amuri-erityistä? Tästä liukodin mielelläni lisää Kun kerran tiedot kertoa sivusta jostain syystä dialogiin pamahtaen, että kuinka harvinaisen sekavaa settiä on juuri tämä aamuna ollut, niin moneltako katsot istunnon alkaneen, kaikkien miesten puolesta sukupuoltaan välistä sotaa käyvä?


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Höpönassulta tänään poikkeuksellisen sekavaa settiä, onko nää amurissa hellettä

        Mitenkäs amuri tähän liittyy? Ajelin eilen sen läpi.


      • Anonyymi00020
        UUSI

        Pelottavan harvoin enään. m->n


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Taas minulle, mutta on negatiivispainotteinen, niin en omi.

        Millä tavoin negatiivispainotteinen? Etkö halua siis tavata? Tarkoitus oli juuri kannustaa irl- kohtaamisiin.
        n> m


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei kiitos enää mitään tunteiden sekamelskaa, vihjauluja, epäsuoria tunteita, puhumattomuus, ei vastauksia tms. Katseita joista ei jäänyt epäselvää. Liian kuluttavaa

        Täh? Et halua kohdata, koska aiheutan sinussa tuollaista? Mitä kummaa sitten haluat? Eihän asiat muuten liiku mihinkään.
        n> m


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Täh? Et halua kohdata, koska aiheutan sinussa tuollaista? Mitä kummaa sitten haluat? Eihän asiat muuten liiku mihinkään.
        n> m

        Epäilen, että tuo oli erään naisen kirjoitus minulle. Hän kirjoittelee täällä ties kenen kanssa ja syyttää aina kaikesta minua. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että kaivattunne täällä kirjoittelisi juuri sinulle.

        Irl.com, siellä se elämä on!


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Epäilen, että tuo oli erään naisen kirjoitus minulle. Hän kirjoittelee täällä ties kenen kanssa ja syyttää aina kaikesta minua. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että kaivattunne täällä kirjoittelisi juuri sinulle.

        Irl.com, siellä se elämä on!

        Aina joku touhukas taapero alentuu nk kannattamaan aloittajaäijän alkeellista johdattelua


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Aina joku touhukas taapero alentuu nk kannattamaan aloittajaäijän alkeellista johdattelua

        Ainakin aloittajaäijä saa taas katetta onahyväisyydelleen loistavana tarinankertojana ku ei muuten ole yhtää noussu hattuun


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Epäilen, että tuo oli erään naisen kirjoitus minulle. Hän kirjoittelee täällä ties kenen kanssa ja syyttää aina kaikesta minua. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että kaivattunne täällä kirjoittelisi juuri sinulle.

        Irl.com, siellä se elämä on!

        Se on just näin!! Tää palsta ei oo treffipalsta ne on toisaalla joten sellaista on täältä oikeestaan turha edes hakea.

        Tää on vain ja ainoastaan keskustelupalsta ja nimenomaan anonyymi-sellainen. Onko joillekin ollu tuo vähän hakusessa vieläkin?

        Onhan suomi24:lla toki oma treffipalstakin sitä treffailemista varten mut tämä ei ole sellainen. Tää on hyvä pitää mielessä.


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Epäilen, että tuo oli erään naisen kirjoitus minulle. Hän kirjoittelee täällä ties kenen kanssa ja syyttää aina kaikesta minua. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että kaivattunne täällä kirjoittelisi juuri sinulle.

        Irl.com, siellä se elämä on!

        Täällä on tutkitusti enemmän naisia ku miehiä ja joillakin naisilla(kin) voi vähän mennä överiks myös nuo suhdejutut. Täällä kun on moneen junaan ihmisiä sekä miehissä että naisissa. 😊 pidetään tää mielessä ja se järki päässä.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Täällä on tutkitusti enemmän naisia ku miehiä ja joillakin naisilla(kin) voi vähän mennä överiks myös nuo suhdejutut. Täällä kun on moneen junaan ihmisiä sekä miehissä että naisissa. 😊 pidetään tää mielessä ja se järki päässä.

        Tässä tämä aloittajaäijä jorisee autuaasti sekavia itsensä kanssa. Tai sitten höyry korvista nousten hyväntuulista esittäen


    • Anonyymi00008
      UUSI

      ei meille voi tulla mitään sillä hän ei käsitä minua ja traumojani hän ei käsitä kuinka isona ja hallitsevana ne on osana päiviäni kuinka kärsin ajoittaisesta maanisuudesta pakko oireista jne. elämäni on välillä hyvinkin tuskaista ja hän vain lisää vettä myllyyn toivoi kuolemaani,

      • Anonyymi00011
        UUSI

        Miksi sitten minä juuri olen kohteesi ollut


    • Anonyymi00010
      UUSI

      Jos olet M-nainen niin laita viestiä.

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Mihin ja kenelle niin helpottaa. Yksi mies laittaa itse kun on halukas 🥰


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mihin ja kenelle niin helpottaa. Yksi mies laittaa itse kun on halukas 🥰

        Ja siis mikään tässä ketjussa ei ollut minulta.
        M


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ja siis mikään tässä ketjussa ei ollut minulta.
        M

        Voit vastata minun kysymyksiin? En halua pommittaa viesteillä.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Voit vastata minun kysymyksiin? En halua pommittaa viesteillä.

        Mihin kysymyksiin. Täällä oleviin vai mihin?
        Kyllä mulle saa viestiä laittaa, mutta ilmeisesti en ole sinun hän.


      • Anonyymi00024
        UUSI

        Mitä viestiä? Mistä aiheesta?
        M- nainen


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mitä viestiä? Mistä aiheesta?
        M- nainen

        Laitoin Wa. Et ole lukenut vielä.
        Kukat sopii sinulle 🌺🌸.


    • Anonyymi00017
      UUSI

      Aloittajanainen ottaa itse yhteyttä suoraan, muuten ei tapahdu mitään. Jos ei ota, ei vaan kiinnosta riittävästi.
      Lopeta toivominen, että muut tekee aina ikävät työt puolestasi, se on inhottava piirre ihmisessä.

      • Anonyymi00019
        UUSI

        Haluatko ”aloittajanaiselle”, eli naista esittävälle urputtava palstafundamentalisti avata mielenmaisemiasi, että mikä tässä työssä, eli aloitteen tekemisessä on tarkemmin ikävää, kuten tuolle luonnoit varsin passiivisagressiivisesti?


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Haluatko ”aloittajanaiselle”, eli naista esittävälle urputtava palstafundamentalisti avata mielenmaisemiasi, että mikä tässä työssä, eli aloitteen tekemisessä on tarkemmin ikävää, kuten tuolle luonnoit varsin passiivisagressiivisesti?

        Katso peiliin, niin tajuat mitä rumuus ja tyhmyys on. Älä edes yritä miettiä asioita, joita et voi ymmärtää.


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Katso peiliin, niin tajuat mitä rumuus ja tyhmyys on. Älä edes yritä miettiä asioita, joita et voi ymmärtää.

        No anteeksi nyt aivan kamalasti, että pilasin hyvin alkaneen rageilusi jollekin naiselle tässä tunnisteettomassa aloituksessa, jonka palstaäijä mm ihan ainua varten kirjoitti. TT


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        No anteeksi nyt aivan kamalasti, että pilasin hyvin alkaneen rageilusi jollekin naiselle tässä tunnisteettomassa aloituksessa, jonka palstaäijä mm ihan ainua varten kirjoitti. TT

        Mitä kaikkea kamaa sinä piikität torsoosi, vai onko tuo sekavuus ja typeryys äitisi geeniperintöä?


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mitä kaikkea kamaa sinä piikität torsoosi, vai onko tuo sekavuus ja typeryys äitisi geeniperintöä?

        Tällainen puberteettinen kuohuntakohtaus sitten tällä kertaa.


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Tällainen puberteettinen kuohuntakohtaus sitten tällä kertaa.

        Varaa aika psykiatrille, saat lääkityksen, niin kohtaukset vähenee. En pysty auttamaan enempää.


    • Anonyymi00033
      UUSI

      Kuka kenen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe