Minun suhteeni osalta irl
Ehkä annat periksi
35
266
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei kai sinun suhde minulle kuulu?
- Anonyymi00002UUSI
Ehk ei siitä ollut kyse
- Anonyymi00003UUSI
Sen todennäköisyys, että meidän välille tulisi jotain suhdetta kasvaa tietysti mitä useammin kasvokkain kohtaamme. Ja pienenee ja loppuu mitä harvemmin näemme. Asia on täysin seisahduksissa kun emme näe.
n> m- Anonyymi00004UUSI
Taas minulle, mutta on negatiivispainotteinen, niin en omi.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taas minulle, mutta on negatiivispainotteinen, niin en omi.
Oletko pääsi palstaäijän surkuhupaisiin naislarppauksiin särkenyt harkinnut mielentasaajia?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko pääsi palstaäijän surkuhupaisiin naislarppauksiin särkenyt harkinnut mielentasaajia?
Höpönassulta tänään poikkeuksellisen sekavaa settiä, onko nää amurissa hellettä
- Anonyymi00007UUSI
Ei kiitos enää mitään tunteiden sekamelskaa, vihjauluja, epäsuoria tunteita, puhumattomuus, ei vastauksia tms. Katseita joista ei jäänyt epäselvää. Liian kuluttavaa
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Höpönassulta tänään poikkeuksellisen sekavaa settiä, onko nää amurissa hellettä
Mikä tässä ajatusapparaatissasi olisi nk amuri-erityistä? Tästä liukodin mielelläni lisää Kun kerran tiedot kertoa sivusta jostain syystä dialogiin pamahtaen, että kuinka harvinaisen sekavaa settiä on juuri tämä aamuna ollut, niin moneltako katsot istunnon alkaneen, kaikkien miesten puolesta sukupuoltaan välistä sotaa käyvä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Höpönassulta tänään poikkeuksellisen sekavaa settiä, onko nää amurissa hellettä
Mitenkäs amuri tähän liittyy? Ajelin eilen sen läpi.
- Anonyymi00020UUSI
Pelottavan harvoin enään. m->n
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taas minulle, mutta on negatiivispainotteinen, niin en omi.
Millä tavoin negatiivispainotteinen? Etkö halua siis tavata? Tarkoitus oli juuri kannustaa irl- kohtaamisiin.
n> m - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei kiitos enää mitään tunteiden sekamelskaa, vihjauluja, epäsuoria tunteita, puhumattomuus, ei vastauksia tms. Katseita joista ei jäänyt epäselvää. Liian kuluttavaa
Täh? Et halua kohdata, koska aiheutan sinussa tuollaista? Mitä kummaa sitten haluat? Eihän asiat muuten liiku mihinkään.
n> m - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Täh? Et halua kohdata, koska aiheutan sinussa tuollaista? Mitä kummaa sitten haluat? Eihän asiat muuten liiku mihinkään.
n> mEpäilen, että tuo oli erään naisen kirjoitus minulle. Hän kirjoittelee täällä ties kenen kanssa ja syyttää aina kaikesta minua. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että kaivattunne täällä kirjoittelisi juuri sinulle.
Irl.com, siellä se elämä on! - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Epäilen, että tuo oli erään naisen kirjoitus minulle. Hän kirjoittelee täällä ties kenen kanssa ja syyttää aina kaikesta minua. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että kaivattunne täällä kirjoittelisi juuri sinulle.
Irl.com, siellä se elämä on!Aina joku touhukas taapero alentuu nk kannattamaan aloittajaäijän alkeellista johdattelua
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aina joku touhukas taapero alentuu nk kannattamaan aloittajaäijän alkeellista johdattelua
Ainakin aloittajaäijä saa taas katetta onahyväisyydelleen loistavana tarinankertojana ku ei muuten ole yhtää noussu hattuun
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Epäilen, että tuo oli erään naisen kirjoitus minulle. Hän kirjoittelee täällä ties kenen kanssa ja syyttää aina kaikesta minua. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että kaivattunne täällä kirjoittelisi juuri sinulle.
Irl.com, siellä se elämä on!Se on just näin!! Tää palsta ei oo treffipalsta ne on toisaalla joten sellaista on täältä oikeestaan turha edes hakea.
Tää on vain ja ainoastaan keskustelupalsta ja nimenomaan anonyymi-sellainen. Onko joillekin ollu tuo vähän hakusessa vieläkin?
Onhan suomi24:lla toki oma treffipalstakin sitä treffailemista varten mut tämä ei ole sellainen. Tää on hyvä pitää mielessä. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Epäilen, että tuo oli erään naisen kirjoitus minulle. Hän kirjoittelee täällä ties kenen kanssa ja syyttää aina kaikesta minua. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että kaivattunne täällä kirjoittelisi juuri sinulle.
Irl.com, siellä se elämä on!Täällä on tutkitusti enemmän naisia ku miehiä ja joillakin naisilla(kin) voi vähän mennä överiks myös nuo suhdejutut. Täällä kun on moneen junaan ihmisiä sekä miehissä että naisissa. 😊 pidetään tää mielessä ja se järki päässä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Täällä on tutkitusti enemmän naisia ku miehiä ja joillakin naisilla(kin) voi vähän mennä överiks myös nuo suhdejutut. Täällä kun on moneen junaan ihmisiä sekä miehissä että naisissa. 😊 pidetään tää mielessä ja se järki päässä.
Tässä tämä aloittajaäijä jorisee autuaasti sekavia itsensä kanssa. Tai sitten höyry korvista nousten hyväntuulista esittäen
- Anonyymi00008UUSI
ei meille voi tulla mitään sillä hän ei käsitä minua ja traumojani hän ei käsitä kuinka isona ja hallitsevana ne on osana päiviäni kuinka kärsin ajoittaisesta maanisuudesta pakko oireista jne. elämäni on välillä hyvinkin tuskaista ja hän vain lisää vettä myllyyn toivoi kuolemaani,
- Anonyymi00011UUSI
Miksi sitten minä juuri olen kohteesi ollut
- Anonyymi00010UUSI
Jos olet M-nainen niin laita viestiä.
- Anonyymi00013UUSI
Mihin ja kenelle niin helpottaa. Yksi mies laittaa itse kun on halukas 🥰
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mihin ja kenelle niin helpottaa. Yksi mies laittaa itse kun on halukas 🥰
Ja siis mikään tässä ketjussa ei ollut minulta.
M - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja siis mikään tässä ketjussa ei ollut minulta.
MVoit vastata minun kysymyksiin? En halua pommittaa viesteillä.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voit vastata minun kysymyksiin? En halua pommittaa viesteillä.
Mihin kysymyksiin. Täällä oleviin vai mihin?
Kyllä mulle saa viestiä laittaa, mutta ilmeisesti en ole sinun hän. - Anonyymi00024UUSI
Mitä viestiä? Mistä aiheesta?
M- nainen - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä viestiä? Mistä aiheesta?
M- nainenLaitoin Wa. Et ole lukenut vielä.
Kukat sopii sinulle 🌺🌸.
- Anonyymi00017UUSI
Aloittajanainen ottaa itse yhteyttä suoraan, muuten ei tapahdu mitään. Jos ei ota, ei vaan kiinnosta riittävästi.
Lopeta toivominen, että muut tekee aina ikävät työt puolestasi, se on inhottava piirre ihmisessä.- Anonyymi00019UUSI
Haluatko ”aloittajanaiselle”, eli naista esittävälle urputtava palstafundamentalisti avata mielenmaisemiasi, että mikä tässä työssä, eli aloitteen tekemisessä on tarkemmin ikävää, kuten tuolle luonnoit varsin passiivisagressiivisesti?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Haluatko ”aloittajanaiselle”, eli naista esittävälle urputtava palstafundamentalisti avata mielenmaisemiasi, että mikä tässä työssä, eli aloitteen tekemisessä on tarkemmin ikävää, kuten tuolle luonnoit varsin passiivisagressiivisesti?
Katso peiliin, niin tajuat mitä rumuus ja tyhmyys on. Älä edes yritä miettiä asioita, joita et voi ymmärtää.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Katso peiliin, niin tajuat mitä rumuus ja tyhmyys on. Älä edes yritä miettiä asioita, joita et voi ymmärtää.
No anteeksi nyt aivan kamalasti, että pilasin hyvin alkaneen rageilusi jollekin naiselle tässä tunnisteettomassa aloituksessa, jonka palstaäijä mm ihan ainua varten kirjoitti. TT
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
No anteeksi nyt aivan kamalasti, että pilasin hyvin alkaneen rageilusi jollekin naiselle tässä tunnisteettomassa aloituksessa, jonka palstaäijä mm ihan ainua varten kirjoitti. TT
Mitä kaikkea kamaa sinä piikität torsoosi, vai onko tuo sekavuus ja typeryys äitisi geeniperintöä?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mitä kaikkea kamaa sinä piikität torsoosi, vai onko tuo sekavuus ja typeryys äitisi geeniperintöä?
Tällainen puberteettinen kuohuntakohtaus sitten tällä kertaa.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tällainen puberteettinen kuohuntakohtaus sitten tällä kertaa.
Varaa aika psykiatrille, saat lääkityksen, niin kohtaukset vähenee. En pysty auttamaan enempää.
- Anonyymi00033UUSI
Kuka kenen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466