Ihmisen, joka valehtelee muista ja tekee heistä pilkkaa, toiminta kumpuaa usein syvistä persoonallisuuden tai itsetunnon haasteista. Taustalla on tyypillisesti yksi tai useampi seuraavista psykologisista motiiveista:Heikko itsetunto: Toisten alas painaminen ja pilkkaaminen toimii valheellisena keinona pönkittää omaa huonoa itsetuntoa.Empatian puute: Kyvyttömyys asettua toisen asemaan tai ymmärtää toisen tunteita tekee muiden loukkaamisesta helppoa.Kontrollin ja vallan tarve: Valheilla ja ilkeällä huumorilla pyritään hallitsemaan sosiaalisia tilanteita ja saamaan huomiota.Kateus ja katkeruus: Toisen menestyksen, ulkonäön tai onnellisuuden mitätöiminen kumpuaa usein omasta tyytymättömyydestä.Narsistiset piirteet: Äärimmäisissä tapauksissa kyse voi olla tarpeesta nostaa omaa arvoaan polkemalla muita, jolloin käytetään häikäilemättömästi hyväksi manipulointia ja mustamaalaamista.Tällainen käytös on aina henkistä väkivaltaa ja kertoo tekijän omista sisäisistä ristiriidoista, ei pilkan kohteesta.
Niin se on
36
211
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Porukalla kun on niin mukava tehdä pilaa.
- Anonyymi00004UUSI
Päästään terveet eivät tuollaista tee. Ja hyvä muistaa että jossain vaiheessa voi joutua vastuuseen
- Anonyymi00006UUSI
Ihan hyvä tehdä muille niiku itselleen tehty 👍 takasin tulee
Kaikista mukavinta katsella kun se joka aloitti uhriutuu itse ja alkaa kirjotella "miten pitäisi käyttäytyä" aloituksia. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan hyvä tehdä muille niiku itselleen tehty 👍 takasin tulee
Kaikista mukavinta katsella kun se joka aloitti uhriutuu itse ja alkaa kirjotella "miten pitäisi käyttäytyä" aloituksia.Haluatko yksärinkertainen avautua lisää tässä palstaäijän pläjäyksessä että mitä tämä naispuolinen hlö jota pyrit maalittamaan on tarkemmin aloittanut? T naiselta
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Haluatko yksärinkertainen avautua lisää tässä palstaäijän pläjäyksessä että mitä tämä naispuolinen hlö jota pyrit maalittamaan on tarkemmin aloittanut? T naiselta
Etkö sinä rassukka osaa lukea 😵
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Etkö sinä rassukka osaa lukea 😵
Jaa sinäkin apäijä sitten karehduit, tsek
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Etkö sinä rassukka osaa lukea 😵
No lue itse aloitusviesti uudelleen ja mieti ettei se uhri oo tehny mitään vaan se jolla on se persoonallisuushäiriö tekee.
Eli mieleltään sairas ihminen joka loukkaantuu vaikkapa siitä kun joku nainen ei hänestä kiinnostu. Normaali ihminen tajuaa että se on ok jos se mistä ite on kiinnostunu ei ookkaan musta kiinnostunu ja siirtyy muualle etsimään.
Sairas ajattelee toisin että ihastuksen kohde on nyt mulle tehny väärin. Normaalit ihmiset tajuaa ett on jokaisen oma valinta kenestä kiinnostuu sairas alkaa vainoomaan ja kiusaamaan kohdettaan. Tuliko tä nyt selväks? - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No lue itse aloitusviesti uudelleen ja mieti ettei se uhri oo tehny mitään vaan se jolla on se persoonallisuushäiriö tekee.
Eli mieleltään sairas ihminen joka loukkaantuu vaikkapa siitä kun joku nainen ei hänestä kiinnostu. Normaali ihminen tajuaa että se on ok jos se mistä ite on kiinnostunu ei ookkaan musta kiinnostunu ja siirtyy muualle etsimään.
Sairas ajattelee toisin että ihastuksen kohde on nyt mulle tehny väärin. Normaalit ihmiset tajuaa ett on jokaisen oma valinta kenestä kiinnostuu sairas alkaa vainoomaan ja kiusaamaan kohdettaan. Tuliko tä nyt selväks?Ai aloittajasta omian keksivä päin sanonko mitä henkilöivä valehtelija käänsi aloituksen nyt tällaiseksi sivistyneeksi sanskriitiksi? Nyt päästiin taas vainoamisen sekä kiusaamisen tasolle maagisesti. Muista myydä tätä sekavaa stooria myös esim suomen viranomaisille kun löytyy jopa tällaisia rikollisuuteen liittyviä elementtejä ja kaikkea, vainoaja..
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ai aloittajasta omian keksivä päin sanonko mitä henkilöivä valehtelija käänsi aloituksen nyt tällaiseksi sivistyneeksi sanskriitiksi? Nyt päästiin taas vainoamisen sekä kiusaamisen tasolle maagisesti. Muista myydä tätä sekavaa stooria myös esim suomen viranomaisille kun löytyy jopa tällaisia rikollisuuteen liittyviä elementtejä ja kaikkea, vainoaja..
Eli ihminen joka on narsistisessa raivoissaan valmis vajoamaan jopa niin alas, että yrittää suitsia yhteiskunnan eri järjestelmiä agendansa taakse jauhamalla surrealistista dadaa esim viranomaisille ja/tai terveydenhuollon piiriin on itse vainoaja, tuliko tämä nyt selväksi?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli ihminen joka on narsistisessa raivoissaan valmis vajoamaan jopa niin alas, että yrittää suitsia yhteiskunnan eri järjestelmiä agendansa taakse jauhamalla surrealistista dadaa esim viranomaisille ja/tai terveydenhuollon piiriin on itse vainoaja, tuliko tämä nyt selväksi?
Eniten vtuttaa, että tämä läski länkyttäjä joka on pyrkinyt tuhoamaan toisen elämää systemaattiseen on päässyt kaikesta sattuneesta syystä kuin koira veräjästä ja silti kehtaa täällä vollottaa. Lisäys
- Anonyymi00002UUSI
” Valheilla ja ilkeällä huumorilla pyritään hallitsemaan sosiaalisia tilanteita ja saamaan huomiota.” Ai jaa emmää vaan ole täällä ulinakanavalla moista huomannut
- Anonyymi00007UUSI
Taitaa ap itse olla pyhä lehmä
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Taitaa ap itse olla pyhä lehmä
Ei mene hyvin kyllä sinulla jos ylläoleva aloitus on syy mutista sekavia. Ymmärrän kyllä miksi mustamaalaava maalittaja
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Taitaa ap itse olla pyhä lehmä
Osuiko ja uppos tuo aloitusviesti? Trollaatko täällä kaiket päivät?
Tajuathan että normaalilla ihmisellä ei oo mitään tarvetta sellaselle toiminnalle. Jos sulla on niin jotain on vinossa sun elämässä. Kannattais asialle tehdä jotain ja hoitaa pääkoppa kuntoon. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Osuiko ja uppos tuo aloitusviesti? Trollaatko täällä kaiket päivät?
Tajuathan että normaalilla ihmisellä ei oo mitään tarvetta sellaselle toiminnalle. Jos sulla on niin jotain on vinossa sun elämässä. Kannattais asialle tehdä jotain ja hoitaa pääkoppa kuntoon.En minä yksärin ahkeraa alustusta aloituksesta ja aloittajasta ketjusta toiseen varsinaisesti trollaamiseksi kutsuisi, mutta joo obsessio toisten elämän tuhoamiseen narsistisella raivolla vieläpä ilman mitään ”humaanisti hyväksyttävää kaksoissandardista syytä”😏 on kyllä indikaatio siitä, että kaikki ei ole aivan kunnossa. Sivusta TT
- Anonyymi00003UUSI
he ketkä aloittivat ns kertomisen jo vuosia sitten tai ihmettelivät hiljaisuudessa saivat ansionsa mukaan niin se menee elämässä. mitä he edes olivat minulle rikkinäiselle siinä vaiheessa. eivät yhtään mitään.
- Anonyymi00005UUSI
🤔🤔🤔🤔
- Anonyymi00009UUSI
Kaipaatko tulkintatukea palstaäijän sinänsä asiapitoinen avaukseen, jonka kieliasun tunnistaa paviaanikin ns? TT
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaipaatko tulkintatukea palstaäijän sinänsä asiapitoinen avaukseen, jonka kieliasun tunnistaa paviaanikin ns? TT
T nainen on itse ap
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
T nainen on itse ap
Ja jos asia olisi näin, niin mitä se merkitsisi käytännössä liittyisikö aloitukseen jokin suuri vääryys tai muu ulottuvuus miksi avausta tulisi osoitella pullealla sormella, S nainen?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja jos asia olisi näin, niin mitä se merkitsisi käytännössä liittyisikö aloitukseen jokin suuri vääryys tai muu ulottuvuus miksi avausta tulisi osoitella pullealla sormella, S nainen?
Luulosairaita taas.. ketä lie kuvittelee täälläkin olevan. Maalittaja kaiketi tekeytyen muiksi🤣
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Luulosairaita taas.. ketä lie kuvittelee täälläkin olevan. Maalittaja kaiketi tekeytyen muiksi🤣
Tähän en nyt ihan aloittajaäijä lähde kuitenkaan
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja jos asia olisi näin, niin mitä se merkitsisi käytännössä liittyisikö aloitukseen jokin suuri vääryys tai muu ulottuvuus miksi avausta tulisi osoitella pullealla sormella, S nainen?
Sivusta vastaan, että mikään muu kuin tämä kommentti ei ole multa. Ei aloitus eikä kommentit. En osallistu tämmöisiin.
Sn
- Anonyymi00015UUSI
Ihan oikeanlainen näkemys. Asiassa on kuitenkin myös toinen puoli. Mihinkään asiaan ei pitäisi jäädä vellomaan loputtomasti. Parasta on, että tämä narsistisia piirteitä omaava henkilö ja uhri jatkavat elämäänsä eteenpäin mahdollisimman normaalisti. Toivottavasti kumpikin oppii kokemuksesta jotain.
- Anonyymi00017UUSI
Narsistit ei opi ikinä mitään inhimillistä. Ja uhrin elämä pilalla.
- Anonyymi00021UUSI
Alkoihan se aloittajaäijän ensin näennäisen säyseä ja sisällöllisesti jopa jossain määrin kiinnostava aloitus saada näitä dadaistisis sävyjä🥱
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Narsistit ei opi ikinä mitään inhimillistä. Ja uhrin elämä pilalla.
Muistahan oikein huolella makustella tätä ajatusta uhriudesta sekä uhrin elämän pilaamisesta, aloittajaäijä. Rivien välien lukeminen - ei ole mitään avaruustuedettä nimittäin. TT
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Narsistit ei opi ikinä mitään inhimillistä. Ja uhrin elämä pilalla.
Onneksi pääsin irti ennen tuota. Elämässä kaikki vielä suhteellisen hyvin. Pää kyllä sekaisin vielä hieman.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Onneksi pääsin irti ennen tuota. Elämässä kaikki vielä suhteellisen hyvin. Pää kyllä sekaisin vielä hieman.
No sehän on positiivinen ilon pisara sitten itselleen vastaileva narsismin uhriutta tuottava palstaäijä. T naiselta voimia
- Anonyymi00018UUSI
Aloitus on niin totta ja moni täällä voisi miettiä onko itsellä jotenkin tarvetta trollata ja haukkua jotain henkilöä ja erityisesti sitä mistä se tarve kumpuaaa? 🧐
- Anonyymi00022UUSI
Kaikki puuttuu narsismi jää.
Tähän on tultu. - Anonyymi00025UUSI
Houreita kun mitään ei tee kuin makaa ja happoa pää täynnä.
- Anonyymi00028UUSI
Näitä pöytälaatikkonarsisteja paikat täynnä. Sitä se on.
- Anonyymi00032UUSI
Kyllä nekin oppii. Mutta silloin on jo myöhäistä.
- Anonyymi00036UUSI
Eikö tämä pitänyt olla Ikävä sivusto?
Miksi haukutaan ja vihataan joitakin täällä?- Anonyymi00038UUSI
No sanoppa muuta. Tää on kait sitten sitä suomalaista ”ikävöintiä”? Vähän taitaa erota muun maailman ikävöinnistä kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479