Mies, haittaako sinua,

Anonyymi-ap

että olen luultavasti aromanttinen? En ole ymmärtänyt asiaa aiemmin, kun olen ollut pitkään suhteessa toisen aromanttisen kanssa.

26

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

ohi ja todella kaukaa,
      ei pätkääkään kiinnosta aromanttiset suhteet/ihmiset💪

• Anonyymi00002
        UUSI

Mistä tiedät että menee ohi? Entä jos kaipaamasi ihminen onkin aromanttinen?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mistä tiedät että menee ohi? Entä jos kaipaamasi ihminen onkin aromanttinen?

todellakin tiedän ettei ole sitten viime tapaamisen💪

• Anonyymi00003
      UUSI

itse olen tunteeton portukassa jossa on narsisteja, kuten työpaikan kahvipöydässä. Ja erittäin erittäin tunteellinen mieheni ja läheisteni seurassa. Kannattaa katsoa peiliin jos joku on ilmeetön seurassasi

• Anonyymi00004
        UUSI

Eli olet psykopaatti.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eli olet psykopaatti.

Oho nytkö naista tökeröllä tavalla esittävä äijä on jo sellainenkin

• Anonyymi00025
        UUSI

Mulla resting bitch face, siitä johtuu mun ilmeettömyys.
        Olen erittäin tunteellinen nainen.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olen tutkiskellut ja miettinyt asiaa. En taida olla aromanttinen kuitenkaan, koska ihastun hyvin voimakkaasti ja ihastukset kestävät pitkään, vuosia. Mutta siltä osin minulla on aromanttisia piirteitä, etten kaipaa romanttista suhdetta ihastukseni/ kaivattuni suhteen, vaan ystävyys riittäisi. Aseksuaali en ainakaan ole. Mutta pelkkä seksisuhde ei ihastuksensa kanssa tuntuisi oikealta.
      Ap.

• Anonyymi00007
        UUSI

*ihastukseni, ei ihastuksensa.

• Anonyymi00017
        UUSI

Erikoista.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Erikoista.

No on se hienoa, että naisena esiintyvän keken jutuissa riittää aina ihmeteltävää

• Anonyymi00008
      UUSI

Pahanhajuinen?

• Anonyymi00010
        UUSI

Siinä ei lue aromaattinen.

• Anonyymi00011
      UUSI

Itse huijasin miestä,että olen a seksuaali... olihan se väärin,mut ei se mies varmaan uskonut että oikeasti olen..

• Anonyymi00020
        UUSI

Aloittajaäijän luomat banaalit mielikuvat useita naisia performoimalla on omiaan osoittamaan lukijoiden typeryyden. Naisiin katkerasti ja vihamielisesti suhtautuvat ovat into piukassa valmiina uskomaan kaikennäköistä skeidaa

• Anonyymi00012
      UUSI

HAITTAA! Pitää olla kykenevä normaaliin kanssakäymiseen epäsäännöllisen säännöllisesti. Käyttötavara olisit siis.

• Anonyymi00024
        UUSI

Haluatko aloittajaäijä avata misogyniassa kilvoitteleville ihmisille näytelmäsi loppukaneettia? He saattaisivat hyätyä siitä

• Anonyymi00013
      UUSI

Mikä v ittu on a romanttinen haittaako etten ole romanttinen tippaakaan

• Anonyymi00026
        UUSI

Oisko se vähän sama kuin aromaattinen?
        Eli lemottaa vaikkei itse huomaakaan?

• Anonyymi00014
      UUSI

😉😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi00015
        UUSI

Sopii hyvin!

A

• Anonyymi00021
        UUSI

Mitäs pikkuritsa muuta, koitko pursuavaa elämäniloa kun pääsit kuvittelemaan, että tilittävä apäijä on joku tietty nainen? Opettele kunnioittamaan itseäsi

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitäs pikkuritsa muuta, koitko pursuavaa elämäniloa kun pääsit kuvittelemaan, että tilittävä apäijä on joku tietty nainen? Opettele kunnioittamaan itseäsi

Nainen joka sortuu noin epätoivoiseen käytökseen ei oikein arvosta itseäänkään.

• Anonyymi00016
      UUSI

minä en osaa olla tunteellinen miehelle sillä kasvoin ympäristössä jossa miestä talossamme ei ollut taino veljeni koitti ottaa sitä tonttia isäni ollessa kiireinen uudessa elämässään ja äitini oli tolaltaan ja siinä rytäkässä mulle ksvo p allit ja ajattelisin silleesti että kun joskus mulla on sitten liuta lapsia niin minä kyllä tulen ripustamaan sukkaset ja olrmaan ainiaan yksin lasteni kanssa miehellä ei tee mitään :) yötÄ

• Anonyymi00018
      UUSI

Lemottamisestako nyt puhut?

• Anonyymi00022
        UUSI

Täällä tämä aloittajaäijän aloituksia häntä heiluen populisoiva nyt kilvoittelee kyseisen kekkeruusin eri tekstejä yhdistämällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1374
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      956
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      620
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      602
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      580
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe