Tämmöistä palveluasumisyksikköä Länsi Lappeenrannassa sijaitsee. Tää ongelma ollut vuosia eli soitin eilen eräälle läheiselle ja hän on naispuolinen asukki. Klo.19.15 15min kerkesin puhua tulee huoneeseen tulee läheisen ex mies asuu tässä paikassa nais puolinen läheinen sanoo nyt täytyy lopettaa hänen täytyy pitää seuraa/viihdyttää mennä tupakalle ex miehen kanssa. jne Tästä puolitoista tuntia eteenpäin soitan noin klo 21 kysyn nais puoleiselta läheiseltä joko ex mies läht ja onko hän käyny iltapalalla . Vastasi lähteny on iltapala syöty 5min kerettiin puhua tulee joku toinen paikanmies asukki ja läheinen toteaa nyt täytyy lopettaa pitää viihdyttää pitää seuraa tälle mies asukille hoitajat näin kuulemma käskee.. Ja lauantai en tiedä muuten mutta ainakin tämä naisystävä joutunu vuosia hoitajien käskyttämänä pitää paikan mies asukkeille seuraa ja etekin lauantaina. Vuosi sitten todistin puhelimessa kun samaiselle nais läheisellä oli talon mies asukki kylässä. Mies asukki ilmeisesti valitti mies hoitajalle että ei tomii eräs paikka. Hoitaja siihen että no apua kyllä löytyy ja nais läheinen hoitaa varmaan hoitaa loput anto ymmärtää tästä tein ilmoituksen ei johtanu mihinkään. Mutta pointti tässä on se että tää läheinen käyttää ilmaisua hän täytyy eli hänen on pakko. Miten niin on pakko? Tai jos on pakko? Eikös tommoinen ole sama asia kuin ihmmskauppa ja paritus kiusaamista.? Ei pääse tilannetta pakoon esim. allekirjoittanu pääsis. En ole perheenjäsen en pysty hirveesti vaikuttaa. Perheenjäsenet erityisesti äiti ei asu Lpr aivan sekaisin. mutta pystyisi vaikuttaa tyttärensä elämään ja paljon on ollut hänen edunvalvojansa mm. Hirveesti en ole varmaakaan väärässä, että vastaavanlainen meininki jenkeissa esim. paikka olisi kiinni ja henkilökunta suurin osa linnassa. Suomessa tämmöinen on mahdollista näköjään. Ja lopuksi sit on turha laittaa mitään mee töihin tai vastaavaa. Ei liity mitenkään siihen oli allekirjoittanu töissä tai ei. Se ei poista sitä tosi seikkaa että mitä siellä tapahtuu nii sairas on lievä ilmaisu asiasta.
Varokaas ihmiset!
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479