Uusimman tiedon mukaan Peräkärrymies on nähty flirttailemassa huoltoasemilla nuorille pojille
Peräkärrymies piinaa miehiä
20
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän on ulkomaalainen kiusaaja ремарке мъж
- Anonyymi00002
Hyi tuollaisia…miehiä? Ei tuo mies ole.
- Anonyymi00003
On tainnut aloittaja kaappihomona tehdä epäonnistuneen isku yrityksen.Saanut pakit heterolta,nyt yrittää vaan viedä homoudestaan huomiota pois syyllistämällä uhria.
- Anonyymi00004
Yx mies oli esitellyt jollekin miehelle kik ke liä. huonosti kävi
- Anonyymi00006
Jos on narsistinen hlö kyseessä niin sehän ottaa hetkeksi jonkun kenet saa ja yrittää sitä mustasukkasuus temppua seuraavaksi. Tunteita he ei tunne ketään kohtaan. Heillä on aina sama kaava. Hinnalla millä hyvänsä
Ja jos on psykonaatti niin tavote on päämäärä hinnalla millä hyvänsä vaikka harmaan kiven läpi
Napsivat huomiota itselleen sieltä mistä saavat. Suuttuvat jos toinen ei tee tai anna. - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yx mies oli esitellyt jollekin miehelle kik ke liä. huonosti kävi
😆
- Anonyymi00005
Niillä on nyt laki puolellaan ei niitä voi tuomita.
Vääryyttä saa tehdä eikä sitä enään tuomita.- Anonyymi00007
On huomattu. Siksi nyt kannattaa olla viisas eikä lähentyä heidän kanssaan. Vaan valita viisaasti.
- Anonyymi00008
Se tyttö joka lähti päivystyksestä kolmen miehen matkaan maksoi oppirahat.
A liian juovuksissa- et itse ymmärrä mitä tapahtuu
B lähdet itse miehen mukaan omin jaloin eli suostut - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se tyttö joka lähti päivystyksestä kolmen miehen matkaan maksoi oppirahat.
A liian juovuksissa- et itse ymmärrä mitä tapahtuu
B lähdet itse miehen mukaan omin jaloin eli suostutOletko harkinnut koskaan, että tuikkaisit itseäsi sukkapuikolla korvaan? Suosittelen lämpimästi sillä tuosta idiotismista pääsis siinä mielessä, ettei jaksais nähdä näinkään paljoa vaivaa aivopierujen tuottamiseksi nettiin😏
- Anonyymi00011
Oliko jotain metaforallista elementtiä tässä avauksessa? Innostuin silti vaikkei olisikaan
- Anonyymi00012
Tuskin minä kakaduKaiku selostan sinulle kuunnelmana mitä tästä aloituksesta tuli mieleen, että suotta aloitat maanisen salakuuntelusession, mutta hajota toki päätäsi ja lankkaa vaikka kaljus kiiltäväksi samalla kun salakuuntelet
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuskin minä kakaduKaiku selostan sinulle kuunnelmana mitä tästä aloituksesta tuli mieleen, että suotta aloitat maanisen salakuuntelusession, mutta hajota toki päätäsi ja lankkaa vaikka kaljus kiiltäväksi samalla kun salakuuntelet
Ilmoitan ko etukäteen K-naama että suljen laitteen itse, kuten ulisit täällä kuka sammutti kräkkäämämme laitteen
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ilmoitan ko etukäteen K-naama että suljen laitteen itse, kuten ulisit täällä kuka sammutti kräkkäämämme laitteen
Hieno mies muuten se teidän tekniikkavastaava jonka etunimen tiedän kun oli pokkaa tulla jutulle ja jonka sukunimen lauloit itse tänne maanisen arvailusi kourissa. Virhe sekin, mutta siitä seuraavassa numerossa ns
- Anonyymi00018
Elin yrittääkö nk peräkärrymies houkutella porukkaa tekemään tällaista upeaa vähän kyseenalaista työtä voittajajoukkueessa kun ekat tykinruoat on pelattu pussiin ollaan yhtä tiiimiä puhalletaan yhteiseen hiileen kunnes osuu tuulettimeen ei voi mitään pärjäile
- Anonyymi00015
Imurimies piinaa naisia.
- Anonyymi00016
Nosto ja KSSPym hullu saa olla muttei tyhmä odottaa erilaista lopputulosta samalla pakkomielteisellä menetelmällä
- Anonyymi00019
Sen takiako te päihdeongelmaiset pellet kuuntelette salaa kun vainottaa mistä se kaikki nämä askelmerkit tietää?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sen takiako te päihdeongelmaiset pellet kuuntelette salaa kun vainottaa mistä se kaikki nämä askelmerkit tietää?
Tatti otsassa kuka sitä auttaa kuka meistä laulaa ja sitten tarttisi laittaa päitä vadille tässä naurettavasa jumalharhaisessa kuplassa. Olette naurettavia
- Anonyymi00021UUSI
Hinureilla on laki puolellaan ne narsisseja. Saatanalla on vähän aikaa jäljellä viedä ihmisiä kadotukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627