Peräkärrymies piinaa miehiä

Anonyymi-ap

Uusimman tiedon mukaan Peräkärrymies on nähty flirttailemassa huoltoasemilla nuorille pojille

20

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hän on ulkomaalainen kiusaaja ремарке мъж

• Anonyymi00002

Hyi tuollaisia…miehiä? Ei tuo mies ole.

• Anonyymi00003

On tainnut aloittaja kaappihomona tehdä epäonnistuneen isku yrityksen.Saanut pakit heterolta,nyt yrittää vaan viedä homoudestaan huomiota pois syyllistämällä uhria.

• Anonyymi00004

Yx mies oli esitellyt jollekin miehelle kik ke liä. huonosti kävi

• Anonyymi00006

Jos on narsistinen hlö kyseessä niin sehän ottaa hetkeksi jonkun kenet saa ja yrittää sitä mustasukkasuus temppua seuraavaksi. Tunteita he ei tunne ketään kohtaan. Heillä on aina sama kaava. Hinnalla millä hyvänsä
        Ja jos on psykonaatti niin tavote on päämäärä hinnalla millä hyvänsä vaikka harmaan kiven läpi

Napsivat huomiota itselleen sieltä mistä saavat. Suuttuvat jos toinen ei tee tai anna.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Yx mies oli esitellyt jollekin miehelle kik ke liä. huonosti kävi

😆

• Anonyymi00005

Niillä on nyt laki puolellaan ei niitä voi tuomita.
      Vääryyttä saa tehdä eikä sitä enään tuomita.

• Anonyymi00007

On huomattu. Siksi nyt kannattaa olla viisas eikä lähentyä heidän kanssaan. Vaan valita viisaasti.

• Anonyymi00008

Se tyttö joka lähti päivystyksestä kolmen miehen matkaan maksoi oppirahat.
        A liian juovuksissa- et itse ymmärrä mitä tapahtuu
        B lähdet itse miehen mukaan omin jaloin eli suostut

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Se tyttö joka lähti päivystyksestä kolmen miehen matkaan maksoi oppirahat.
        A liian juovuksissa- et itse ymmärrä mitä tapahtuu
        B lähdet itse miehen mukaan omin jaloin eli suostut

Oletko harkinnut koskaan, että tuikkaisit itseäsi sukkapuikolla korvaan? Suosittelen lämpimästi sillä tuosta idiotismista pääsis siinä mielessä, ettei jaksais nähdä näinkään paljoa vaivaa aivopierujen tuottamiseksi nettiin😏

• Anonyymi00011

Oliko jotain metaforallista elementtiä tässä avauksessa? Innostuin silti vaikkei olisikaan

• Anonyymi00012

Tuskin minä kakaduKaiku selostan sinulle kuunnelmana mitä tästä aloituksesta tuli mieleen, että suotta aloitat maanisen salakuuntelusession, mutta hajota toki päätäsi ja lankkaa vaikka kaljus kiiltäväksi samalla kun salakuuntelet

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuskin minä kakaduKaiku selostan sinulle kuunnelmana mitä tästä aloituksesta tuli mieleen, että suotta aloitat maanisen salakuuntelusession, mutta hajota toki päätäsi ja lankkaa vaikka kaljus kiiltäväksi samalla kun salakuuntelet

Ilmoitan ko etukäteen K-naama että suljen laitteen itse, kuten ulisit täällä kuka sammutti kräkkäämämme laitteen

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ilmoitan ko etukäteen K-naama että suljen laitteen itse, kuten ulisit täällä kuka sammutti kräkkäämämme laitteen

Hieno mies muuten se teidän tekniikkavastaava jonka etunimen tiedän kun oli pokkaa tulla jutulle ja jonka sukunimen lauloit itse tänne maanisen arvailusi kourissa. Virhe sekin, mutta siitä seuraavassa numerossa ns

• Anonyymi00018

Elin yrittääkö nk peräkärrymies houkutella porukkaa tekemään tällaista upeaa vähän kyseenalaista työtä voittajajoukkueessa kun ekat tykinruoat on pelattu pussiin ollaan yhtä tiiimiä puhalletaan yhteiseen hiileen kunnes osuu tuulettimeen ei voi mitään pärjäile

• Anonyymi00015

Imurimies piinaa naisia.

• Anonyymi00016

Nosto ja KSSPym hullu saa olla muttei tyhmä odottaa erilaista lopputulosta samalla pakkomielteisellä menetelmällä

• Anonyymi00019

Sen takiako te päihdeongelmaiset pellet kuuntelette salaa kun vainottaa mistä se kaikki nämä askelmerkit tietää?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sen takiako te päihdeongelmaiset pellet kuuntelette salaa kun vainottaa mistä se kaikki nämä askelmerkit tietää?

Tatti otsassa kuka sitä auttaa kuka meistä laulaa ja sitten tarttisi laittaa päitä vadille tässä naurettavasa jumalharhaisessa kuplassa. Olette naurettavia

• Anonyymi00021
      UUSI

Hinureilla on laki puolellaan ne narsisseja. Saatanalla on vähän aikaa jäljellä viedä ihmisiä kadotukseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      236
      1825
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1202
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      932
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      38
      727
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      702
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe