Kuinka montaa on kiihottanut kun vaimo sai vierasta ja näit munan teki heti mieli imeä yhäti sitä haluan
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kyllä teki mieli imeä eilen illalla kun vaimo sai vierasta kullia. Kun vieraan kulli seiso kivasti
- Anonyymi00002
Täällä Ukissa mies haluis vanhemman yli 65v miehen isoo kyrpää runkata ja imee
- Anonyymi00003
Itse asun Raumalla
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itse asun Raumalla
Millanen Rauman mies on?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millanen Rauman mies on?
Tavallinen Suomi mies vatsaa on ja kyrpää tykkää imeä entä itse
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tavallinen Suomi mies vatsaa on ja kyrpää tykkää imeä entä itse
Eli spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00007
Mies Turusta tykkään kanssa imeä
- Anonyymi00008
Kuinka.saam sinuun yhteyttä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuinka.saam sinuun yhteyttä
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kysy äidiltäs aasi
Kysy sinä kusipää älä auo turpasi tee itse niin
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kysy sinä kusipää älä auo turpasi tee itse niin
Uuuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00011
kaveri katsoi mua kun nussi vaimooni haluatko säkin ja nussi mun peppua kuinka voisin olla mustasukkainen
- Anonyymi00012
Mee hevon vittuun porsas
Kun tavattiin niin vaimo seurusteli. Se huomas miten mua kiihoitti kun ennen tapaamistamme sen mies oli nainut sitä.
- Anonyymi00014
Jos sulla vaimo ja hän tykkää, että vieras panee, niin kyllä aviomieskin saa otta suihin ja nuolla pillua samalla, kun nussin.
Voitte päättää laskenko naiseen pilluun vai miehen suuhuun tai nuoletko pillun ja kullin puhtaaksi limoista.
Ehkä voisin vielä tuupata isäntää perseeseen, ehkä.
Varsinais-suomi lounas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta602717- 951146
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3041073Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3391029Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O58969Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77873- 70747
- 90715
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63708- 33663