Älkää tuomitko! Miten olette tavanneet varattuna kaipaamanne ihmisen kanssa? Eikä nyt tarvitse sanoa, että eroa ensin.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Tavannut varattuna? En tapaile varattuna muita.
- Anonyymi00002
En ole kyllä varattuna kaivannu enkä tavannu, mutta vois joskus kokeilla.
- Anonyymi00003
En pystynyt alkamaan tuohon ollenkaan ja ihan hyvä niin. Toinen osapuoli olisi ollut valmis kyllä, varattu hänkin.
- Anonyymi00004
Tuhoontuomittu idea jo lähtökohtaisesti. Ei viisasten hommaa.
- Anonyymi00005
En ole tavannut vain haaveillut. Minulla on tunteita ja miehellä ei, joten jää tapaaminenkin vain uniin.
- Anonyymi00006
Ihan tapaillaan ja asiat voi hoitaa hyvin, rakkaudelle voi mitään.
- Anonyymi00007
Et koskaan ole ollut edes suhteessa sen kanssa jonka kanssa väität olevasi jos varattuna kerran kaipaat jotain toista kun sitä jonka kanssa oletetusti olet mu onnea tais olla täydellinen vaihtoehto
- Anonyymi00008
Jokainen saa pysyä omissa pusikoissaan. Turha huudella naapuria.
- Anonyymi00009
Always speak fluently with everybody, no need to spell.
- Anonyymi00010
Kahvilla käymisessä ei ole mitään väärää tai lounaalla
- Anonyymi00013
Kahvilla käyntikin voi olla joskus väärin.
Se on muutenkin tylsää, kun ei ole yksityisyyttä.
- Anonyymi00011
En ole tavannut sitä miestä koskaan mihin olin ihastunut viime vuonna.
Minun ihastukseni ovat vain mukana ajatuksissani.
En ole ikinä pettänyt enkä petä.
On se nyt niin saakelin vaikea joidenkin ymmärtää että ei kaikki varatut ole heti pettämässä vaikka olisikin tunteita, se moraali!
MS - Anonyymi00012
En löydä paikkaa missä kohdata.
- Anonyymi00014
Kaveripohjalta toki voin tavata miestä, siihen ei sisälly seksiä, ei halauksia, ei suukkoja.
Sillälailla vain voin tavata miestä.
Ei siinä sen ihmeempää. Ainakaan mun puolelta turha oottaa mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116895
- 83880
- 62835
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554