😇
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Olen. Tykkäsin heistäkin.
- Anonyymi00010
Montakin kertaa. Lisätään vielä.
- Anonyymi00002
En tietääkseni
- Anonyymi00003
Hehheh! Kuulostaapa hyvältä!
- Anonyymi00004
En!! En halua
- Anonyymi00005
Olen. Halveksivat minua!
- Anonyymi00026
Ehkä luulet vain.
- Anonyymi00006
Yllätyksiä… isooo suku meiillä. Mieheltä
- Anonyymi00007
Olen.. rakastuin hänen sukulaiseen
- Anonyymi00012
Siskoonko?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siskoonko?
Mitä teet sillä tiedolla? Ehkä ei! Mitä väliä. En heitä näe. Joten ongelmia ei ole.
- Anonyymi00018
Tää nyt oli vitsi...
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tää nyt oli vitsi...
onhan tuollaistakin tapahtunut ihan irl... aika sairasta kyllä.
- Anonyymi00008
Olen Korkeavuoren kadun varrella olevassa kahvilassa kauan sitten
- Anonyymi00009
Olen nähnyt varmuudella yhden miehen miessukulaisen monesti.
Toisesta ei tietoa, kuka hän on. Kaveriksi kuullut sanottavan ja sillä mennään.- Anonyymi00019
Tiedän hänen veljet, koska ovat välillä tv:ssä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiedän hänen veljet, koska ovat välillä tv:ssä.
Tulit kirjoittamaan sivusta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tulit kirjoittamaan sivusta.
Sinäkö päätät kuka saa täällä kirjoittaa🤡
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sinäkö päätät kuka saa täällä kirjoittaa🤡
Sinäkö täällä päätät sotkea muiden suhteita? En ole kukaan edellisistä
- Anonyymi00011
No en
- Anonyymi00014
En tietääkseni, mutta mies kyllä on tavannut minun perhettä.
Asia on positiivinen siinä mielessä, että mies hoitaa lääkärinä heitä ja minä huolehdin kotona.
Meillä toimii yhteistyö ja minä kyllä sanoin hänelle, että : Meinaatko, että minun pitää jäädä kotia OMAISHOITAJAKSI ja hoitaa 3:aa eläkeläistä yhdellä omaishoitajana tuella!
Minä huolehdin jo työttömänä, että he saavat lämpimän ruuan joka päivä ja muut kotityöt siihen päälle.
Minä oon työtön ja kotona TÄYS TYÖLLISTETTY.
Autan heitä niin he voivat ASUA KOTONA, koska EN MINÄ MENEN HOIVAKOTIIN TAPAAMAAN VANHEMPIANI JA SYY ON SE, ETTÄ MINÄ EN FB KUNNIALLISTEN HOIVAKOTEIHIN ASTU JALALLANI VAAN ILMOTAN OVELTA, ETTÄ : PITÄKÄÄ KANSSA HUOLI, ETTÄ HE PYSYY HENGISSÄ TAI KÄRÄJILLÄ TAVATAAN JA SE ON MURHA EIKÄ MIKÄÄN VAHINKO TAI LUONNOLLINEN KUOLEMA! - Anonyymi00015
Siskon kyllä monta kertaa 😊
- Anonyymi00016
Olen ollut nuorempana tekemisissä hänen veljiensä kanssa. Hän on erittäin paljon tekemisissä erään sukulaiseni kanssa ja tuntee myös muita sukulaisiani jonkin verran ja on jutellut myös vanhempieni kanssa.
- Anonyymi00017
Sehän nyt on siitä kiinni että kenen sukulaisia 🤫
M miehen sukulaisia olen, monia heistä ja usein.
J miehen sukulaisista ainakin yhden.
T miehen joo olen, koska ollaan samaa sukua.
P miehen, tietenkin ex aviomiehen sukua näin. - Anonyymi00023
joitakin olen.... ehkä pari ei tiiä että heidät tunnistin...
yksJ - Anonyymi00024
Korkeasaaressa oli oma sukukokous siellä paviaanitalossa, niin saatoin nähdä jossain toisessa osastossa hänen sukuaan.
- Anonyymi00027
Oon joo joskus, mukavia ihmisiä.
M>N - Anonyymi00028
Kyllä mä hänen isänsä äitinsä ja veljen tiedän en ole halunnu että isä muhun enempää tutustuu luottaa kyllä tyttäreensä että osaa varmasti valita oikein/väärin oikein mun mielestä ajattelen lähtökohtaisesti hänen tyttärensä näkökulmasta joka tulkintana on "osaa täydellisesti pilata oman elämänsä ihan ilman apuakin" mutta toivotan onnea valitsee hän miten tahansa
- Anonyymi00030
Siskon osastolla 👍
- Anonyymi00035
Jos tää olisi minusta, siis että joku tietää/tuntee mun siskon, pyytäisin kertomaan asiasta mulle samantien.
Niiku ihan tänään. Koska se vaikuttaa ihan kaikkeen jos joku tuntee mun siskon. En tiedä voisinko ikinä tutustua sellaisen kanssa, tai jos sattuisi vaikka rakastamaan niin en usko et vois tulla yhtään mitään. Ainakin loppuisi samantien jos sellainen asia salattais multa.
- Anonyymi00033
Olen rakastelut salaa hänen sukulaista!
- Anonyymi00034
Ehkä tyttären. Ei minulla ole sellaista tietoa paljonko niitä lapsia tai sisaruksia on.
- Anonyymi00036
Jep, on sitä tullut tilukset kierreltyä :•)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751932Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1561364Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 58858
- 47783
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus66776- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646