Ostit vain itsellesi ruokaa, muttei meille yhteiseksi! Sinulla on paremmat tulot kuin minulla. Leuhkit kuinka voit ostaa parempaa ruokaa kuin minä!!!! Leuhkia kuinka voit mennä ravintolaan syömään. Et koskaan tarjonnut minulle!
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Aina kaupassa kumpikin osti itselleen ruokaa! Emme ikinä ostaneet yhdessä ja laittanut ruokakulut puokkiin. Sinä sait aina parempia ruokia kuin minä!!
- Anonyymi00019
Jos ostatte omat, nin mitä siinä on valittamista?
Ostitko itse sitä huonoa ruokaasi koskaan toiselle? Tai valmistitko ruoan toiselle?
Ei kai tää taas ole vaan jotain kateuspohjaista huutelua, kun oletetaan kovasti että itselle pitää saada toisen edut ja vastikkeetta.
- Anonyymi00002
Mikä suhde tuollainen on? Ei mikään.
- Anonyymi00003
Haave suhde netissä se on.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei tämä palstaäijän alkeellinen provo nyt taida vastata tyrkytttämääsi mielikuvaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oikeassa elämässä nähtiin ja käytiin yhdessä kaupassa! Ikinä emme ostaneet ruokia puoliksi ja ikinä en saanut hänen kotona syödä hänen ostamiaan ruokia. Aina piti ottaa omat ja katsoa kuinka hän söi parempaa ja kalliimpaa ruokaa kuin minä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oikeassa elämässä nähtiin ja käytiin yhdessä kaupassa! Ikinä emme ostaneet ruokia puoliksi ja ikinä en saanut hänen kotona syödä hänen ostamiaan ruokia. Aina piti ottaa omat ja katsoa kuinka hän söi parempaa ja kalliimpaa ruokaa kuin minä.
On se palstaäijä hyvä, että jaksat kehitellä yhtä lapsellisille titityille näitä upeita ja erittäin kekseliäitä tarinoita👍
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi sun ois pitänyt saada loisia toisen safkoilla?
- Anonyymi00004
Moni pariskunta valmistaa omat ruokansa.
- Anonyymi00005
Eikä valmista 😆
- Anonyymi00010
Ei valmista! Jos toisen tulot on paljon pienemmät. Tylyä toisen syödä parempaa ruokaa! Leuhkia vielä.
- Anonyymi00006
Köyhät kyykkyyn ....ylös kyykkyyn.....
- Anonyymi00007
Ja mitähän sun ois pitäny tajuta moisesta käytöksestä
- Anonyymi00011
Ettei välitä, että jouduin syömään köyhien ruokaa aina!
- Anonyymi00013
Meilläkin kumpikin ostamme ja teemme omat ruokamme. Eikai siinä mitään sen ihmeempää ole, kun on tähän tottunut vuosien saatossa. Ruokavaliot kummallakin erilaiset, niin siksi näin.
- Anonyymi00014
Joo toinen vetää sisäfilepihviä ja toinen tyytyy kaalipirtelöön.
Vähemmästäkin tulee vihaiseksi. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vähemmästäkin tulee vihaiseksi.Mutta rakkaan linjat ja terveys edellä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vähemmästäkin tulee vihaiseksi.No eii! Mies syö jotain helppoo. Kuten vaikka makkara käärittynä tortillaan, ei riitä mulle.
Mä teen parin päivän ruuat itelle kuten jotain lihaa ja kasviksia pannulla pyöräyttäen, enempi täyttää mun vatsaa. - Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vähemmästäkin tulee vihaiseksi.Toki jokainen voi yrittäää kaalikeittovaliota.
- Anonyymi00015
Puolisot syövät yhteisiä ruokia, joita nainen yleensä nurisematta valmistaa. Varsinkin kun on tottunut siihen ikänsä. Äitien tekemää terveellistä ruokaa.
- Anonyymi00018
No se on sitten sun juttu se.
- Anonyymi00021
Todella törkeää että jouduit aina syömään omia eväitä. Hävetkööt mies joka ei ostanut teille yhteistä ruokaa vaan ajatteli vain itseään.
- Anonyymi00022
Niin, kyllähän se tietenkin on joku miehen homma ruokkia narttua omin kustannyksin, jonka tuottama lisäarvo on ylöspäin pyöristettynä tasan 0.
- Anonyymi00024
Ruoka on sen verran kallista, että kumpikin osallistuu varsinkin herkutteluhetkiin.
- Anonyymi00025
Itsekäs pska siis suomeksi.
- Anonyymi00027
Mitä sä multa kysyt? Kysy aloittajalta hänen tilanne ei minun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei221381- 721376
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587