vaan henkistä surkeutta :)
Vastaukset 34
- Anonyymi00002
Miksi näin?
- Anonyymi00003
Auttaa mitä hyödyttää ketä
- Anonyymi00005
Tää on ikävä palsta ihan vaan muistutuksena ap:lle.
- Anonyymi00006
Aloin parantua kun lopetin suhteen sun kaa
- Anonyymi00008
Vain huonosti voiva ja heikon itsetunnon omaava pystyy tpivomaan toiselle noin
- Anonyymi00010
Niin se on nämä on nähty.
- Anonyymi00011
Sairautesi hoito on täysin retuperällä. Teet kaiken pahan ennenkaikkea itsellesi.
- Anonyymi00012
Aina kun toivoo jollekin pahaa, niin se tulee sinulle kaksin kerroin pahempana sinulle takaisin. Voi hyvin itsesi kanssa.
- Anonyymi00013
Sehän on selvää, koska kaikki se paha mitä ajatellaan tehtävän toiselle, on jo tekijässä itsessään ja todennäköisesti pahentaa omaa oloansa ja elämäänsä jos ei tajua itsensä olevan pahin vihollinen itselleen.
- Anonyymi00020
Se on just näin
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sehän on selvää, koska kaikki se paha mitä ajatellaan tehtävän toiselle, on jo tekijässä itsessään ja todennäköisesti pahentaa omaa oloansa ja elämäänsä jos ei tajua itsensä olevan pahin vihollinen itselleen.
👍👍👍👍
- Anonyymi00014
Kateellinen asialla.
- Anonyymi00016
Kaapista ulos tulo olikin noin rankka paikka?
T. Juttua kuullut- Anonyymi00019
Jos minua tarkoitat, cen toivo kenelläkään pahaa, päinvastoin, vihamiehillenikin parempia päiviä 💛
- Anonyymi00022
Ei kerta homoks tee 😂
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei kerta homoks tee 😂
En usko kenenkään heteromiehen kuvittelevan kokeilevansa edes yhtä kertaa, jolle kaikki miehet näyttäytyvät aika hirveen näköisiltä, eikä seksuaalista mielenkiintoa ole yhtään. Ainoa mikä tulee mieleen minusta kiinnostuneesta miehestä on väkisin makaaja ja rikollinen.
- Anonyymi00018
Enköhän minä ole jo tarpeeksi kärsinyt. Haluan nyt vaan keskittyä itseni parantamiseen ja henkiseen hyvin vointiin.
Siinä urakassa meneekin vuosia. - Anonyymi00023
Tiedoksi sinulle nainen myös joka halusit minun elämän. Matkit minua kaikin tavoin. Niin muista... otit myös minun karman kaiken muun lisäksi. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kiitos isosti🙏🙏🙏❤️
- Anonyymi00025
Huhu huh.
- Anonyymi00027
Terveisiä myös niille jotka yrittivät minua kopioida. Näin sen huonekalun minkä olitte ostaneet, se oli samanlainen kuin minulla.
+ne muut asiat mitä olette kopioinut.
Ei voi muuta todeta kuin päässä teillä viiraa!
Kaikenlaisia hulluja sitä onkin ympärillä.
Tunnen itseni paljon järkevämmäksi nytten, kiitos siitä!🌞✨️
- Anonyymi00024
Et osaa edes veetuilla :)
- Anonyymi00026
En edes ajattele sua kun oot jo niin pohjalla :)
- Anonyymi00030
Kyllä, lespokintaaltakin ulottumattomissa, niin.
Lespo kintereillä, niinkuin tavataha sanua.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=ryzZouaGbDE - Anonyymi00032
Huvittavaa, tuo on sitä helevatan yksinkertaista ajattelua. Jos jollakin on vaikka tilapäisiä rahavaikeuksista, jotka kaiken lisäksi voivat olla vainoajan aiheuttamia. Sinäkö tyhmä kiusaaja sanelet, millainen elämä hänellä tulee olemaan. Se voi olla vaikka kuinka briljantti.
- Anonyymi00033
Näin minäkin sanoisin
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Huvittavaa, tuo on sitä helevatan yksinkertaista ajattelua. Jos jollakin on vaikka tilapäisiä rahavaikeuksista, jotka kaiken lisäksi voivat olla vainoajan aiheuttamia. Sinäkö tyhmä kiusaaja sanelet, millainen elämä hänellä tulee olemaan. Se voi olla vaikka kuinka briljantti.
Oleggi on todellakin vainoaja ja toisia syyttää,tuhonnut toisen elämän kokonaan vainiamalla ja valehtelemalla maailman rehellisimmästä ihmisestä!
- Anonyymi00028
Aikansa kutakin. Kannattaa joskus katsoa kuin kääntää selkänsä.
- Anonyymi00034
Hyvin sanottu
- Anonyymi00037
Ei se siihen kaatunut!
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei se siihen kaatunut!
Sivusta
- Anonyymi00029
Tyttöystävä ei tee noin, et oo hän.!
- Anonyymi00035
Henkine surkeushan sellasen paskal jo on valmiiksi rakennettuna et vaikee siihe päälle toivoa mitään pahempaa. Pää vadille!
- Anonyymi00039
Oot henkisesti surkea ihminen, todlella!!
- Anonyymi00040
Oot sä köyhä kun täällä ilmaispalveluissa kyhnäät? Vähä voi vaikka risteilylle mennä tms.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560