en toivo sinulle fyysistä kipua

Anonyymi-ap

vaan henkistä surkeutta :)

34

315

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Miksi näin?

• Anonyymi00003

Auttaa mitä hyödyttää ketä

• Anonyymi00005

Tää on ikävä palsta ihan vaan muistutuksena ap:lle.

• Anonyymi00006

Aloin parantua kun lopetin suhteen sun kaa

• Anonyymi00008

Vain huonosti voiva ja heikon itsetunnon omaava pystyy tpivomaan toiselle noin

• Anonyymi00010

Niin se on nämä on nähty.

• Anonyymi00011

Sairautesi hoito on täysin retuperällä. Teet kaiken pahan ennenkaikkea itsellesi.

• Anonyymi00012

Aina kun toivoo jollekin pahaa, niin se tulee sinulle kaksin kerroin pahempana sinulle takaisin. Voi hyvin itsesi kanssa.

• Anonyymi00013

Sehän on selvää, koska kaikki se paha mitä ajatellaan tehtävän toiselle, on jo tekijässä itsessään ja todennäköisesti pahentaa omaa oloansa ja elämäänsä jos ei tajua itsensä olevan pahin vihollinen itselleen.

• Anonyymi00020

Se on just näin

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sehän on selvää, koska kaikki se paha mitä ajatellaan tehtävän toiselle, on jo tekijässä itsessään ja todennäköisesti pahentaa omaa oloansa ja elämäänsä jos ei tajua itsensä olevan pahin vihollinen itselleen.

👍👍👍👍

• Anonyymi00014

Kateellinen asialla.

• Anonyymi00016

Kaapista ulos tulo olikin noin rankka paikka?

T. Juttua kuullut

• Anonyymi00019

Jos minua tarkoitat, cen toivo kenelläkään pahaa, päinvastoin, vihamiehillenikin parempia päiviä 💛

• Anonyymi00022

Ei kerta homoks tee 😂

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei kerta homoks tee 😂

En usko kenenkään heteromiehen kuvittelevan kokeilevansa edes yhtä kertaa, jolle kaikki miehet näyttäytyvät aika hirveen näköisiltä, eikä seksuaalista mielenkiintoa ole yhtään. Ainoa mikä tulee mieleen minusta kiinnostuneesta miehestä on väkisin makaaja ja rikollinen.

• Anonyymi00018

Enköhän minä ole jo tarpeeksi kärsinyt. Haluan nyt vaan keskittyä itseni parantamiseen ja henkiseen hyvin vointiin.
      Siinä urakassa meneekin vuosia.

• Anonyymi00023

Tiedoksi sinulle nainen myös joka halusit minun elämän. Matkit minua kaikin tavoin. Niin muista... otit myös minun karman kaiken muun lisäksi. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kiitos isosti🙏🙏🙏❤️

• Anonyymi00025

Huhu huh.

• Anonyymi00027

Terveisiä myös niille jotka yrittivät minua kopioida. Näin sen huonekalun minkä olitte ostaneet, se oli samanlainen kuin minulla.
        +ne muut asiat mitä olette kopioinut.
        Ei voi muuta todeta kuin päässä teillä viiraa!
        Kaikenlaisia hulluja sitä onkin ympärillä.
        Tunnen itseni paljon järkevämmäksi nytten, kiitos siitä!🌞✨️

• Anonyymi00024

Et osaa edes veetuilla :)

• Anonyymi00026

En edes ajattele sua kun oot jo niin pohjalla :)

• Anonyymi00030

• Anonyymi00032

Huvittavaa, tuo on sitä helevatan yksinkertaista ajattelua. Jos jollakin on vaikka tilapäisiä rahavaikeuksista, jotka kaiken lisäksi voivat olla vainoajan aiheuttamia. Sinäkö tyhmä kiusaaja sanelet, millainen elämä hänellä tulee olemaan. Se voi olla vaikka kuinka briljantti.

• Anonyymi00033

Näin minäkin sanoisin

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Huvittavaa, tuo on sitä helevatan yksinkertaista ajattelua. Jos jollakin on vaikka tilapäisiä rahavaikeuksista, jotka kaiken lisäksi voivat olla vainoajan aiheuttamia. Sinäkö tyhmä kiusaaja sanelet, millainen elämä hänellä tulee olemaan. Se voi olla vaikka kuinka briljantti.

Oleggi on todellakin vainoaja ja toisia syyttää,tuhonnut toisen elämän kokonaan vainiamalla ja valehtelemalla maailman rehellisimmästä ihmisestä!

• Anonyymi00028

Aikansa kutakin. Kannattaa joskus katsoa kuin kääntää selkänsä.

• Anonyymi00034

Hyvin sanottu

• Anonyymi00037

Ei se siihen kaatunut!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei se siihen kaatunut!

Sivusta

• Anonyymi00029

Tyttöystävä ei tee noin, et oo hän.!

• Anonyymi00035

Henkine surkeushan sellasen paskal jo on valmiiksi rakennettuna et vaikee siihe päälle toivoa mitään pahempaa. Pää vadille!

• Anonyymi00039

Oot henkisesti surkea ihminen, todlella!!

• Anonyymi00040

Oot sä köyhä kun täällä ilmaispalveluissa kyhnäät? Vähä voi vaikka risteilylle mennä tms.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      965
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      513
      831
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      791
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      568
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe