Mite se nyt on, miehet?

Anonyymi-ap

Mite reagoitte, jos nainen osoittaa ihastuksensa aika näkyvästi? Esim. kysyy lähtisitkö vaik lenkille hänen kanssa. Olette jo kuitenki jutelleet mukavia ja viihtyneet toistenne seurassa. Mutta kaikki tapahtunut vain yleisillä teillä liikkuessa.

11

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Henkilökohtaisesta kokemuksest totean, että riippuu ihan täysi miehestä miten reagoi.

• Anonyymi00002
      UUSI

Mieli on vähän maassa, koska olen voinut huonommin viimeaikoina, mutta varmaan innostuisin. Sitä suoraa kiinostusta jäin kaipaamaan, ettei tarvitsisi arvailla. Itse olen jo nolannut itseni olemalla epätoivoinen ja säälittävä.

Yksinöiseltä mieheltä

• Anonyymi00008
        UUSI

Tuskin olet nolannut. Se on vaan harmitusta, kun asiat eivät mene niinkuin haluaisi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei kiinnosta tuollainen pelleily, ellei ole samanlaiset tuulipuvut. Mutta voisimme pitää toisiamme kädestä ja katsella taivaalle, kemikaalivanoja.

• Anonyymi00004
      UUSI

minä en tiedä mihin parisuhteen rikkomis peliin eksäni on mennyt mukaan minä en lähde moisiin vaihtareihin enkä ala arvailemaan että onko suhde jo ohi vai eikö ole. minun on parasta pysytellä yksin ja veivata ilmeisesti ikuisuuteen noiden lääkkeiden kanssa että olisivat sopivat vasta sitten voin olla suhteessa. selibaatti elämäni kestää myös tasan siihen asti kunnes löydän miehen joka haluaa minuun tutustua muussakin mielessä kuin pelkästään ap

• Anonyymi00006
        UUSI

Tsemppiä sinulle, ovat raskaita asioita käsitellä. Toivon sinulle hyviä asioita.

• Anonyymi00005
      UUSI

Enpä tiedä, riippuu naisesta, varmaan tuo toisten seurassa viihtyminen on tapahtunut jossain ammattikorkeakoulussa, yliopistossa, työmatkoilla?

• Anonyymi00007
      UUSI

Jommankumman täytyisi se aloite tehdä...ei oo elämä helppoo.

• Anonyymi00009
      UUSI

Jos nainen pyytää metsälenkille,se haluaa seksiä puuta vasten :P

• Anonyymi00011
        UUSI

Ori astui vatsa roikkuen estradille.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ja mitenkä tuo osoittaa ihastuksen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe