Kuka herrasmies?
Länsi-Savossa juttua 64 vuotiastaa polttoainevarkaasta joka kuormaautosta varasti dieseliä ja käynnistyskaapeleita. Asuntoautolla liikkui
Ei ole edes PA kun päiväsakot melkein 30Euroa
Kuka Diesel-varas 64vee asuntoautolla keikkasi?
Anonyymi-ap
6
165
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Isäsi vissiin
- Anonyymi00005
Varastaa dieseliä ja antaa hahloo
- Anonyymi00006
Isäsi käyttää sinua vieläkin hyväkseen
- Anonyymi00008
Kikkeliskokkelis
- Anonyymi00009
Mie olin se varas
- Anonyymi00011
Sinun mummosi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196656Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars95586- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520- 41519
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505