Kysyn vaan🙄🙄 ?
Koska pussaillaan muruseni
17
216
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Silloin kun ihmiset löytävät oikeanlaisen ihmisen siihen hommaan ja oikean yhteyden, sitten voitte toteuttaa tuon ihmiset.
- Anonyymi00005UUSI
Se riippuu ihan sinusta. Mä kyllä olisin valmis sulle 🫦🫦🫦
- Anonyymi00006UUSI
Toivottavasti pian 😽😸💞
- Anonyymi00007UUSI
Miksi kissoja?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi kissoja?
🐆🐈⬛&🐈
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi kissoja?
Koska palstaäijän mielestä ne ovat onnistunut performaatio naissukupuolesta, siihen väliin vaikka pastellinväristä sydänemojia, niin larppaus on entistä uskottavampi nääs mää tierän mää kerron
- Anonyymi00008UUSI
Ei minulla, mutta yhden komistuksen kanssa voisin yhdistää huulet, vaikka ihan vahingossa. Take it 😉😚
- Anonyymi00019UUSI
Joko itsellesi kirjoittava spede olet alkanut tuntea itsesi ”komistukseksi” onpa muuten dille ilmaisu. T naiselta
- Anonyymi00009UUSI
Varmaan vaatisi sen, että siirtyisit fyysisesti vähän lähemmäs sieltä🤔
Naiselta - Anonyymi00010UUSI
A, vähän on nyt matkaa, muuten vaikka heti.❤️
- Anonyymi00011UUSI
Laittaisit rakas mulle viestiä, että haluat.
- Anonyymi00013UUSI
PUSSAILLAAN?
Minusta tuossa luki, että ” SYÖN SINUT!”
Kävi stalkkaan minun paketin ja mitä sieltä on tulossa. - Anonyymi00014UUSI
Eipä kyllä ihan heti, kun olen pipinä 🤕
- Anonyymi00022UUSI
Oletko Jenni?
- Anonyymi00015UUSI
Koska saa halailla, kun nähdään?
- Anonyymi00016UUSI
Sulla on niitä naisia ja panemisia niin paljon. Tuskin ikinä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543