Pääministeriltä vaaditaan selvitystä areenahankkeen valtiontuesta ja Harry Harkimo toivoo oikeuskanslerin kysyvän tuen kriteereistä.
Hallitusta repii taas uusi kohu: ”Ovatko Orpo ja Vapaavuori keskenään sopineet valtiontuesta?”
kauppalehti.fi
Hallitusta repii taas uusi kohu: ”Ovatko Orpo ja Vapaavuori keskenään sopineet valtiontuesta?”
Medimatkat lääkäreille
Sponsoroitu ·
Haemme lääkäreitä ja kandeja vahvistamaan Oulaskankaan sairaalan perusterveydenhuollon ympärivuorokautista päivystystä.
📍 Sijainti: Oulaskankaan sairaala
Mitä tarjoamme?
✅ Mahdollisuuden työskennellä monipuolisessa ja merkityksellisessä tehtävässä
✅ Joustavat työvuorot ja kilpailukykyinen palkka
✅ Mahdollisuuden tehdä pitkiä työvuoroja, jos niin toivot
✅ Ilmainen majoitus työjakson ajaksi
✅ Mahdollisuuden toimia osana ammattitaitoista ja kannustavaa tiimiä
✅ Tuki ja ohjaus paikalliselta vastuulääkäriltä
Tehtävän kuvaus
🔹 Työskentely osana perusterveydenhuollon päivystystiimiä
🔹 Akuuttiosastojen potilaiden hoito sekä muut päivystykselliset perusterveydenhuollon tehtävät
Ketä etsimme?
👩⚕️ Etsimme sekä valmistuneita lääkäreitä (LL) että lääketieteen kandidaatteja (LK5-oikeuksilla)
💙 Olet motivoitunut, oma-aloitteinen ja valmis työskentelemään ympärivuorokautisessa päivystyksessä
📋 Aiempi kokemus päivystyksestä ja akuuttiosastotyöstä katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä – asenne ratkaisee!
Jos tämä työtarjous kiinnostaa, olethan yhteydessä, kerromme sinulle mielellään lisää!
https://medimatkat.fi/avoimet.../paivystys-oulaskankaan/
cv@medima
nyt pohde SÄÄSTÄÄ
4
222
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Pohde hämää tuomalla joka välissä esille että "valtio leikkaa". Ei pidä paikkaansa vaan on annettu raamit jossa toimitaan mutta kun oulussa luja päättää että sinne miljoonat kuten orpo turun rataan niin maakuntien palveluja leikataa jotta ouluun saadaa kivijalkaa jota pitää jo uutena korjata ja valitut valtuutetu vain inisee että pakko.. täällä ei ole pakko kuin "köyhän kuolema" sanoo vanha sananlaskukin.
- Anonyymi00002
Purrahan ajaakin just sitä asiaa...sairaat ja vanhukset kuolee köyhänä!!!!
- Anonyymi00003
Pohteen ja oys:n hallinnosta pitää leikata 20 % jolloin pärjätään myös VALTION antamien määritysten puitteissa. Ei millään 3 ambulanssin vähentämisellä saavuteta säästöä vain potilaille kärsimyksiä. TV:stä näkyy ulkomaisia vastaavia jutskia jossa annetaan joka kerta ymmärtää että potilas on ykkönen eikä mikään hallinto.
- Anonyymi00004
Kepu pettää aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493