On vaikeaa
Irti päästäminen
14
140
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
On, etenkin jos asiat on jääneet epäselviksi.
- Anonyymi00002UUSI
Etenkin kun on kidutettu ja vääriä ihmistä vieläpä.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Etenkin kun on kidutettu ja vääriä ihmistä vieläpä.
Sinua kidutettu? Miksi ja miten?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinua kidutettu? Miksi ja miten?
Kysymyksenasettelusi ovat vähän patologisia trollisedältä utopistista tarinoita kalasteleva k- naama
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kysymyksenasettelusi ovat vähän patologisia trollisedältä utopistista tarinoita kalasteleva k- naama
Ketähän sinä nimittelet täällä? Meitä on sitten monta. Laita nimi
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketähän sinä nimittelet täällä? Meitä on sitten monta. Laita nimi
Sinua nimittelen, sillä tuo mitä teet on puhdasta niljakasta pahuutta🥱 ja voi juku miten loukkaava ilmaisu, otahan ihan finlexin sivu auki ja etsi joku sopiva momentti varmuuden vuoksi
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinua nimittelen, sillä tuo mitä teet on puhdasta niljakasta pahuutta🥱 ja voi juku miten loukkaava ilmaisu, otahan ihan finlexin sivu auki ja etsi joku sopiva momentti varmuuden vuoksi
Miten olen nimitellyt? Itse huutelet jotain k naista? Onko antipatioita? Jos on tule sanomaan tohon ovelle😊
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten olen nimitellyt? Itse huutelet jotain k naista? Onko antipatioita? Jos on tule sanomaan tohon ovelle😊
Te ette vain voi lopettaa tuota syyttömän naisen kiusaamista ja väkivaltaa,esko ja olga,tämä on teillä mennyt ihan mahottomuuksiin!Puhelimeenki olette murtaituneet ja kotiini!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Te ette vain voi lopettaa tuota syyttömän naisen kiusaamista ja väkivaltaa,esko ja olga,tämä on teillä mennyt ihan mahottomuuksiin!Puhelimeenki olette murtaituneet ja kotiini!
Heitä palstasetä kuraisten kummelitarinoides kanssa jo voltti
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oliko palstaäijä joku impulsiivinen päätös tunkea keskustelun väliin kekeilemään?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oliko palstaäijä joku impulsiivinen päätös tunkea keskustelun väliin kekeilemään?
Vankilan ruoka on ihan hyvää. Syökää ja nauttikaa. Ainut yhteys on tämä palsta ulkoelämään teillä päivisin. Valtio maksaa
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä, entä sinulla
- Anonyymi00013UUSI
Erikoinen ajatus tuo irti päästäminen... 😔
- Anonyymi00014UUSI
Jos olet korkealla, niin pidä vaan lujasti kiinni, ettet putoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2041481Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441144Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617