Kun sinut on estetty ?
Nainen miltä tuntuu
15
149
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko? Mistä? Täysin uutta tietoa. Ei silleen kiinnostele kyl pascaakaan.
- Anonyymi00002UUSI
En tietääkseni ole estetty. En kyllä ole menneisiin ottanut yhteyttäkään. Joten 🤷♀️ sma
- Anonyymi00003UUSI
Jaa mistä?
- Anonyymi00004UUSI
Ei miltään. :D
- Anonyymi00005UUSI
Oletkin tunteeton ilkimys!
- Anonyymi00006UUSI
Miten joku voi miettiä toisesta ihmisestä tuollaista vaikka ei tiedä omastakaan elämästä huomenna.
- Anonyymi00007UUSI
No niinpä. Moni keskittyy ihan liikaa jonkun toisen mustamaalaamiseen eikä elä omaa elämäänsä. Kaikkein hauskinta on, että yleensä se tilanne on vielä itseaiheutettu.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No niinpä. Moni keskittyy ihan liikaa jonkun toisen mustamaalaamiseen eikä elä omaa elämäänsä. Kaikkein hauskinta on, että yleensä se tilanne on vielä itseaiheutettu.
Ai mustamaalaaminen itseaiheutettu. Se on ainakin selvää, että täysin tuntematon mustamaalaaja, joka mustamaalaa hänelle entuudestaan tuntematonta ihmistä. Jos tuollaisesta yrittää järkeä löytää, ei varmasti löydy, kun sitä ei ole.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai mustamaalaaminen itseaiheutettu. Se on ainakin selvää, että täysin tuntematon mustamaalaaja, joka mustamaalaa hänelle entuudestaan tuntematonta ihmistä. Jos tuollaisesta yrittää järkeä löytää, ei varmasti löydy, kun sitä ei ole.
Mustamaalaajan itseaiheuttamaa yleensä, omista lähtökohdista käsin toimimista, joka onkin yleensä aivan järjetön, esim. kateus, mustasukkaisuus, käsittelemättömät asiat.
- Anonyymi00009UUSI
Minua ei ole estetty. Enkä minä ole estänyt häntä.
- Anonyymi00010UUSI
Missä oot estänyt? Menetin kaikki tilit. Enkä tee enää omal nimellä uutta.
- Anonyymi00011UUSI
On vai 🙄 Empä ees tiennyt.
- Anonyymi00012UUSI
Ap:lle tiedoksi ei sitä usein näe millään alustalla onko estetty vai ei.
- Anonyymi00014UUSI
Miltä tuntuu olla utelias? Liian utelias.
- Anonyymi00015UUSI
Eipä se minun etenemistäni estä millään tavalla kun en tarvitse kenenkään validaatioita mennäkseni elämässäni eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951202Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad42794- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617