Kuuntelin juuri Järviradiosta Roth Visions yrityksen esittelyn ja yrityksen edustajan haastattelun.
Onnea vaan yritykseen ja hienoa kun yrittää !
Mutta korvaan särähti, kun yrityksen motto on olla rehellinen yrittäjä ja kun heti tuon moton jälkeen nauraa käkättää puoli minuuttia, niin väistämättä jää epäilys tuosta motosta.
Naurua ei tässä maailmassa ole liikaa, tarvii vaan tietää, missä ja milloin sitä levittää.
Roth Visions
3
90
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Yksi ikämiehiin kuuluva tuttava sanoi kuuntelevansa pelkästään Järviradiota, ja suositteli silloin kaikkia paikallaolijoita alkamaan kuunnella sitä. On kuulemma niin tosi hyvä kanava.
Kyllä tuota jaksoi autossa puoli tuntia kuunnella, että mitä ne siellä puhuu ja millaisia kappaleita soittaa. Musiikki tuntuu olevan pelkästään cover-versioita kappaleista. Siis muiden esittämiä. Ei kai ole pienellä kanavalla varaa maksaa alkuperäisille esittäjille.
Muutenkin Järviradio alkoi jollain lailla ahdistaa, oli niin kapeaa segmenttiä mistä puhutaan, ja mitä soitetaan ja ollaan.
Pitää varmaan odotella, että itte täyttää 75 vuotta, niin ehkä sitten alkaa noi Järviksen jutut ja tyyli kiinnostaa.- Anonyymi00003
Sittenki säälittää eläkeläisten rahat,soittskaa,soittakaa ja soittakaa.Vastenmielinen kalja kessu basso äijä äänessä ja soittakaa.
- Anonyymi00002
David Lee Roth on kova!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540