On kateellinen että tietää sun tykänneen musta?
Vieläkö se toinen
19
224
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onnellinen on kun pääsi minusta eroon😞
- Anonyymi00002UUSI
Tuskin
- Anonyymi00003UUSI
Ei se enää susta tykkää mutta kun se toinen ei sitä huolinu takas niin päätti sitten tulla sinua uudestaan yrittämään. En tiedä millä sijalla olet hänen elämässään.
- Anonyymi00018UUSI
Olet koko teidän yhteisen sjan ollut autuaan tietämätön mitä sun selän takana ollaan puuhattu. Sä olit vain sivuseikkailu.
- Anonyymi00004UUSI
Ei. Tietää et olit hetken ihastus hän kuitenki elämäni rakkaus.
- Anonyymi00006UUSI
Hetken ihastus. Uskotko itse tuohon
- Anonyymi00007UUSI
Varmaan ihan vähän, mutta ei sen väliä, se on vain hyvä juttu se. Osaapa arvostaa minua nyt enemmän kuin silloin aiemmin, ennen sinua.
- Anonyymi00008UUSI
Miltä sinusta tuntuu jos on tunteita edelleen minuun?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuu jos on tunteita edelleen minuun?
Vähän haikealta ja kuitenkin hyvältäkin. Tunteita voi olla kunhan muistan miten tulee käyttäytyä...
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vähän haikealta ja kuitenkin hyvältäkin. Tunteita voi olla kunhan muistan miten tulee käyttäytyä...
Mitä muistamista siinä on?
- Anonyymi00009UUSI
Jos ei ole itse ollut kellekään kateellinen koskaan, sitä asiaa ei edes voi ymmärtää.
- Anonyymi00011UUSI
Ei hän enää oo. Muutenkin minusta se oli silloin outoo että miks hän oli kateellinen. Varsinkin kun tiedät kuvion.
M>N- Anonyymi00013UUSI
En tiedä kuviota
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En tiedä kuviota
En minäkään tiedä vieläkään.
Nainen sivusta. - Anonyymi00020UUSI
En kyl ees osaa olla kateellinen
- Anonyymi00012UUSI
Tykkäsin ja tykkään vieläkin mikään ei ole muuttunut. M-N
- Anonyymi00016UUSI
Kenestä tykkäät?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kenestä tykkäät?
Yhdestä mukavasta naisesta.
- Anonyymi00019UUSI
hänelle sopii erittäin hyvin itteasiassa ikään kuin vanhempi marjatta! onnea vielä! 😂🧑🧑🧒🤣🫳
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2432142- 1891634
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647