Ei kertonut itsestään yhtään totuutta tv-Blink Blink ohjelmassaan. Haukkui kaikki ex-puolisot ja vielä elättäjänsä vaimon samoin.
Vastaukset 443
- Anonyymi00001
Minun ja mieheni rahat olivat menneet roskiin. Eikös vaan olleet ainoastaan elättäjän rahoja ainoastaan 2?
- Anonyymi00002
Meidän autot hakee kuljettaja aina, kun tarvitsen auto kyydin jonnekin. Meidän autot 🤭.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Meidän autot hakee kuljettaja aina, kun tarvitsen auto kyydin jonnekin. Meidän autot 🤭.
Minä en enää kerää laukkuja ja alan kerää itseleni timantteja 💎.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen kirjoittanut ylioppilaaksi ja äitinsä ostanut sen takia sille kalliit kengät.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen kirjoittanut ylioppilaaksi ja äitinsä ostanut sen takia sille kalliit kengät.
Olen huume vastainen. Sai kuitenkin huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomiot ja istunut poliisivankilassa..
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole koskaan kirjoittanut ylioppilaaksi ja lopetti lukien heti ekana vuonna. Kova muidu keksii valheita joka asioista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole koskaan kirjoittanut ylioppilaaksi ja lopetti lukien heti ekana vuonna. Kova muidu keksii valheita joka asioista.
Minun mieheni ei itke koskaan. Tarkoitti tietenkin, että ei itkenyt, kun vaimo kertoi oli rukoillut ja itkenyt vielä viimme kesänäkin vaimoaan takaisin ja peruisi avioeron.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kenen rahoilla se niitä timantteja aikoo ostella ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jospa niitä on tallessa, siltä ajalta Niko Ranta - Ahon kanssa asuivat Espanjassa. Pöydillä oli ollut timantteja, poliisit kertoneet asiasta. Rahaahkin oli kangaskassi tupaten täynnä huumeista saatuja rahoja.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onhan rahaa, kun roskiinkin olivat heittäneet seteleitä ja mukamas vahingossa. Pöydällä oli isot määrät seteleitä pestynä jostain syystä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onhan rahaa, kun roskiinkin olivat heittäneet seteleitä ja mukamas vahingossa. Pöydällä oli isot määrät seteleitä pestynä jostain syystä.
Sofia meni kolme vuotta sitten Dubaihin ja oli täysin rahaton ja ainoastaan kaksi matkalaukkua ja niissä oli kaikki sen omaisuus. Kuka elätti Sofiaa Dubaissa, sen eka vuoden, kun ei ollut vielä salarakkaana tälle nykyiselle elättäjälle ?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sofia meni kolme vuotta sitten Dubaihin ja oli täysin rahaton ja ainoastaan kaksi matkalaukkua ja niissä oli kaikki sen omaisuus. Kuka elätti Sofiaa Dubaissa, sen eka vuoden, kun ei ollut vielä salarakkaana tälle nykyiselle elättäjälle ?
Yksi oli ainakin Saksalainen äijä ja oli gekkosessa siitä kuviakin. Oliko toinen venäläinen, oli äijällä pienoislentokone oma Sofian instas oli kuvia. Suurin osa oli kai Dubaissa asuvia paikallisia äijiä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yksi oli ainakin Saksalainen äijä ja oli gekkosessa siitä kuviakin. Oliko toinen venäläinen, oli äijällä pienoislentokone oma Sofian instas oli kuvia. Suurin osa oli kai Dubaissa asuvia paikallisia äijiä.
Kerran oli kans kuvia, oli paljussa kolmen äijän kans bikinit päällä ja viinilasi kädessä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerran oli kans kuvia, oli paljussa kolmen äijän kans bikinit päällä ja viinilasi kädessä.
Vahehteli senkin asian, että vaimo pyytää 10 miljoonaa ja ollut vasta vuoden avioliitossa. Olivat olleet jo yli kaksi vuotta avioliitossa, kun Sofia alkoi sala suhteen tään miehen kanssa. Vauva oli vasta 6 kk-ikäinen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi Seiska vaikeni tuosta ajasta täysin?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vahehteli senkin asian, että vaimo pyytää 10 miljoonaa ja ollut vasta vuoden avioliitossa. Olivat olleet jo yli kaksi vuotta avioliitossa, kun Sofia alkoi sala suhteen tään miehen kanssa. Vauva oli vasta 6 kk-ikäinen.
Sofia valehteli että Ranta-aho ei pahoinpidellyt vaikka poliisilla oli todisteet Sofian kännykässä ja tuomiohan siitä tulikin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sofia väitti että ei rikkonut Martinan ja Stefun suhdetta ja väitti että olivat eronneet jo 9 kuukautta sitten. Näin siis Sofia toukokuun 2020 alussa. Eiks olekin jännä juttu kun 9 kuukautta aikaisemmin Stefu oli julkisesti kosinut Martinaa rapujuhlissa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sofia väitti että ei rikkonut Martinan ja Stefun suhdetta ja väitti että olivat eronneet jo 9 kuukautta sitten. Näin siis Sofia toukokuun 2020 alussa. Eiks olekin jännä juttu kun 9 kuukautta aikaisemmin Stefu oli julkisesti kosinut Martinaa rapujuhlissa.
Sofialla ja Stefulla oli vipinää jo vuodenvaihteessa 2019-2020 eli Sofia laittoi töpinäksi Stefun suhteen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kun Ranta-ahot antoivat huhtikuun 2020 loppupuolella Sofialle kolme päivää aikaa lähteä Nikon asunnosta niin Sofia oli haistatellut Ranta-ahon isälle ja väittänyt että ei ole suhdetta Stefun kanssa ja että Martina mustasukkaisuuksissaan valehtelee. Sofia siis väitti Martinaa valehtelijaksi. Mutta sinä kolmen päivän aikana Sofia ehti antaa medialle lausunnon ja väitti että itse otti eron, koska ei hyväksy rikollisuutta ja että haluaa perheen ja läsnäolevan miehen. Eli valheita valheiden perään. "Ei hyväksy rikollisuutta" ja kuitenkin heti kun Niko vapautui niin yritti takaisin.
- Anonyymi00051
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minun ja mieheni rahoilla tietenkin 🤭.
- Anonyymi00067
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mistä on Sofia saanut rahaa, että olisi antanut rahaa autojen ostamiseen ?
- Anonyymi00068
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sofialla ja Stefulla oli vipinää jo vuodenvaihteessa 2019-2020 eli Sofia laittoi töpinäksi Stefun suhteen.
Oli pakko laittaa töpinäksi, kun ei ollut omaa rahaa ei asuntoa ei koulutusta. Halusi rikkaan miehen ja läsnäolevan Stefan Thermanin 😂.
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
No miehen luottokorttia käyttäen. Minun ja mieheni rahoilla tietenkin.
- Anonyymi00073
Miksi yleensä muuten ovat pitäneet tuolaisia määriä rahoja hotelliasunossaan? Kuitenkin luottokorteilla nykymaailmassa maksetaan kaikki.
- Anonyymi00074
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jospa Sofia luulikin, että peruskoulu tarkoittaa, että sieltä hän valmistuu ylioppilaaksi.
- Anonyymi00075
Anonyymi00015 kirjoitti:
Seiskalehden toimittajat puolustaa toisia ja toisista kirjoittavat esimerkiksi valheelisia otsikoita. Kun lukee kirjoitukset, ne ei liity yhtään otsikon nimeen.
- Anonyymi00078
Anonyymi00003 kirjoitti:
On pataloginen valehtelija henkilö, joka valehtelee joka asiat ja vielä omaksi edukseen.
- Anonyymi00080
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen huume vastainen. Sai kuitenkin huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomiot ja istunut poliisivankilassa..
Kuinka kauan muuten Sofia käyttänyt huumeita ?, Se on ainakin varmaa, ettei siellä festareilla ollut eka kerta. Tiesi tarkasti, miten paljon tarvitaan vartin iloa varten huumetta.
- Anonyymi00081
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ollut silloinkaan yhtään omaa rahaa Sofialla, kun Niko Ranta Aho vei sen Espanjaan asuu. Niko oli sanonut, ettet tarvitse mitään hän ostaa kaiken. No rahaa oli Nikolla kangas kassi täynnä perillä.
- Anonyymi00085
Anonyymi00005 kirjoitti:
Noloa sanoo on huume vastainen ja käy käry huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomiot ja istunut poliisivankilassa.
- Anonyymi00086
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sofia on ikänsä pyydystänyt rikkaita miehiä ja kiskonut niiltä kaikki hyödyt pois. Luonne on sellainen ja muuksi ei varmasti koskaan enää tuu muuttumaan.
- Anonyymi00090
Anonyymi00008 kirjoitti:
Omillaan rahoilla 😂.
- Anonyymi00099
Anonyymi00078 kirjoitti:
On pataloginen valehtelija henkilö, joka valehtelee joka asiat ja vielä omaksi edukseen.
Näin se menee ja minkäs ihminen voi, jos ainoastaan pystyy kirjoittaa omasta elämästään valheita vuodesta toiseen.
- Anonyymi00113
Anonyymi00003 kirjoitti:
Timantit on helpompi ottaa mukaan, jos elättäjä, Heittää lokin ikkunasta pellolle.
- Anonyymi00118
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kun Ranta-ahot antoivat huhtikuun 2020 loppupuolella Sofialle kolme päivää aikaa lähteä Nikon asunnosta niin Sofia oli haistatellut Ranta-ahon isälle ja väittänyt että ei ole suhdetta Stefun kanssa ja että Martina mustasukkaisuuksissaan valehtelee. Sofia siis väitti Martinaa valehtelijaksi. Mutta sinä kolmen päivän aikana Sofia ehti antaa medialle lausunnon ja väitti että itse otti eron, koska ei hyväksy rikollisuutta ja että haluaa perheen ja läsnäolevan miehen. Eli valheita valheiden perään. "Ei hyväksy rikollisuutta" ja kuitenkin heti kun Niko vapautui niin yritti takaisin.
Huhuu tais läsnä oleva mies joutua lusimaan piti etsiä uusi elättäjä sekä asunto jonka elättäjä maksaa.6
- Anonyymi00149
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä on ollut kierrätys kovaa ja muuta ei voi sanoa tuosta asiasta.
- Anonyymi00150
Anonyymi00015 kirjoitti:
Gekkonenen on kirjoittanut totuuksia Sofiasta ainoastaan.
- Anonyymi00151
Anonyymi00068 kirjoitti:
Oli pakko laittaa töpinäksi, kun ei ollut omaa rahaa ei asuntoa ei koulutusta. Halusi rikkaan miehen ja läsnäolevan Stefan Thermanin 😂.
Niko Ranta Aho heitti kylmästi kadulle kasseineen ja oli Sofia vielä alkanut haukkua Nikon lisääkin.
- Anonyymi00152
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sofia oli hankkinut asianajajan, ettei joutuisi pois asunosta. Ei auttanut, koska Niko Ranta Aho oli sanonut. Ei ole kirjoilla hänen asunnossaan, silloin ei ole irtisopimus aikaa koskaan.
- Anonyymi00197
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitäs luulisit asiasta? Ei omaa rahaa ole, niin tietenkin ostaa miehen luottokortteja käyttäen.
- Anonyymi00198
Anonyymi00086 kirjoitti:
Sofia on ikänsä pyydystänyt rikkaita miehiä ja kiskonut niiltä kaikki hyödyt pois. Luonne on sellainen ja muuksi ei varmasti koskaan enää tuu muuttumaan.
Miehet menettäneet rahansa ja kaiken omaisuutensa, samoin maineensa.
- Anonyymi00210
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä on joku Sofian tuttava toimituksessa ja puolustaa Sofiaa.
- Anonyymi00211
Anonyymi00067 kirjoitti:
Hyvä kysymys 😂👏.
- Anonyymi00212
Anonyymi00074 kirjoitti:
Jospa Sofia luulikin, että peruskoulu tarkoittaa, että sieltä hän valmistuu ylioppilaaksi.
Ai oikein ylioppilas. Saako nauraa kunnolla ? 🤭.
- Anonyymi00227
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä väliä minkä maalainen on äijä, kohan on ainoastaan rahaa tileillä tarpeeksi.
- Anonyymi00228
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sofia etsi miljonääriä ja sai persaukinen Stefan Thermanin ainoastaan avopuolisokseen.
- Anonyymi00229
Anonyymi00074 kirjoitti:
Juurikin niin taisi tapahtua sillä kertaa 🤭.
- Anonyymi00236
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jospa niitä on tallessa, siltä ajalta Niko Ranta - Ahon kanssa asuivat Espanjassa. Pöydillä oli ollut timantteja, poliisit kertoneet asiasta. Rahaahkin oli kangaskassi tupaten täynnä huumeista saatuja rahoja.
Rahaa siellä oli vähän joka paikassa ja huumeita kans pöydällä.
- Anonyymi00237
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei sitä vastausta täältä löydy. Soita seiskalehtieen ja kysäise asiaa sieltä.
- Anonyymi00249
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minun mieheni ei itke koskaan. Tarkoitti tietenkin, että ei itkenyt, kun vaimo kertoi oli rukoillut ja itkenyt vielä viimme kesänäkin vaimoaan takaisin ja peruisi avioeron.
Voi taivas mikä akka!
- Anonyymi00250
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaiken laista, voi oksennus sentään.
- Anonyymi00251
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sofialla on ollut ainoastaan tasan 0-euroa ja ansiotulot.
- Anonyymi00274
Anonyymi00013 kirjoitti:
On meitä joka lähtöön ja joka tekoon, pakko se on todeta 💩.
- Anonyymi00291
Anonyymi00010 kirjoitti:
Keksitty asia, et saivat tv ohjelmaan ainoastaan sisältöä.
- Anonyymi00292
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siperiasta kasakoita oliko yhtään?
- Anonyymi00299
Mitä muuta sitten ajattelit ?
- Anonyymi00300
Anonyymi00008 kirjoitti:
Marokolainen isä ostaa tyttärelleen timantteja 😂.
- Anonyymi00301
Anonyymi00022 kirjoitti:
Antoiko jo silloin perää 2019 Stefaninlle ?
- Anonyymi00302
Anonyymi00118 kirjoitti:
Huhuu tais läsnä oleva mies joutua lusimaan piti etsiä uusi elättäjä sekä asunto jonka elättäjä maksaa.6
Kaikki kelpasi, kun pääsi vapaaksi poliisivankilasta Sofia..
- Anonyymi00303
Anonyymi00150 kirjoitti:
Gekkonenen on oikeasti ainut, joka kirjoittaa totuuden asioista.
- Anonyymi00304
Anonyymi00151 kirjoitti:
Niko Ranta Aho heitti kylmästi kadulle kasseineen ja oli Sofia vielä alkanut haukkua Nikon lisääkin.
Niko R - otti kalliita laukkuja pois Sofialta ja kielsi, ettei saa viedä mitään huonekaluja pois hänen asunnostaan.
- Anonyymi00343
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oli varmasti kuitenkin kivaa paljussa juhlia miesten kanssa.
- Anonyymi00344
Anonyymi00020 kirjoitti:
Stefan Therman kosi ja osti 30 000 euron kihlasormuksen Martinalle. Olisi halunnut avioliittoon, mutta ei Martina halunnut, kun Stefan ei lopettanut ryyppäämistä ollenkaan.
- Anonyymi00345
Anonyymi00028 kirjoitti:
Voi eikä, miten on törkee akka keksii valheita ja mitään ei kerro koskaan totuutta mistään asioista 💩.
- Anonyymi00391
Onhan Sofialla aina ollut ajatusmaailma miestensä rahoista "se mikä on sinun on myös minun."
Ei yllätä, että niin autot kuin mökitkin on Sofian. - Anonyymi00392
Toki toki ne ovat elättäjän rahoja.
- Anonyymi00393
Anonyymi00004 kirjoitti:
Peruskoulun käynyt ylioppilas. No hyvä kun, mielikuvitus lentää Sofialla 😂.
- Anonyymi00394
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juurikin sitä tarkoitti ja ei yhtään mitään muuta.
- Anonyymi00395
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juutalaisen äijän kans nyt asuu ja äijä elättää Sofiaa.
- Anonyymi00396
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vaikeneminen on kultaa, on sanonta.
- Anonyymi00397
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sofian mielestä on kaikki sen, mitä mies omistaa ja rahoista lähtien.
- Anonyymi00398
Anonyymi00073 kirjoitti:
Miksi yleensä muuten ovat pitäneet tuolaisia määriä rahoja hotelliasunossaan? Kuitenkin luottokorteilla nykymaailmassa maksetaan kaikki.
Se pistää ihmettelee, ei kukaan pidä tuolaisia rahoja käteistä nykyaikana enää.
- Anonyymi00399
Anonyymi00150 kirjoitti:
On ylilauta ainakin kirjoittanut totuuksia Sofiasta ja samoin gekkonen.
- Anonyymi00400
Anonyymi00251 kirjoitti:
Sofialla on ollut ainoastaan tasan 0-euroa ja ansiotulot.
Ei ihme et laskut menee kokoajan ulosottoon, kun ansiotulonsa olleet viimme vuosina tasan 0 euroa.
- Anonyymi00401
Anonyymi00304 kirjoitti:
Niko R - otti kalliita laukkuja pois Sofialta ja kielsi, ettei saa viedä mitään huonekaluja pois hänen asunnostaan.
Nikon siskot kävivät hakee arvotavaroita pois asunnosta, ettei Sofia varasta niitä itselleen.
- Anonyymi00402
Anonyymi00391 kirjoitti:
Onhan Sofialla aina ollut ajatusmaailma miestensä rahoista "se mikä on sinun on myös minun."
Ei yllätä, että niin autot kuin mökitkin on Sofian.Normaalia toimintaa on toi kullankaivajilla.
- Anonyymi00411
Ei se edes voi olla Sofian mies, koska se on virallisesti avioliitossa Floridassa ja pienen isä.
- Anonyymi00412
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kassi Alma lopettanut kassien keräämisen ja alkanut kerää tyhjiä pulloja.
- Anonyymi00417
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oliko kone meidän ?Sofialla huono itsetunto ,valehtelu on niin vahvasti hänen mielentilassa ja identiteessä ,että luulee ja haluaa olla rikas ,ja saattaa itse uskoa ihan oikeasti ,että on noin .On ikänsä valehdellut ja kääntänyt asiat ,itselleen paremmaksi patalooginen juttu.
- Anonyymi00418
Anonyymi00073 kirjoitti:
Pimeä raha on paha piilottaa.
- Anonyymi00419
Anonyymi00005 kirjoitti:
Syytettiin kans rahanpesusta, se kuitenkin hylättiin.
- Anonyymi00420
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taisi olla ainoastaan keksitty asia, tv-ohjelmaa varten.
- Anonyymi00421
Anonyymi00011 kirjoitti:
Äkkiä sai jostain rahaa Dubaissa, vaikka ei ollut siellä missään edes töissä.
- Anonyymi00422
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei voi olla sen mies, koska se on virallisesti avioliitossa Floridassa.
- Anonyymi00423
Anonyymi00080 kirjoitti:
Kuinka kauan muuten Sofia käyttänyt huumeita ?, Se on ainakin varmaa, ettei siellä festareilla ollut eka kerta. Tiesi tarkasti, miten paljon tarvitaan vartin iloa varten huumetta.
Kuka muka tietäisi kans, tuolaisen asian?
- Anonyymi00431
Anonyymi00051 kirjoitti:
Joo, jännää tuo "mieheni". En käytä edes virallisesta aviomiehestäni sanaa "mieheni". En omista sitä, vaikka alttarilla asti ollaan käyty.
- Anonyymi00432
Anonyymi00417 kirjoitti:
Oliko kone meidän ?Sofialla huono itsetunto ,valehtelu on niin vahvasti hänen mielentilassa ja identiteessä ,että luulee ja haluaa olla rikas ,ja saattaa itse uskoa ihan oikeasti ,että on noin .On ikänsä valehdellut ja kääntänyt asiat ,itselleen paremmaksi patalooginen juttu.
Noin se menee. Kun ikänsä on valehdellut, uskoo itsekin omiin valheisiinsa eli elämä on pelkkää valhetta.
- Anonyymi00443
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tuossa porukassa toi kierrätys
- Anonyymi00444
Anonyymi00086 kirjoitti:
No, entinen neito on jo aika vanha ja se näkyy. Ei auta enää silikonit ja kiristykset. Sen huomaa sitten kiristysten määrästä, kun on leukaparta.
Näitä ex-neitoja on alkanut tulemaan kuin sieniä sateella kertomaan "ansioistaan". Lähinnä säälin noita, että totaalisesti pilaavat maineensa, mutta eipä ole minun päänsärky. Ihmettelen vain, miksi naiset haluaa ja on suorastaan must, olla julkihuora. Voisiko joku valaista, mitä hienoa tuollaisessa on? - Anonyymi00445
Anonyymi00227 kirjoitti:
Mitä väliä minkä maalainen on äijä, kohan on ainoastaan rahaa tileillä tarpeeksi.
Joo. Tuli mieleen dokumentti, jota kerran katselin telkasta, oli Thaimaasta. Naisella oli elättäjiä. Saattoi yhden engelsmannin lentokentälle, ukko läksi, seuraavassa koneessa tuli uusi.. Ei tarvinnut edes poistua kentältä. Ukot maksoi sen lakiopinnot ja vähän muutakin. Ei mainittu montako niitä ukkoja oli, ohjelmassa vain kaksi. Mietin, että tuskinpa ne ukot tiesi toisistaan vaan luulivat olevansa ainoita.
- Anonyymi00446
Anonyymi00421 kirjoitti:
Äkkiä sai jostain rahaa Dubaissa, vaikka ei ollut siellä missään edes töissä.
Mainostetaanhan sitä "tiskijukkana"🤣🤣
- Anonyymi00016
Sofia oli vuoden ajan valehdellut Nousiaiselle ikänsä. Oli 19 mutta valehteli että oli 20. Sitten kun erosi niin kertoi että oli liian nuori mennessään avioliittoon. Nyt sarjassa mitätöi koko avioliiton että teiniavioliitto. Sofia oli kuitenkin 22-vuotias kun menivät naimisiin.
- Anonyymi00017
Nousiainen kirjoittikin keväällä 2023 Sofian instaan synttärionnittelut että "Niin se aika rientää. Muistan kun kusetit että olit 20 vaikka olit 19". Samana keväänä Stefu onnitteli Sofiaa äitienpäivänä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nousiainen kirjoittikin keväällä 2023 Sofian instaan synttärionnittelut että "Niin se aika rientää. Muistan kun kusetit että olit 20 vaikka olit 19". Samana keväänä Stefu onnitteli Sofiaa äitienpäivänä.
Sofia on siis aloittanut valheeliset juttunsa jo Niko Nousiaisen yhdessä olo aikanaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sofia on siis aloittanut valheeliset juttunsa jo Niko Nousiaisen yhdessä olo aikanaan.
Samoin kertoi, ettei tiennyt Stefan Thermanin ulosottoon menneistä laskuista ja kuitenkin maksatti 30 000 euron ulosotot Stefaninlla.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Samoin kertoi, ettei tiennyt Stefan Thermanin ulosottoon menneistä laskuista ja kuitenkin maksatti 30 000 euron ulosotot Stefaninlla.
Sekin moka sen omasta suustaan. Minulla ei ole hyöty suhde mieheni kanssa. Just joo. Luottokorttia vinguttanut koko yhdessä olon ajan,no sehän on ainoastaan silloin hyöty suhde ja ei yhtään mitään muuta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olivat Nousiaisen kanssa Tavallista elämää sarjassa ja siinä Sofia esitteli kenkä- ja laukkukokoelmaansa ja esitteli kenkiä joilla sanoi olevan tunnearvoa koska piti niitä ylioppilasjuhlissa ja häissä, siis tarkoitti että omissaan. Esitteli myös ensimmäistä merkkilaukkua jonka kertoi äitinsä ostaneen hänelle kun Sofia oli 16. Stefun aikana Sofia nostettiin hevosen selkään niin kirjoitti että pitäisikö aloittaa vanha harrastus uudestaan. Kun kompuroi Levillä kun Stefu oli hommannut Sofialle laskettelunopettajan niin kertoi että on kyllä lumilautaillut, mutta suksilla laskettelu ei silti sujunut.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olivat Nousiaisen kanssa Tavallista elämää sarjassa ja siinä Sofia esitteli kenkä- ja laukkukokoelmaansa ja esitteli kenkiä joilla sanoi olevan tunnearvoa koska piti niitä ylioppilasjuhlissa ja häissä, siis tarkoitti että omissaan. Esitteli myös ensimmäistä merkkilaukkua jonka kertoi äitinsä ostaneen hänelle kun Sofia oli 16. Stefun aikana Sofia nostettiin hevosen selkään niin kirjoitti että pitäisikö aloittaa vanha harrastus uudestaan. Kun kompuroi Levillä kun Stefu oli hommannut Sofialle laskettelunopettajan niin kertoi että on kyllä lumilautaillut, mutta suksilla laskettelu ei silti sujunut.
Niko Nousiainen kertoi nyt viimeksi seiskassa. Ei ole koskaan ollut omassa elämässään niin onnelinen, kuin on nyt. Kunnon vaimon sai ja hänen kanssaan halusi lapsen. Nyt on poika vauva ja ovat todellakin onnelinen perhe.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin se osaa vahedella kyllä liukkaasti ja joka asiassa. Stefan oli jättänyt maksamatta senkin lasketteluopettajan maksut.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Niin se osaa vahedella kyllä liukkaasti ja joka asiassa. Stefan oli jättänyt maksamatta senkin lasketteluopettajan maksut.
Kun oli Sofia ekaa kertaa Levillä Stefanin mökillä. Oli Sofia käskenyt Stefanin soittaa Martinalle, että sen on haettava mökiltä pois sen kaikki omat tavaransa. Alkoi heti isännöimään ja saivat kurkusta alas juotua lopulta koko mökin yhdessä ryypäten.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Seiska kertoi vuoden 2020 loppupuolella että Stefulla oli ulosotossa 17 tuhatta limusiinikyytejä ja Seiska kirjoittaa että pääasiassa Sofian hemmottelukyytejä vuodenvaihteesta lähtien. Siis ajatelkaa, vuodenvaihteesta 2019-2020 lähtien. Seiskallahan oli tiedossa jo kauan tuo suhde ja Nikokin oli saanut vankilaan vihjeitä jo tammikuusta lähtien.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Seiska kertoi vuoden 2020 loppupuolella että Stefulla oli ulosotossa 17 tuhatta limusiinikyytejä ja Seiska kirjoittaa että pääasiassa Sofian hemmottelukyytejä vuodenvaihteesta lähtien. Siis ajatelkaa, vuodenvaihteesta 2019-2020 lähtien. Seiskallahan oli tiedossa jo kauan tuo suhde ja Nikokin oli saanut vankilaan vihjeitä jo tammikuusta lähtien.
Stefu järjesti Sofialle synttärit huhtikuun 2020 alkupuolella Espoossa kaverinaisen luona niin Hörkkö oli seurannut ja salakuvannut limusiinia talon edessä. Eli tämä tapahtui ennenkuin Martina oli ottanut eron eikä vielä suhde ollut yleisessä tiedossa. Mutta jostain syystä Hörkkö ei asiaa tuonut julki ja tehnyt juttua muuta kuin sen jälkeen kun Martina ja Nikokin sitten ottivat erot.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Stefu järjesti Sofialle synttärit huhtikuun 2020 alkupuolella Espoossa kaverinaisen luona niin Hörkkö oli seurannut ja salakuvannut limusiinia talon edessä. Eli tämä tapahtui ennenkuin Martina oli ottanut eron eikä vielä suhde ollut yleisessä tiedossa. Mutta jostain syystä Hörkkö ei asiaa tuonut julki ja tehnyt juttua muuta kuin sen jälkeen kun Martina ja Nikokin sitten ottivat erot.
Oli tullut Stefanin toimistolta Sofia limusiinin. Oli niiskuttanut nenäänsä ja seiskalehti kirjoitti siitä ja kuvakin oli seiskan kannessa. Tarkoitti kai, että nenässä oli jauhoja ja siksi olis niiskuttanut nenäänsä Sofia.
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sofia oli soittanut ja itkenyt Niko Ranta - aholle. En ole ollut Stefanin kanssa, että Martina on vaan mustasukkainen. Petti heti Nikoa, vaikka oli avoliitossa ja vielä Nikon kaverin Stefanin kanssa.
- Anonyymi00070
Miksi siis se ei sanonut edes oikeaa ikää tulevalle aviomiehelle?
- Anonyymi00071
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sofia oli soittanut ja itkenyt Niko Ranta - aholle. En ole ollut Stefanin kanssa, että Martina on vaan mustasukkainen. Petti heti Nikoa, vaikka oli avoliitossa ja vielä Nikon kaverin Stefanin kanssa.
Miten ihmeessä edes Nikolle menee enää soittelee ja on mennyt Nikon kaverin kanssa sänkyyn?
- Anonyymi00097
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sekin moka sen omasta suustaan. Minulla ei ole hyöty suhde mieheni kanssa. Just joo. Luottokorttia vinguttanut koko yhdessä olon ajan,no sehän on ainoastaan silloin hyöty suhde ja ei yhtään mitään muuta.
Toi ei ole mitään muuta, kuin ainoastaan hyötysuhde Sofialle.
- Anonyymi00199
Anonyymi00019 kirjoitti:
On varmasti aloittanut jo lapsena, jatkunut siitä tähän päivään saakka.
- Anonyymi00305
Anonyymi00026 kirjoitti:
Petollinen nainen on ollut joka suhteessa. Hyödyt pois ja rahat.
- Anonyymi00403
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kontulan kasvatti ollut ja käytös myöskin sen mukaista.
- Anonyymi00404
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niko Nousiainen kertoi nyt viimeksi seiskassa. Ei ole koskaan ollut omassa elämässään niin onnelinen, kuin on nyt. Kunnon vaimon sai ja hänen kanssaan halusi lapsen. Nyt on poika vauva ja ovat todellakin onnelinen perhe.
Hyvä juttu, kun Nousiainen löysi kunnon naisen ja hyvän rakastavan äidin lapselleen.
- Anonyymi00406
Anonyymi00071 kirjoitti:
Miten ihmeessä edes Nikolle menee enää soittelee ja on mennyt Nikon kaverin kanssa sänkyyn?
No Sofia on kertonut, että Niko Ranta Aho on sen elämänsä suurin rakkaus.
- Anonyymi00407
Anonyymi00097 kirjoitti:
Toi ei ole mitään muuta, kuin ainoastaan hyötysuhde Sofialle.
Tietenkin hyöty suhde. Luottokortti omaan käteen ja ostoksille.
- Anonyymi00031
"Laduilla törmätty, ei ole mitään vispilänkauppaa Pikkaraisen kanssa". Ja niin jäi tuokin nainen valehtelusta kiinni.
- Anonyymi00035
Onko Sofia jossain vaiheessa ehtinyt Pikkaraistakin yrittää? Milloinka?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Onko Sofia jossain vaiheessa ehtinyt Pikkaraistakin yrittää? Milloinka?
Kaikkia on Sofia yrittänyt, ainakin niitä miehiä joiden kanssa on Martina seurustellut 😂.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kaikkia on Sofia yrittänyt, ainakin niitä miehiä joiden kanssa on Martina seurustellut 😂.
Sofia kun oli poliisivankilassa, oli siellä päättänyt että lopettaa kokonaan julkisuudessa olemisen. Ei toteutunut ainakaan se asia. Etsi Stefan Thermanin käsiinsä ja halusi siitä itselleen läsnä olevan aviomiehen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sofia kun oli poliisivankilassa, oli siellä päättänyt että lopettaa kokonaan julkisuudessa olemisen. Ei toteutunut ainakaan se asia. Etsi Stefan Thermanin käsiinsä ja halusi siitä itselleen läsnä olevan aviomiehen.
Ei vain kertoi, että haluaa painua maa alle, kun pääsee pois poliisivankilasta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sofia kertoi omas nettisivuillaan. On kirjailija samoin ammatti tanssija. Valehteli lisäksi, että on tehnyt omaa podcastia.
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sofia kertoi omas nettisivuillaan. On kirjailija samoin ammatti tanssija. Valehteli lisäksi, että on tehnyt omaa podcastia.
Katiska-jutun yhteydessä huumerikoksesta tuomittu saa yhteisen podcastin naispoliisin kanssa. Onhan tuokin aika outoa. En ole kuunnellut mutta ainakin Iltalehti mainosti sitä podcastia aina sillä että haukkuu siinä Martinaa. Kun Seiskassa oli tuon naispoliisin instasta postaus jossa kertoi tuosta podcastista Sofian kanssa niin esim. hyvinvointivalmentaja Kerttu R. oli laittanut kommentteihin liekin ja sydämen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Katiska-jutun yhteydessä huumerikoksesta tuomittu saa yhteisen podcastin naispoliisin kanssa. Onhan tuokin aika outoa. En ole kuunnellut mutta ainakin Iltalehti mainosti sitä podcastia aina sillä että haukkuu siinä Martinaa. Kun Seiskassa oli tuon naispoliisin instasta postaus jossa kertoi tuosta podcastista Sofian kanssa niin esim. hyvinvointivalmentaja Kerttu R. oli laittanut kommentteihin liekin ja sydämen.
Siis tämä Kerttu joka alle kolmekymmpisenä oli suhteessa yli viisikymppisen miehen kanssa. Kertun kanssa podcastia pitävä hyvinvointivalmentaja Laura hehkuttaa Sofiaa tämän instassa kommenteissa.
- Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei painunut maan alle, vaikka kyllä olisi ollut parempi ratkaisu ollut painua ja pysyä maa alla.
- Anonyymi00072
Anonyymi00043 kirjoitti:
Siinnäkin podcastis haukkui tietenkin Martinaa. Kova muija haukkuu toisia ihmisiä ja itsestään ei löydä onneton yhtään mitään vikaa.
- Anonyymi00238
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kaikkia yrittää ja ei kuitenkaan ole onnistunut niissä lopulta koskaan
- Anonyymi00239
Anonyymi00044 kirjoitti:
Siis tämä Kerttu joka alle kolmekymmpisenä oli suhteessa yli viisikymppisen miehen kanssa. Kertun kanssa podcastia pitävä hyvinvointivalmentaja Laura hehkuttaa Sofiaa tämän instassa kommenteissa.
Hyvä kun joku hehkuttaa kaltaisiaan naisia ja se on jokaisen ihmisen oikeus.
- Anonyymi00040
"Vaikka kaikkien kavereiden miehet oli rikollisia niin minä luulin että minulla on rehellinen suomalainen liikemies" - näin kertoili Sofia elämästään huumepomo Niko R-a kanssa Marbellassa. Valehtelija vai tyhmä? Vain kaksi huonoa vaihtoehtoa.
- Anonyymi00046
Sofia ja Niko dinneröivät Marbellassa tunnettujen rikollispomojen ja näiden naisten kanssa. Katiska-dokumentissa selailtaiin paikallisia espanjalaisia lehtiä ja siellä oli kuviakin heidän dinneriporukasta.
- Anonyymi00049
Juurikin näin on asia.
- Anonyymi00240
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sofia ja Niko dinneröivät Marbellassa tunnettujen rikollispomojen ja näiden naisten kanssa. Katiska-dokumentissa selailtaiin paikallisia espanjalaisia lehtiä ja siellä oli kuviakin heidän dinneriporukasta.
Yksi Nikon kaveri joutui autoonsa ammutuksi Marbelassa.
- Anonyymi00041
Rillimiljonääri on perustanut yhteisen firman Sofian kanssa ja siinä on Sofian nimeksi merkitty Sophia J Belorf. Sofian virallinen nimi on Sofia Belórf.
- Anonyymi00042
Sofia kertoi pituudekseen 168 mikä oli Miss Suomi -kisojen pituuden alaraja ja kertoi että hänelle väitettiin että oli liian lyhyt kisaan. Kuitenkin myöhemmin Sofia kilpaili Bikini-fitnessissä ALLE 168 senttisissä.
- Anonyymi00048
Sofian oikea pituus on 163 cm.
- Anonyymi00045
Gekkosella on kuvakaappaus että rillimiljonääri olisi perustanut firman Sofian kanssa ja että siinä on Sofian nimeksi merkitty Sophia J Belorf. Jos se on sijoitusfirma johon merkitään Sofian merkkilaukut ja myös tulevat timantit, mitä seuraavaksi alkaa keräämään, niin onko se Sofian oma firma ollenkaan kun Sofian nimi on kirjoitettu väärään muotoon?
- Anonyymi00047
Ei ole. On rikos laittaa väärenetty nimi asia papereihin,
- Anonyymi00052
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mikä olisi nyt syy laittaa väärenetty nimi johonkin firmaan? Sophia Belorf.
- Anonyymi00053
Miksi Seiska ei ole kirjoittanut tuostakaan mitään että Sofian nimi on tuossa muodossa kuten ei ole kirjoittanut siitäkään että paikallisen median mukaan Sofian elättäjä on aikanaan käyttänyt firman rahoja huumeisiin ja maksullisiin naisiin. Gekkosella oli kuvakaappaus tuosta lehtijusta ja jopa Hörkkö on asiasta kertonut podcastissaan. Hörkkö oli siihen aikaan vielä Seiskan toimittaja mutta Seiskaan ei ole asiasta juttua tehty. Miksi Hörkkö ei tähän uuteen mediaan tee asiasta juttua? Meneekö kaikki aika kun Martinan perässä pitää kulkea?
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Miksi Seiska ei ole kirjoittanut tuostakaan mitään että Sofian nimi on tuossa muodossa kuten ei ole kirjoittanut siitäkään että paikallisen median mukaan Sofian elättäjä on aikanaan käyttänyt firman rahoja huumeisiin ja maksullisiin naisiin. Gekkosella oli kuvakaappaus tuosta lehtijusta ja jopa Hörkkö on asiasta kertonut podcastissaan. Hörkkö oli siihen aikaan vielä Seiskan toimittaja mutta Seiskaan ei ole asiasta juttua tehty. Miksi Hörkkö ei tähän uuteen mediaan tee asiasta juttua? Meneekö kaikki aika kun Martinan perässä pitää kulkea?
Hörkön mediassa on tasan yksi juttu Sofiasta ja siinä hehkutetaan Sofian luksuselämää mitä näytetään Hörkönkin kaverin eli Soilan tuottamassa tv-sarjassa.
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Hörkkö taisi kertoa sen asian siksi että sai irvailla että mies on kuin Therman, eli tällaistahan toi esille podcastissaan.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Hörkkö taisi kertoa sen asian siksi että sai irvailla että mies on kuin Therman, eli tällaistahan toi esille podcastissaan.
Muistuttaa Termannia. Uunossa on kerrottu, Sofian mies elää kokoajan lainarahoilla ja on velkakierteessä.
- Anonyymi00241
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tietenkin on rikos väärentää kenenkään toisen henkilön nimeä asia papereihin.
- Anonyymi00056
Sofia alkoi kesällä 2023 myymään valmennuksiaan niin kertoi että on sertifioitu personal trainer. Sofialla on kuitenkin vain kesken jäänyt PT-kurssi, ei mitään muuta alaan liittyvää kurssia suoritttuna. Sitten Sofia syksyllä 2023 kehui että kuinka teitä oli paljon mukana ja että seuraava valmennus tulee olemaan vielä henkilökohtaisempi. Miksi Sofialla oli nollatulot vuonna 2023 vaikka ei asunut ulkomailla tuohon aikaan kun myi valmennuksiaan. Valmennuksia oli kuitenkin myynyt 2023 ja kertoi että myös toteutuneet.
- Anonyymi00058
Lupasi myydä valmenuksia ja laittoi hinnat ja alennukset näkyviin. Eikö saanut yhtään myytyä valmenuksia, koska häippäsi hetken päästä Dubaihin. Vieläkin näkyy netissä valmenuksien hinnat.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Lupasi myydä valmenuksia ja laittoi hinnat ja alennukset näkyviin. Eikö saanut yhtään myytyä valmenuksia, koska häippäsi hetken päästä Dubaihin. Vieläkin näkyy netissä valmenuksien hinnat.
Jos olisi myynyt yhtään valmennusta, miksi ansiotulot olivat kuitenkin tasan 0 euroa ?
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos olisi myynyt yhtään valmennusta, miksi ansiotulot olivat kuitenkin tasan 0 euroa ?
Joku kirjoitteli tännekin palstalle, että ottiko maksut ja ei kuitenkaan tehnyt valmenuksia niiden maksajille ?
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Sofian tv-sarjoja tuottava Seiskan entinen päätoimittaja Soila teki keväällä 2023 Sofiasta valkopesulta näyttävän jatkokertomuksen Seiskalle. Seiskan paparazzi oli myös laitettu salakuvaamaan Sofiaa ja Roopea, jota Seiska nimitti julkkisten manageriksi. Ja Roope myös oli mukana tuossa kun Sofia mainosti tulevaa valmennustaan. Sofia mainosti erästä piikitysfirmaa että hänen valmennusten ostajat saavat sieltä alennusta ja niin hetikohta Roopekin oli yhteistyönä siellä laittamassa täytettä huuliinsa.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Sofian tv-sarjoja tuottava Seiskan entinen päätoimittaja Soila teki keväällä 2023 Sofiasta valkopesulta näyttävän jatkokertomuksen Seiskalle. Seiskan paparazzi oli myös laitettu salakuvaamaan Sofiaa ja Roopea, jota Seiska nimitti julkkisten manageriksi. Ja Roope myös oli mukana tuossa kun Sofia mainosti tulevaa valmennustaan. Sofia mainosti erästä piikitysfirmaa että hänen valmennusten ostajat saavat sieltä alennusta ja niin hetikohta Roopekin oli yhteistyönä siellä laittamassa täytettä huuliinsa.
Seiska vaikeni sitten pitkäksi ajaksi Sofiasta ja tämän elämästä ja sitten tuo Soila teki Seiskalle hehkutusjutun että Sofia on löytänyt miljonäärin ja että rakkaus on molemminpuolista.
- Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Roope reppana on ainut ystävä Sofialla. Roope auttoi Sofiaa, kun sillä ei ollut rahaa ja otti asumaan omaan asuntoonsa Helsingissä ja samoin Ranskassa.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Roope reppana on ainut ystävä Sofialla. Roope auttoi Sofiaa, kun sillä ei ollut rahaa ja otti asumaan omaan asuntoonsa Helsingissä ja samoin Ranskassa.
Taaskin ihmiset ihmettelevät. Miksi Sofia kokoajan kertoo tavaroiden hinnat kokoajan Tv-ohjelmassa, ei koskaan oikeasti rikkaat ihmiset toimisi niin.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Taaskin ihmiset ihmettelevät. Miksi Sofia kokoajan kertoo tavaroiden hinnat kokoajan Tv-ohjelmassa, ei koskaan oikeasti rikkaat ihmiset toimisi niin.
No kun ei ole omaa rahaa ollut oikeesti paljon koskaan, siksi on itsekkin ihmeissään, kun voi vinguttaa joka päivä miehen luottokorttia.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
No kun ei ole omaa rahaa ollut oikeesti paljon koskaan, siksi on itsekkin ihmeissään, kun voi vinguttaa joka päivä miehen luottokorttia.
Yksi kommentti ja se on varmasti Sofian ihailijan, joka täälläkin sitä kehuu kokoajan kauniiksi. Kirjoittanut, että on onnelinen Sofian puolesta, kun sillä menee nyt hyvin.
- Anonyymi00076
Anonyymi00060 kirjoitti:
Joku kirjoitteli tännekin palstalle, että ottiko maksut ja ei kuitenkaan tehnyt valmenuksia niiden maksajille ?
Sai tietenkin kutsun Dubaihin ja mies maksanut matkat ja luvannut hoitaa raha asiat kaikki perillä. Siksi lähti kiireesti matkaan Dubaihin.
- Anonyymi00193
Anonyymi00076 kirjoitti:
Sai tietenkin kutsun Dubaihin ja mies maksanut matkat ja luvannut hoitaa raha asiat kaikki perillä. Siksi lähti kiireesti matkaan Dubaihin.
Noin toimii miehet, lähettävät kutsun johonkin hotelliin. Maksavat tietenkin matkat ja kaiken mitä nainen tarvitsee paikan päällä ollessaan.
- Anonyymi00213
Anonyymi00076 kirjoitti:
Näin toimii rikkaat äijät ja maksavat matkat ja hotellit. Käyttätävät leikkikalunaan ja lähettävät naisen kiertoon.
- Anonyymi00077
Luin Seiskan jutun innottamana hieman Ruudun kommentteja Sofian ohjelmasta. Olihan siellä niitä. Seiska oli laittanut yhden positiivisen kommentin näkyviin ja sekin tuli vastaan ja sen oli kirjoittanut espoolainen nainen, oliko "sonja".
- Anonyymi00079
Myös pitkätukkainen nuori mies Aatos kehuskelee aina Sofiaa ja noilla molemmilla väite että haukutaan siksi koska Sofiaan kadehdittaisiin. Aatos myös haukkuu Sofiaa "kadehtivia" naisia pahasti, näiden ulkonäköä siis.
- Anonyymi00083
Totta todellakin vähän positiivisia kommenteja on saanut. Johtuu tietenkin siitä, kun on miehen luottokortilla ostettu kaikki. Ei ymmärrä, että laittaa ainoastaan itsensä naurun alaiseksi tuolaisella käytöksellään.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Totta todellakin vähän positiivisia kommenteja on saanut. Johtuu tietenkin siitä, kun on miehen luottokortilla ostettu kaikki. Ei ymmärrä, että laittaa ainoastaan itsensä naurun alaiseksi tuolaisella käytöksellään.
Henkilö joka valehtelee kaikissa asioissaan, on patologinen valehtelija. Sofia kyllä täyttää valheilaan mielestäni nää vaatimukset täydellisesti.
- Anonyymi00194
Anonyymi00079 kirjoitti:
Myös pitkätukkainen nuori mies Aatos kehuskelee aina Sofiaa ja noilla molemmilla väite että haukutaan siksi koska Sofiaan kadehdittaisiin. Aatos myös haukkuu Sofiaa "kadehtivia" naisia pahasti, näiden ulkonäköä siis.
Jokaisella on omat ihanteensa ja ovat samanlaisen taustan olevia henkilöitä, niin kuin esimerkiksi Sofia on.
- Anonyymi00082
Aloittajalla on jatkuvasti joku ongelma suhteessa Sofiaan.
- Anonyymi00087
Miksi Sofia käyttää kokoajan miehen luottokorttia? Eikö se tiedä, että mies elää kokoajan velkakierteessä luottokorteilla maksaen. Ainakin näin on kirjoitettu uunon sivustoilla.
- Anonyymi00088
Mikäs ongelma se on yksistään tään aloituksen tekijällä. Joku vääntää 4-5 aloitusta jostakin toisesta julkisuudessa olevasta henkilöstä ?
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Miksi Sofia käyttää kokoajan miehen luottokorttia? Eikö se tiedä, että mies elää kokoajan velkakierteessä luottokorteilla maksaen. Ainakin näin on kirjoitettu uunon sivustoilla.
Ei tiennyt Sofia muka sitäkin asiaa, että Stefan Therman on ulosoton asiakas ollut jo pitkään.
- Anonyymi00091
Luin vain aloituksen ja sinun kommenttisi ( viimeisin).
Miksi sinä hyväksyt itse tuon älyttömän liioittelun ja valehtelun, mitä Sofialta tulee, onko se normaalia?
Tosi fani saat toki olla, mutta älä ihan kaikkea usko. - Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
Luin vain aloituksen ja sinun kommenttisi ( viimeisin).
Miksi sinä hyväksyt itse tuon älyttömän liioittelun ja valehtelun, mitä Sofialta tulee, onko se normaalia?
Tosi fani saat toki olla, mutta älä ihan kaikkea usko.Nää kaikki asiat ovat olleet mediassa näkyvissä, miksi väität niitä valheiksi ?
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Nää kaikki asiat ovat olleet mediassa näkyvissä, miksi väität niitä valheiksi ?
Martinasta keksitty aloitus. Että on väittänyt, että hevoset hän itse omistaisi. Ei ole koskaan sanonut niin. Hollannissa on hevonen ja varsa, jonka Martinan yritys omistaa.
- Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Nää kaikki asiat ovat olleet mediassa näkyvissä, miksi väität niitä valheiksi ?
Sofiasta ei näköjään saisi tehdä kukaan yhtään aloitusta ja toisista tekee joku päivittäin montakin aloitusta. Kyllä on jokaisesta julkisuudessa olevista henkilöistä saada keskustella ja tehdä aloituksia.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Sofiasta ei näköjään saisi tehdä kukaan yhtään aloitusta ja toisista tekee joku päivittäin montakin aloitusta. Kyllä on jokaisesta julkisuudessa olevista henkilöistä saada keskustella ja tehdä aloituksia.
Hyvä asia on, että kirjoitetaan totuuksia kaikista julkisuudessa olevista henkilöistä. Ei ketään unohtamatta tai säälimättä.
- Anonyymi00195
Onko sinulla itselläsi ongelma ? Ei pidä toisia ihmisiä syytellä, on ensin opittava huomaa omat ongelmansa.
- Anonyymi00098
Minua ei liikuta millään tavalla se, että mitä Sofia sanoo tai miten hän elää. Eläkööt ihan miten haluaa. Se on vain ja ainoastaan hänen elämää.
- Anonyymi00100
Onko sinulla sama asenne kaikkia muitakin julkisuudessa olevia ihmisiä kohtaan ? Miten ne elää ja tai sanovat? Se on ainoastaan vain heidän omaa elämää.
- Anonyymi00101
Toteuta ensin toive. Jätä sinäkin kirjoittelu julkisuudessa olevista henkilöistä. Koska sinä kirjoitat. Saa elää ja sanoa, itse mitä haluavat. Se on ainoastaan vain heidän omaa elämää.
- Anonyymi00102
Sofialla on tapana luikerrella varattujen perheellisten miesten elatukseen joten ei todellakaan hönen elämäntyylinsä ole vain ainoastaan hänen elämää, koska perheitä tuhoutuu ja ja lapsilta viedään isät. Jos olisi tapahtunut vain kerran mutta todistettavasti kolmen varatun perheellisen miehen salarakkaana on ollut eli siitä aloittanut aina nämä suhteet. Sitä jalkapalloilijaa ei saanut mutta Stefun ja ja tämän rillimiljonäärin sai. Myös Nousiainen oli varattu kun alkoivat tapailemaan koska edellinen ei ehtinyt viedä kaikkia tavaroitaan pois ennenkuin Sofia muutti asuntoon.
- Anonyymi00103
Näyttää kuitenkin liikuttavan erään toisen julkisuudessa olevan henkilön elämä, sinulle vaan yötäpäivää 😂.
- Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Sofialla on tapana luikerrella varattujen perheellisten miesten elatukseen joten ei todellakaan hönen elämäntyylinsä ole vain ainoastaan hänen elämää, koska perheitä tuhoutuu ja ja lapsilta viedään isät. Jos olisi tapahtunut vain kerran mutta todistettavasti kolmen varatun perheellisen miehen salarakkaana on ollut eli siitä aloittanut aina nämä suhteet. Sitä jalkapalloilijaa ei saanut mutta Stefun ja ja tämän rillimiljonäärin sai. Myös Nousiainen oli varattu kun alkoivat tapailemaan koska edellinen ei ehtinyt viedä kaikkia tavaroitaan pois ennenkuin Sofia muutti asuntoon.
Ranta-ahokin oli ollut avoliitossa Sofian pitkäaikaisen bestiksen Lindan kanssa. Sofialla ja Lindalla oli menneet jo välit poikki tuohon aikaan. Mutta ennen Sofiaa Ranta-aholla oli ollut joku tyttöystävä jolle oli ostanut samanlaisen koirankin kuin sitten Sofialle osti. Ja Sofia matki tuon Ranta-ahon exän pukeutumistakin ja sillehän naurettiinkin keskustelupalstoilla. Ja samanlaisen koiran piti saada ja kun tomppeli persaukinen liikemies elätti Sofiaa järjesti kulissit Sofian salaisuuksiin niin siinä Sofia kertoi että Bambin sukunimi on Ranta-aho koska se on ystävänpäivälahja Nikolta. Ja tomppeli persaukinen liikemies vei Bambi Ranta-ahon emäntineen majailemaan asuntoon joka oli hänen tuoreen ex-puolison ja lasten koti.
- Anonyymi00105
Anonyymi00100 kirjoitti:
Onko sinulla sama asenne kaikkia muitakin julkisuudessa olevia ihmisiä kohtaan ? Miten ne elää ja tai sanovat? Se on ainoastaan vain heidän omaa elämää.
Hyvä huomio😀
- Anonyymi00106
Sofia on esitellyt elämäänsä jo Nousiaisen kanssa "Tavallista elämää" tv-ohjelmassa. Sitten on vuonna 2015 ilmestynyt kirja jossa kertoo elämästään. Katiska jutun käsittelyn aikana on pilvin pimein juttuja Sofiasta ja tämän sanomisista ja tekemisistä eri medioissa. Katiska-jutun takia sai alkaa vloggaamaan metreopoliin syksyllä 2020 ja siellä taas kertoo kaikenlaista elämästään. Hänelle sai esittää sinne kysymyksiä ja valitsi itse kymmenen ja yksi aina koski Ranta-ahoa. "Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä". Ei sanonut pahaa Ranta-ahosta aikaisemmin mutta nyt vasta kun miehellä on parisuhde ja lapsi tulossa. Iski Thermanin ja siitä suhteesta on media täynnään juttua. Thermanin aikana tv-sarja Sofian salaisuudet jossa esittelee elämäänsä ja nyt rillimiljonäärin aikana uusi tv-sarja jossa esittelee elämäänsä.
Ja näistä Sofian tekemisistä ja sanomista kirjoitellaan ja joku ei siitä tykkää. - Anonyymi00107
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ranta-ahokin oli ollut avoliitossa Sofian pitkäaikaisen bestiksen Lindan kanssa. Sofialla ja Lindalla oli menneet jo välit poikki tuohon aikaan. Mutta ennen Sofiaa Ranta-aholla oli ollut joku tyttöystävä jolle oli ostanut samanlaisen koirankin kuin sitten Sofialle osti. Ja Sofia matki tuon Ranta-ahon exän pukeutumistakin ja sillehän naurettiinkin keskustelupalstoilla. Ja samanlaisen koiran piti saada ja kun tomppeli persaukinen liikemies elätti Sofiaa järjesti kulissit Sofian salaisuuksiin niin siinä Sofia kertoi että Bambin sukunimi on Ranta-aho koska se on ystävänpäivälahja Nikolta. Ja tomppeli persaukinen liikemies vei Bambi Ranta-ahon emäntineen majailemaan asuntoon joka oli hänen tuoreen ex-puolison ja lasten koti.
No jo on mennyt lujaa naisella. On paljon tullut tietoon asioita, joita en ole koskaan aikaisemmin edes Sofiasta kuulut. Hyvä asia ainoastaan, että tulee totuuksia tietoon sen menneisyydestä.
- Anonyymi00108
Anonyymi00104 kirjoitti:
Tomppeli persaukinen liikemies kuskasi sarjassa Sofiaan Marbellassa itkemään Ranta-ahon silloisen huvilan ulkopuolelle ja siinä Sofia kertoo kuinka onnellinen hän siellä oli.
- Anonyymi00109
Anonyymi00107 kirjoitti:
No jo on mennyt lujaa naisella. On paljon tullut tietoon asioita, joita en ole koskaan aikaisemmin edes Sofiasta kuulut. Hyvä asia ainoastaan, että tulee totuuksia tietoon sen menneisyydestä.
Sofia on köyhästä perheestä lähtöisin. Isä ollut taxsi kuskina ja pitzeriassa töissä. Oliko äiti ompelija, joku on joskus näin hänestä kirjoittanut. Nyt sitten nolanut täydellisesti itsensä, kun luettelee kaikkien ostosten hinnat tv-ohjelmassa.
- Anonyymi00110
Anonyymi00104 kirjoitti:
Jos ei tunne ollenkaan empatiaa toisia ihmisiä kohtaan, silloin ainoastaan pystyy toimii niin, kuin on Sofia tehnyt ja toiminut.
- Anonyymi00111
Anonyymi00108 kirjoitti:
Tomppeli persaukinen liikemies kuskasi sarjassa Sofiaan Marbellassa itkemään Ranta-ahon silloisen huvilan ulkopuolelle ja siinä Sofia kertoo kuinka onnellinen hän siellä oli.
Osaa Sofia sentään itkeäkin eli sarjassaan itki Ranta-ahon perään ja sitten itki kun sai tiedon että oli saanut ehdollisen tuomio rahanpesusta ja huumerikoksista. Tuosta toki valitetttiin ja kai se oli syy että vielä sai jatkoa Seiskan entisen päätoimittajan tuottamalle sarjalleen. Valituksen jälkeen huumerikostuomio jäi voimaan.
- Anonyymi00114
Anonyymi00111 kirjoitti:
Osaa Sofia sentään itkeäkin eli sarjassaan itki Ranta-ahon perään ja sitten itki kun sai tiedon että oli saanut ehdollisen tuomio rahanpesusta ja huumerikoksista. Tuosta toki valitetttiin ja kai se oli syy että vielä sai jatkoa Seiskan entisen päätoimittajan tuottamalle sarjalleen. Valituksen jälkeen huumerikostuomio jäi voimaan.
Stefu oli jossakin vaiheessa vetäytynyt sarjasta eli jonkinlaista aivotoimintaa alkoi miehen päässä ilmeisesti olemaan. Sofia ja silloinen bestiksensä Kelly istuivat erodinnerillä koska Kellykin oli eronnut Stefun naimisissa olleesta kaverista. Sofia oli ehtinyt jo käydä Tampereella jääkiekkokisassa uutta elättäjää etsimässä ja siinä huusikin henkilökunnalle että tuokaa shotteja niin kerron kaikki mitä tein kanadalaisen kanssa. Stefusta Sofia sanoi sarjassaan että ei halua olla sille mikään vi*un omaishoitaja.
- Anonyymi00115
Anonyymi00108 kirjoitti:
Totta kirjoitit. Stefan Therman oli todellakin Uuno Turhapuro. Vie Sofian Marbelassa entisen kodin luokse ja Sofia itkee ja kurkkii ikkunoista Ranta Ahon ja sen itsensä kotia. No olihan siellä seteleitä kangaskassi täynnä ja pöydillä kipossa timantteja 💎🎫.
- Anonyymi00121
Anonyymi00100 kirjoitti:
Inhoan Martinaa ja myös sinua.
- Anonyymi00196
Anonyymi00102 kirjoitti:
Vaikea saada miestä. Ei omaa rahaa ei asuntoa ei koulutusta. Harva mies ottaa ainoastaan elätikseen yhtään ketään naista. Vanhat jätetyt ja petetyt miehet ainoastaan,haksahtavat tälläisiin naisiin.
- Anonyymi00248
Anonyymi00108 kirjoitti:
On vieläkin tomppeli ja rahaton kulkuri enää ainoastaan.
- Anonyymi00306
Anonyymi00100 kirjoitti:
Pidä sinä ainoastaan leukalärvisi kiinni ja ihaile ketä ikinä haluat.
- Anonyymi00112
Elätti lokki miesten rahoilla. Elättäjä vaihtunut monta kertaa. Kiertää elättäjältä toiselle.
- Anonyymi00119
Voi eikä ja miten fitteröity kuva on taas seiskalehden uutisissa. Ei kuvasta kyllä edes tunnista, että siinnä olisi itse kuvassa Sofia Belórf.
- Anonyymi00214
Anonyymi00119 kirjoitti:
Voi eikä ja miten fitteröity kuva on taas seiskalehden uutisissa. Ei kuvasta kyllä edes tunnista, että siinnä olisi itse kuvassa Sofia Belórf.
Fitteröinyt todellakin pahoin kuvansa. Sairaan noloa ja eikö se sitä itse edes tajua onneton ?
- Anonyymi00116
Orpollakin on omia vaikka valehtelee hitaammin kaikille.
- Anonyymi00120
Miksi Orpon vedit Sofian ketjuun ? 🤭.
- Anonyymi00122
Anonyymi00120 kirjoitti:
Miksi Orpon vedit Sofian ketjuun ? 🤭.
Äänestän Vihreitä.
- Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Äänestän Vihreitä.
Ai nyt yritetään vaihtaa puheen aiheet pois Sofiasta 😂.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Ai nyt yritetään vaihtaa puheen aiheet pois Sofiasta 😂.
Vieläkö Sofia asuu hotelliasunossa? Jossain luki, että ovat ainoastaan 6kk-ja muuttavat pois asunosta. Miksi pitää kokoajan muuttaa asumista ja mikä on siihen oikea syy?
- Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Vieläkö Sofia asuu hotelliasunossa? Jossain luki, että ovat ainoastaan 6kk-ja muuttavat pois asunosta. Miksi pitää kokoajan muuttaa asumista ja mikä on siihen oikea syy?
On ollut nyt hiljaista sen instas, eikö ehdi kiireiltään päivittää tekemisiään. Koska kertoo, että pesi hiuksensa ekaa kertaa kolmen vuoden jälkeen.
- Anonyymi00128
Anonyymi00125 kirjoitti:
On ollut nyt hiljaista sen instas, eikö ehdi kiireiltään päivittää tekemisiään. Koska kertoo, että pesi hiuksensa ekaa kertaa kolmen vuoden jälkeen.
Sofialla on kiireitä, koska hänen häänsä on ensivuonna. On löydettävä hääpuku jostain maasta ja käydä sitä sovittaa vielä monta kertaa. Samoin kaasojen puvut, jos saa jostain paikanpäälle joitain tuttaviaan.
- Anonyymi00129
Anonyymi00128 kirjoitti:
Sofialla on kiireitä, koska hänen häänsä on ensivuonna. On löydettävä hääpuku jostain maasta ja käydä sitä sovittaa vielä monta kertaa. Samoin kaasojen puvut, jos saa jostain paikanpäälle joitain tuttaviaan.
Samoin aloittavat oikeesti omaa lasta hommaa, ainakin itsensä Sofian sanojen mukaan.
- Anonyymi00126
Sofia on pian 40 v. ja meni halpaan, kun antoi mennä ulos tv-sarjassa tuollaista stooria elämästään. Tietysti tuottajakin oli ihme tyhmä, ilmaiseksihan sarjaa ulos tuutataan, eli ei kultakaivos.
Vaikka ryysyistä rikkauksiin on ihmisiä aina kiehtonut, niin tuo pröystäily meni överiksi.- Anonyymi00127
Ei tajunnut Sofia ollenkaan, että nolasi itsensä samoin koko sukunsa, noin lapsellisella käytöksellään omas tv-Blink Blink. Miksi ei käytä järkeä, jos sitä on hänelle kerta suotu.?
- Anonyymi00130
Tuo Katso-lehden ja Seiskankin päätoimittajana ollut mies on nyt taas Allerin eli Seiskan omistajan palveluksessa ja tuottaa tämän Sofian viimeisimmän sarjan. Omassa tuotantoyhtiössään on aikaisemmin tuottanut sellaisia sarjoja kuten Katiska ja Sofian salaisuudet sekä myös Peter Nygårdista ja Naccista on tuottanut sarjat. Tuottaja Soila siis tekee sarjoja rikollisista ja jostain syystä sitten Sofiasta myös.
- Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Tuo Katso-lehden ja Seiskankin päätoimittajana ollut mies on nyt taas Allerin eli Seiskan omistajan palveluksessa ja tuottaa tämän Sofian viimeisimmän sarjan. Omassa tuotantoyhtiössään on aikaisemmin tuottanut sellaisia sarjoja kuten Katiska ja Sofian salaisuudet sekä myös Peter Nygårdista ja Naccista on tuottanut sarjat. Tuottaja Soila siis tekee sarjoja rikollisista ja jostain syystä sitten Sofiasta myös.
Sofia kutsui omassa instassa tuota Soilaa tukijakseen ja Soila on tehnyt Seiskaan vakopesulta haiskahtavia juttuja vaikka ei ole Seiskan toimittajakaan. Seiska käytti aina Soilan ottamia edullisia kuvia Sofiasta mutta nyt sitten on hieman Seiskan sävy muuttunut. Ehkä Soila ei siellä enää sillä tavalla saa määrätä mitä Sofiasta saa kirjoittaa? Soilan kaveri Hörkkö on Seiskasta poistunut. Ylimutkan kanssa yhdessä Soila teki viimeisimmän ihailujutun Sofiasta ja hänen "miljonäärirakkaastaan".
Oliko Sofialla nyt joku tarve esittää että hänn itse on jotain tai että tekee jotain ja kutsui että tule apuun Soila. Ja Soila tuli. Eihän se Sofian elinpiiri tajua että miten naurettavan jutun saivat aikaiseksi. - Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Sofia kutsui omassa instassa tuota Soilaa tukijakseen ja Soila on tehnyt Seiskaan vakopesulta haiskahtavia juttuja vaikka ei ole Seiskan toimittajakaan. Seiska käytti aina Soilan ottamia edullisia kuvia Sofiasta mutta nyt sitten on hieman Seiskan sävy muuttunut. Ehkä Soila ei siellä enää sillä tavalla saa määrätä mitä Sofiasta saa kirjoittaa? Soilan kaveri Hörkkö on Seiskasta poistunut. Ylimutkan kanssa yhdessä Soila teki viimeisimmän ihailujutun Sofiasta ja hänen "miljonäärirakkaastaan".
Oliko Sofialla nyt joku tarve esittää että hänn itse on jotain tai että tekee jotain ja kutsui että tule apuun Soila. Ja Soila tuli. Eihän se Sofian elinpiiri tajua että miten naurettavan jutun saivat aikaiseksi.Tuli inhottava virhe "vakopesulta haiskahtava" kun piti olla että valkopesulta..
- Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
Tuli inhottava virhe "vakopesulta haiskahtava" kun piti olla että valkopesulta..
No, ehkä jonkun mielestä jopa huvittava virhe.
- Anonyymi00134
Anonyymi00131 kirjoitti:
Oliko Sofialla nyt joku tarve esittää että hänn itse on jotain tai että tekee jotain ja kutsui että tule apuun Soila. Ja Soila tuli. Eihän se Sofian elinpiiri tajua että miten naurettavan jutun saivat aikaiseksi.Tähän uuteen sarjaan on Sofian kuvat filtteröity niin överiksi että ei edes tunne jos ei nimeä mainita. Tuokin kuva mikä on uusimmassa Seiskassa on aivan tappiin asti filtteröity.
- Anonyymi00135
Anonyymi00133 kirjoitti:
No, ehkä jonkun mielestä jopa huvittava virhe.
Ketä haitta ☺️. Ei ketään.
- Anonyymi00136
Anonyymi00134 kirjoitti:
Tähän uuteen sarjaan on Sofian kuvat filtteröity niin överiksi että ei edes tunne jos ei nimeä mainita. Tuokin kuva mikä on uusimmassa Seiskassa on aivan tappiin asti filtteröity.
Totta kirjoitit. Miten voi edes seiskalehti julkaista noin sairaan fittereydyn kuvan?
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Totta kirjoitit. Miten voi edes seiskalehti julkaista noin sairaan fittereydyn kuvan?
Koska olisi viimeksi ollut ilman muokkausta kuva jossain mediassa ?
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Koska olisi viimeksi ollut ilman muokkausta kuva jossain mediassa ?
Oli silloin, kun oli festareilla Stefan Thermanin kanssa. Takapuoli roikkui polvissa asti roikkuen.
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Oli silloin, kun oli festareilla Stefan Thermanin kanssa. Takapuoli roikkui polvissa asti roikkuen.
Oli siinnä pidätys kuvassa, kun joutui Sofia poliisivankilaan. Ei tuosta seiskauutiset kuvasta kukaan tunnistaisi, että on Sofia Belórf itse kuvassa.
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Oli siinnä pidätys kuvassa, kun joutui Sofia poliisivankilaan. Ei tuosta seiskauutiset kuvasta kukaan tunnistaisi, että on Sofia Belórf itse kuvassa.
Onko Sofia kirjailija ? Jumatsukka kopioinut toisista kirjoista jotain möttöä, yhteen naurettavaan kirjaansa. Kova akka on ainakin keksii valheita.
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Onko Sofia kirjailija ? Jumatsukka kopioinut toisista kirjoista jotain möttöä, yhteen naurettavaan kirjaansa. Kova akka on ainakin keksii valheita.
Entäs sitten et on tanssija. No jossain heilutellut yhden kerran takapuoltaan. Oli joku bändi pyytänyt muutamia naisia hyppii niiden esiintyessä.
- Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Entäs sitten et on tanssija. No jossain heilutellut yhden kerran takapuoltaan. Oli joku bändi pyytänyt muutamia naisia hyppii niiden esiintyessä.
Sofia on törkeen kova valehtelee asioita ja itsekkään ei välillä muista ja puhuu sitten aivan eri tavalla kertomansa asioita. Jos on tyhmä minkäs sille sitten kukaan voi. Kun on kapustalla annettu, ei voi kauhalla silloin ammentaa.
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Sofia on törkeen kova valehtelee asioita ja itsekkään ei välillä muista ja puhuu sitten aivan eri tavalla kertomansa asioita. Jos on tyhmä minkäs sille sitten kukaan voi. Kun on kapustalla annettu, ei voi kauhalla silloin ammentaa.
Eiks Sofia ole kans lakanoita heilutellut tään Iidan aviomiehen Cruzin kanssa?
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Kotoa pois ajettu jo 12 vuotiaana, ei ihme et elämä on mennyt välillä todellakin alas. Kontulan kasvatti ja miten on elänyt senkin 3 vuoden ajan, ennen kuin tapasi Niko Nousiaisen.?
- Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Kotoa pois ajettu jo 12 vuotiaana, ei ihme et elämä on mennyt välillä todellakin alas. Kontulan kasvatti ja miten on elänyt senkin 3 vuoden ajan, ennen kuin tapasi Niko Nousiaisen.?
Miksi joku sanoo Sofiaa kauniiksi ? Saa vaikka 100 vuotiasta naisesta kauniin, kun iskee maalia kunnolla monta kerrosta ja lisäksi vielä fitteröi kuvan kunnolla.
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Miksi joku sanoo Sofiaa kauniiksi ? Saa vaikka 100 vuotiasta naisesta kauniin, kun iskee maalia kunnolla monta kerrosta ja lisäksi vielä fitteröi kuvan kunnolla.
Huulet heiluu kuin hevosella hirnuessa ja puheesta ei saa kunnolla koskaan selvää.
- Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Huulet heiluu kuin hevosella hirnuessa ja puheesta ei saa kunnolla koskaan selvää.
Luomu Sofia 🤭.
- Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
Luomu Sofia 🤭.
Mitä oikeesti on luomua Sofialla. Ei ainakaan ole nää asiat. Hiukset, ripsit, nenä, hampaat, huulet, kynnet, rinnat ja takapuoli. Hu hu sentään 😫.
- Anonyymi00153
Anonyymi00148 kirjoitti:
Mitä oikeesti on luomua Sofialla. Ei ainakaan ole nää asiat. Hiukset, ripsit, nenä, hampaat, huulet, kynnet, rinnat ja takapuoli. Hu hu sentään 😫.
Kuinkahan moni mies on heittänyt pois Sofian omasta kodistaan? Ainakin Niko Ranta - Aho. Stefan Therman.
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Kuinkahan moni mies on heittänyt pois Sofian omasta kodistaan? Ainakin Niko Ranta - Aho. Stefan Therman.
No saa nähdä tää nykyinen suhde elättäjän kanssa, jatkuuko vai heittääkö Sofian pois kokonaan elämästään.
- Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
No saa nähdä tää nykyinen suhde elättäjän kanssa, jatkuuko vai heittääkö Sofian pois kokonaan elämästään.
Sofia kävi Suomessa ja nyt Dubaissa nauttii hernekeitosta ja ruikkarista eli dinnerille viejä on muualla.
- Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
Sofia kävi Suomessa ja nyt Dubaissa nauttii hernekeitosta ja ruikkarista eli dinnerille viejä on muualla.
Aika riskaapelia koska on sanonut että ei omista pieruverkkareita.
- Anonyymi00157
Anonyymi00153 kirjoitti:
Nousiaisen Sofia heitti pois heidän yhteisestä kodistaan ja jäi sinne asumaan ja alkoi jahtaamaa itselleen rikkaampaa elättäjää. Tämä vuona 2017. Nousiainen joutui muuttamaan yksiöön niskassaan 50 tuhannen ulosottovelat.
- Anonyymi00158
Anonyymi00157 kirjoitti:
Nousiaisen Sofia heitti pois heidän yhteisestä kodistaan ja jäi sinne asumaan ja alkoi jahtaamaa itselleen rikkaampaa elättäjää. Tämä vuona 2017. Nousiainen joutui muuttamaan yksiöön niskassaan 50 tuhannen ulosottovelat.
Voi eikä, en muuten tiennyt tuostakaan asiasta yhtään mitään.
- Anonyymi00159
Anonyymi00157 kirjoitti:
Miksi Niko Nousiainen maksoi tuolaisen akan velat ? Kaikki avopuolisot maksaneet sen muijan velkoja järkkyttäviä summia. Yksi maksoi 50 000 euron ulosotot ja toinen mies 50 000 euron ulosotot.
- Anonyymi00160
Anonyymi00159 kirjoitti:
Miksi Niko Nousiainen maksoi tuolaisen akan velat ? Kaikki avopuolisot maksaneet sen muijan velkoja järkkyttäviä summia. Yksi maksoi 50 000 euron ulosotot ja toinen mies 50 000 euron ulosotot.
Stefan Therman maksoi 30 000 tuhannen euron ulosotot.
- Anonyymi00177
Anonyymi00145 kirjoitti:
Olen aika varma siitä, että hän on käynyt myös useammassa kauneuskirurgisessa toimenpiteessä!
- Anonyymi00185
Anonyymi00156 kirjoitti:
Aika riskaapelia koska on sanonut että ei omista pieruverkkareita.
Sanoi kuitenkin tv-ohjelmassa, että on paskat housuissa.
- Anonyymi00307
Anonyymi00143 kirjoitti:
On on ja niin monenkin miehen, joten turhat laskemiset pois tykkänään.
- Anonyymi00161
Johtuivatko äitienpäiväonnittelut ehkä siitä, että raskaaksi tuleminen ei onnistu? Voisiko olla. Eipä ole vauvaa kuulunut.
Ota Sofia Imodium nii ei TUU LASTA EI PASKAA!- Anonyymi00162
En usko että elättäjä haluaa lasta, ne ovat ainoastaan itsensä haave kuvia.
- Anonyymi00163
Anonyymi00162 kirjoitti:
En usko että elättäjä haluaa lasta, ne ovat ainoastaan itsensä haave kuvia.
Ne kaikki sen jutut olivat keksitty ainoastaan tv-ohjelmaa varten. Sama kumpi pää Sofialla on äänessä, kaikki on ainoastaan täyttä feikkiä.
- Anonyymi00164
Mitä ihmettä Sofia lapsella tekisi ? Ei osaa pestä edes omia hiuksiaan, ei ole oman kertoman mukaan pessyt niitä 3 vuoteen.
- Anonyymi00165
Anonyymi00164 kirjoitti:
Mitä ihmettä Sofia lapsella tekisi ? Ei osaa pestä edes omia hiuksiaan, ei ole oman kertoman mukaan pessyt niitä 3 vuoteen.
Pesikö Stefan Therman Sofian ylä ja ala pään, kun olivat avoliitossa ?
- Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
Pesikö Stefan Therman Sofian ylä ja ala pään, kun olivat avoliitossa ?
Hä sillä Sofialla oli käytössä Stefanin luottokortti ja pesetti hiuksensa kampaajalla.
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Hä sillä Sofialla oli käytössä Stefanin luottokortti ja pesetti hiuksensa kampaajalla.
Miksi elättäjä antaa käyttää sen luottokorttia ? Kävin lukee oikeuden papereista, mies on velkokierteessä ja lainakierteessä. Velkaa suvulleen ja ulosottoihin on yli 10 miljoonaa. Omalle isälleen 1,4 miljoonaa euroa.
- Anonyymi00168
Anonyymi00167 kirjoitti:
Miksi elättäjä antaa käyttää sen luottokorttia ? Kävin lukee oikeuden papereista, mies on velkokierteessä ja lainakierteessä. Velkaa suvulleen ja ulosottoihin on yli 10 miljoonaa. Omalle isälleen 1,4 miljoonaa euroa.
Ehkä ei piittaa miten raha asiat menee, onko hällä väliä ihminen rahojen ja velkojen käsittelyssä ? Sofia pitää huolen, että saa ainakin kunnolla yksinäisyydessään vinguttaa elättäjän kortteja 💅🎫.
- Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
Ehkä ei piittaa miten raha asiat menee, onko hällä väliä ihminen rahojen ja velkojen käsittelyssä ? Sofia pitää huolen, että saa ainakin kunnolla yksinäisyydessään vinguttaa elättäjän kortteja 💅🎫.
Sofia häpäisi todellakin pahoin itsensä tv-ohjelmassaan. Ainoastaan luetteli tavaroiden ja vaatteiden hintoja ja haukkui ex - puolisot ja elättäjänsä vaimoa.
- Anonyymi00170
Anonyymi00169 kirjoitti:
Sofia häpäisi todellakin pahoin itsensä tv-ohjelmassaan. Ainoastaan luetteli tavaroiden ja vaatteiden hintoja ja haukkui ex - puolisot ja elättäjänsä vaimoa.
Sofia on teini tasolle jäänyt 36 vuotias nainen. Tuleeko koskaan itse edes ymmärtää noin lapsellista käytöstään.
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Sofia on teini tasolle jäänyt 36 vuotias nainen. Tuleeko koskaan itse edes ymmärtää noin lapsellista käytöstään.
Miksi kannat niin suurta huolta Sofiasta? Oletko kenties hänen läheisensä?
- Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Miksi kannat niin suurta huolta Sofiasta? Oletko kenties hänen läheisensä?
Ei pidä kantaa huolta kaikista ihmisistä, on kuitenkin aikuinen ja ei ole holhouksen alainen. Jokainen käy läpi elämänssään omat murheet ja ilonsa.
- Anonyymi00173
Anonyymi00172 kirjoitti:
Ei pidä kantaa huolta kaikista ihmisistä, on kuitenkin aikuinen ja ei ole holhouksen alainen. Jokainen käy läpi elämänssään omat murheet ja ilonsa.
On palstoilla oikeesti sairaita henkilöitä. Eivät elä ollenkaan omaa elämäänsä, seuraavat kyttäävät julkisuudessa olevia henkilöitä. Haukkuvat joka asioista, loppujen lopuksi eivät tiedä yhdenkään julkisuudessa olevan henkilön oikeaa elämää ja totuutta yhtään mistään asioista.
- Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
On palstoilla oikeesti sairaita henkilöitä. Eivät elä ollenkaan omaa elämäänsä, seuraavat kyttäävät julkisuudessa olevia henkilöitä. Haukkuvat joka asioista, loppujen lopuksi eivät tiedä yhdenkään julkisuudessa olevan henkilön oikeaa elämää ja totuutta yhtään mistään asioista.
Jos on tullut jossain vaiheessa elämäänsä julkisuuteen. Silloin on kestettävä kuula erilaisia mielipiteitä seuraajiltaan. Yleensä antavat itse omat aiheensa keskusteluille ja näin jatkuu kommenttien vääntö palstoilla.
- Anonyymi00175
Anonyymi00174 kirjoitti:
Jos on tullut jossain vaiheessa elämäänsä julkisuuteen. Silloin on kestettävä kuula erilaisia mielipiteitä seuraajiltaan. Yleensä antavat itse omat aiheensa keskusteluille ja näin jatkuu kommenttien vääntö palstoilla.
Sofia ainakin on itse antanut kaikki keskustelujen aiheet ja ne ovat olleet luettavissa eri medioissa harva se viikko.
- Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
Sofia ainakin on itse antanut kaikki keskustelujen aiheet ja ne ovat olleet luettavissa eri medioissa harva se viikko.
Minä luen Sofian juttuja, mutta siihen se jää. En kommentoi niitä millään tavalla, koska ne eivät liikuta minua, eivätkä häiritse mitenkään minun elämää.
- Anonyymi00179
Anonyymi00176 kirjoitti:
Minä luen Sofian juttuja, mutta siihen se jää. En kommentoi niitä millään tavalla, koska ne eivät liikuta minua, eivätkä häiritse mitenkään minun elämää.
Eihän kenenkään julkisuudessa olevan henkilön edes pitäisi häiritä kenenkään elämää. Kommentoida voi, joko ihailla tai olla jostain asiasta eri mieltä. Sitä en koskaan ole ymmärtänyt, että joku elää ja hengittää jonkun julkisuudessa olevan henkilön iholla.
- Anonyymi00180
Anonyymi00176 kirjoitti:
Ruudun instapostauksessa Sofian sarjasta on yli 200 kommenttia ja pääasiassa negatiivisia. Mitä jaksoi selata niin kaksi positiivista tuli vastaan, joku espoolainen nainen ja sitten joku pitkätukkainen nuori mies. Väittivät että Sofiaa kadehditaan koska on niin kaunis. Ainakin näin väitti se espoolainen nainen. Aatos haukkui törkeästi Sofian haukkujia.
- Anonyymi00181
Anonyymi00180 kirjoitti:
Ruudun instapostauksessa Sofian sarjasta on yli 200 kommenttia ja pääasiassa negatiivisia. Mitä jaksoi selata niin kaksi positiivista tuli vastaan, joku espoolainen nainen ja sitten joku pitkätukkainen nuori mies. Väittivät että Sofiaa kadehditaan koska on niin kaunis. Ainakin näin väitti se espoolainen nainen. Aatos haukkui törkeästi Sofian haukkujia.
Aatos kirjoitti että heti kun on rahaa ja kivaa niin alkaa joku kateellinen läski vinkumaan.
- Anonyymi00182
Anonyymi00180 kirjoitti:
Seiska teki tuosta asiasta jutun niin oli laittanut loppuun yhden positiivisen kommentin ja se oli juuri tuon espoolaisen naisen. Eikä siellä niitä positiivisia kyllä näe. Juuri Seiskan jutun takia tuli mieleen katsoa Ruudun kommentit ja 204 kommenttia siellä on pääasiassa negatiivisia.
- Anonyymi00183
Onko totta, että monessa kulttuurissa maho nainen on pelkkå vitunkantoteline!?
- Anonyymi00184
Totta kirjoitit. Monessa maassa hyljityksi tulee vaimo, jos ei pysty synnyttää lasta miehelle.
- Anonyymi00186
Anonyymi00184 kirjoitti:
Totta kirjoitit. Monessa maassa hyljityksi tulee vaimo, jos ei pysty synnyttää lasta miehelle.
Miksi Sofia ei saa ikäistään sinkku miestä ? Aina vaan vanhoja jätettyjä miehiä, joita kukaan muu ei huolisi oikeesti itselleen.
- Anonyymi00187
Anonyymi00186 kirjoitti:
Miksi Sofia ei saa ikäistään sinkku miestä ? Aina vaan vanhoja jätettyjä miehiä, joita kukaan muu ei huolisi oikeesti itselleen.
Ei sinkut ala ketään vanhaa akkaa elättää.
- Anonyymi00188
Anonyymi00187 kirjoitti:
Ei sinkut ala ketään vanhaa akkaa elättää.
Harvalla nuori mies on miljonääri koska vain sellaisella on varaa pitää Sofiaa, ehkä. Sofiahan yritti sitä erästä suomalaista nuorta miljoonaperijää mutta ei saanut. Ja tuskin sillä vielä oli suvun miljoonat käytössä Sofian elättämiseen. Sofia vamppasi kaksi nuorempaa miestä niin toinen osoittautui huumekauppiaaksi ja sitä kautta tienasi ja toinen elätti Sofiaa velkarahalla. Siksi Sofia vaihtoi vanhempaan mieheen mutta tällä miehellä taas on niin paljon entisiä elätettävänä että miljoonavelat. Yli kymmenen miljoonan velat.
- Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
Harvalla nuori mies on miljonääri koska vain sellaisella on varaa pitää Sofiaa, ehkä. Sofiahan yritti sitä erästä suomalaista nuorta miljoonaperijää mutta ei saanut. Ja tuskin sillä vielä oli suvun miljoonat käytössä Sofian elättämiseen. Sofia vamppasi kaksi nuorempaa miestä niin toinen osoittautui huumekauppiaaksi ja sitä kautta tienasi ja toinen elätti Sofiaa velkarahalla. Siksi Sofia vaihtoi vanhempaan mieheen mutta tällä miehellä taas on niin paljon entisiä elätettävänä että miljoonavelat. Yli kymmenen miljoonan velat.
Miten ihmeessä yhdessä naisessa voi olla tähtitieteelliset käyttökustannukset?
- Anonyymi00190
Anonyymi00189 kirjoitti:
Miten ihmeessä yhdessä naisessa voi olla tähtitieteelliset käyttökustannukset?
Lapsuus ollut köyhää, ei varaa vanhempien mitään ostaa tyttärelleen. Nyt tuhlaa elättäjänsä rahoja sydänmensä kyllyydestä.
- Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Lapsuus ollut köyhää, ei varaa vanhempien mitään ostaa tyttärelleen. Nyt tuhlaa elättäjänsä rahoja sydänmensä kyllyydestä.
Mites jos elättäjä ei pysty maksamaan Sofian mitään lahjoja, joita on koko ajan luottokortilla ostellut. Periikö yritykset pois, esimerkiksi kellot ja laukut takaisin liikkeisiin. Mies on velka kierteessä, oikeudesta saatujen tietojen mukaan.
- Anonyymi00192
Anonyymi00191 kirjoitti:
Mites jos elättäjä ei pysty maksamaan Sofian mitään lahjoja, joita on koko ajan luottokortilla ostellut. Periikö yritykset pois, esimerkiksi kellot ja laukut takaisin liikkeisiin. Mies on velka kierteessä, oikeudesta saatujen tietojen mukaan.
Riippuen siitä, miten kalliita ja arvokkaita on lahjat. Vaatteita ei varmasti ulosmitata, ainoastaan arvotavarat, jos tarvis vaati mennä niin pitkälle.
- Anonyymi00200
Anonyymi00192 kirjoitti:
Riippuen siitä, miten kalliita ja arvokkaita on lahjat. Vaatteita ei varmasti ulosmitata, ainoastaan arvotavarat, jos tarvis vaati mennä niin pitkälle.
Onko Sofia tapaillut Marokkolaista räppäriä? Koska haluaa itselleen lapsen, joka on Marokkolaisen näköinen?
- Anonyymi00201
Anonyymi00191 kirjoitti:
Ottaa lainaa lainan päälle. Sitten pyytää suvultaan, että maksavat ja auttavat luottokorttien velkojen maksuissa.
- Anonyymi00202
Anonyymi00201 kirjoitti:
Ottaa lainaa lainan päälle. Sitten pyytää suvultaan, että maksavat ja auttavat luottokorttien velkojen maksuissa.
Ex-vaimojen kuukausittain maksetut maksut, on miehellä hirvittävät. Molempien elatusmaksut johon kuuluu kaikki maksut. 60-70 tuhatta euroa joka kuukausi.
- Anonyymi00203
Anonyymi00202 kirjoitti:
Ex-vaimojen kuukausittain maksetut maksut, on miehellä hirvittävät. Molempien elatusmaksut johon kuuluu kaikki maksut. 60-70 tuhatta euroa joka kuukausi.
Luottokortti maksut ovat samoin järkyttävän suuret. Autoistakin yksistään velkaa on 200 tuhatta euroa.
- Anonyymi00204
Anonyymi00203 kirjoitti:
Luottokortti maksut ovat samoin järkyttävän suuret. Autoistakin yksistään velkaa on 200 tuhatta euroa.
Sofian elättäminen on loppujen lopuksi vielä pientä, jos vertaa esimerkiksi vaimon ja tyttären kuukausi menoihin. Onhan tietenkin vaimo ja lapsi tärkeimmät, kuin jalkavaimo.
- Anonyymi00205
Anonyymi00204 kirjoitti:
Sofian elättäminen on loppujen lopuksi vielä pientä, jos vertaa esimerkiksi vaimon ja tyttären kuukausi menoihin. Onhan tietenkin vaimo ja lapsi tärkeimmät, kuin jalkavaimo.
Mieshän teki aviorikoksen ja joutuu maksaa vaimolle loppuelämänsä ajan elatusmaksuja. Elin taso ei saa laskea siitä, mitä on ollut tähänkin asti.
- Anonyymi00206
Anonyymi00205 kirjoitti:
Mieshän teki aviorikoksen ja joutuu maksaa vaimolle loppuelämänsä ajan elatusmaksuja. Elin taso ei saa laskea siitä, mitä on ollut tähänkin asti.
Sitä saa mitä tilaa ja mies on ollut aivan aivoton muuli, pettäessään kaunista fiksua vaimoaan maksulisten naisten kans vielä.
- Anonyymi00207
Anonyymi00206 kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa ja mies on ollut aivan aivoton muuli, pettäessään kaunista fiksua vaimoaan maksulisten naisten kans vielä.
Vaimo vienyt todistusaineistoa oikeuteen. Miehen puhelimessa viestejä naisilta ja oli ollut kans Sofian viestejä miehelle puhelimessa.
- Anonyymi00208
Anonyymi00205 kirjoitti:
Amerikassa on niin että ex-miehen pitää taata ex-vaimolleen sama elintaso mikä oli avioliiton aikana. Siksi Helena Koivukin halusi että avioero tuomitaan Amerikan lain mukaan.
- Anonyymi00209
Anonyymi00208 kirjoitti:
Amerikassa on niin että ex-miehen pitää taata ex-vaimolleen sama elintaso mikä oli avioliiton aikana. Siksi Helena Koivukin halusi että avioero tuomitaan Amerikan lain mukaan.
Niin pitäisi olla meillä Suomessakin.
- Anonyymi00215
Anonyymi00209 kirjoitti:
Niin pitäisi olla meillä Suomessakin.
Siksi Sofiakin haluaa elättäjän kanssa avioliittoon, että saa itselleen ja lapselleen elatuksen loppuelämänsä ajaksi.
- Anonyymi00216
Anonyymi00215 kirjoitti:
Siksi Sofiakin haluaa elättäjän kanssa avioliittoon, että saa itselleen ja lapselleen elatuksen loppuelämänsä ajaksi.
Noi avioliittoon olevat jutut ainoastaan Sofian ja olisi hyvä tietää, että mitä mieltä on mies tuostakin asiasta ?
- Anonyymi00217
Anonyymi00216 kirjoitti:
Noi avioliittoon olevat jutut ainoastaan Sofian ja olisi hyvä tietää, että mitä mieltä on mies tuostakin asiasta ?
Miksi toi mies menisi avioliittoon Sofian kanssa ?
- Anonyymi00218
Anonyymi00217 kirjoitti:
Miksi toi mies menisi avioliittoon Sofian kanssa ?
Saa kerran elämässään käyttää apinanaamaria kirkossa.
- Anonyymi00219
Anonyymi00218 kirjoitti:
Saa kerran elämässään käyttää apinanaamaria kirkossa.
Miten eihän Sofia voi julkaista edes hääkuvia, jos äijä ei suostu ilman apinanaamaria kuviin?
- Anonyymi00220
Anonyymi00219 kirjoitti:
Miten eihän Sofia voi julkaista edes hääkuvia, jos äijä ei suostu ilman apinanaamaria kuviin?
Sofia laittaa 10cm-korkokengät jalkaansa ja ukkeli on lyhyt pätkä sen rinnlla ainoastaan 163cm-pitkä pätkä.
- Anonyymi00221
Anonyymi00220 kirjoitti:
Sofia laittaa 10cm-korkokengät jalkaansa ja ukkeli on lyhyt pätkä sen rinnlla ainoastaan 163cm-pitkä pätkä.
Sofia pakottaa laittaa piilokorot äijän kengien sisäpuolelle ja näin näyttää kumpikin kuvissa pitkiltä.
- Anonyymi00222
Anonyymi00221 kirjoitti:
Sofia pakottaa laittaa piilokorot äijän kengien sisäpuolelle ja näin näyttää kumpikin kuvissa pitkiltä.
Onko ainut kaaso Sofialla ainoastaan homppeli Roope ?
- Anonyymi00223
Anonyymi00222 kirjoitti:
Onko ainut kaaso Sofialla ainoastaan homppeli Roope ?
Jospa tää 4 vuotias miehen tytät toimii häissä esimerkiksi sormuksen kantajana.
- Anonyymi00224
Anonyymi00223 kirjoitti:
Pääseekö Sofian äiti häihin ja lähettääkö miljonääri mies hakee yksityislentokoneella anopin häihin?
- Anonyymi00225
Anonyymi00220 kirjoitti:
Laittaako äijä haarniskan päälleen ja kullatun kävelykepin kävellessään alttarille?
- Anonyymi00226
Anonyymi00225 kirjoitti:
Laittaako äijä haarniskan päälleen ja kullatun kävelykepin kävellessään alttarille?
Riittää kun on apinanaamari kasvoilla ja housut jalassa 🤭.
- Anonyymi00232
Anonyymi00226 kirjoitti:
Riittää kun on apinanaamari kasvoilla ja housut jalassa 🤭.
Aamen. Mikä näky olisi alttarilla ilman housuja ukkelilla 🤭.
- Anonyymi00308
Anonyymi00223 kirjoitti:
Tuleeko muka häät ja kenen häät 😂👏.
- Anonyymi00230
Onko tuo Sofian elättäjä Sofian äidin ikäluokkaa?
- Anonyymi00231
Sofian äiti on jotain 63 vuotias, elikkä on vanhempi.
- Anonyymi00243
Anonyymi00231 kirjoitti:
Sofian äiti on jotain 63 vuotias, elikkä on vanhempi.
Sofian elättäjä täytti 25.6.2026-52 vuotta.
- Anonyymi00233
Juuri näin. Martina sentään puhuu aina totta kaikesta.
- Anonyymi00234
Sofian piti mennä avioliittoon vankilassa Niko Ranta - Ahon kanssa. Meni kuitenkin pettämään Nikoa ja ei tullut häitä eikä lapsia Sofialle.
- Anonyymi00235
Anonyymi00234 kirjoitti:
Sofian piti mennä avioliittoon vankilassa Niko Ranta - Ahon kanssa. Meni kuitenkin pettämään Nikoa ja ei tullut häitä eikä lapsia Sofialle.
Piti mennä kans avioliittoon Stefan Thermanin kanssa. Ei edes Stefan kosinut eikä ostanut kihlasormusta Sofialle. Kuitenkin Sofia katseli lastenvaunuja kaupasta, jos tulisi raskaaksi ja saisi lapsen Stefanin kanssa.
- Anonyymi00242
Anonyymi00235 kirjoitti:
Piti mennä kans avioliittoon Stefan Thermanin kanssa. Ei edes Stefan kosinut eikä ostanut kihlasormusta Sofialle. Kuitenkin Sofia katseli lastenvaunuja kaupasta, jos tulisi raskaaksi ja saisi lapsen Stefanin kanssa.
Miksi katsoi lastenvaunuja, jos ei ollut vielä raskaana Sofia ?
- Anonyymi00244
Anonyymi00242 kirjoitti:
Miksi katsoi lastenvaunuja, jos ei ollut vielä raskaana Sofia ?
Sitä asiaa kantsii kysyä itseltään Sofialta ja Stefanilta. Varmasti he tietävät vastauksen tuohonkin asiaan.
- Anonyymi00245
Onks tää Martinasta oleva ketju ?
- Anonyymi00246
Anonyymi00245 kirjoitti:
Onks tää Martinasta oleva ketju ?
Pitäisi jokaisen osaa lukea, ettei ketju ja aloitus ole Martinasta.
- Anonyymi00247
Anonyymi00246 kirjoitti:
Sofiasta ja sen valheita ainoastaan on kyse tällä kertaa. Martinasta näytti olevan samanlainen ketju palstalla.
- Anonyymi00252
Anonyymi00247 kirjoitti:
Sofiasta ja sen valheita ainoastaan on kyse tällä kertaa. Martinasta näytti olevan samanlainen ketju palstalla.
Vieläkö maistuu Sofialle alkoholi, samallailla kuin ryyppäsivät Stefan Thermanin kanssa?
- Anonyymi00253
Anonyymi00246 kirjoitti:
Ei osaa lukea ja siksi kyselee 🥴.
- Anonyymi00254
Anonyymi00253 kirjoitti:
Ei osaa lukea ja siksi kyselee 🥴.
Eihän Sofia osaa kans kirjoittaa omaa etu eikä sukunimeään. Sophia Belorf.
- Anonyymi00255
Anonyymi00252 kirjoitti:
Vieläkö maistuu Sofialle alkoholi, samallailla kuin ryyppäsivät Stefan Thermanin kanssa?
Ei kuvaa enää yökerhokuvia ja baariltoja. Vaimo sanonut, ei voi mies saada yhteishuoltajuutta koska liikkuu epämääräisten porukoiden kanssa. Oikeudessa kaikki muuten huomioidaan.
- Anonyymi00256
Anonyymi00255 kirjoitti:
Ei kuvaa enää yökerhokuvia ja baariltoja. Vaimo sanonut, ei voi mies saada yhteishuoltajuutta koska liikkuu epämääräisten porukoiden kanssa. Oikeudessa kaikki muuten huomioidaan.
Kyllä varmasti käyvät yökerhoissa ja baareissa, samallailla tavalla kuin ennenkin. On vain ukkeli kieltänyt kuvaamisen Sofialta.
- Anonyymi00257
Anonyymi00256 kirjoitti:
Kyllä varmasti käyvät yökerhoissa ja baareissa, samallailla tavalla kuin ennenkin. On vain ukkeli kieltänyt kuvaamisen Sofialta.
Marokkolaisen syövät ruokansa sormillaan. Ei kuitenkaan Sofia taida syödä niin ?
- Anonyymi00258
Anonyymi00257 kirjoitti:
Marokkolaisen syövät ruokansa sormillaan. Ei kuitenkaan Sofia taida syödä niin ?
Ehkä syö isänsä luona ja tietenkin oman maansa tavalla.
- Anonyymi00259
Anonyymi00257 kirjoitti:
Sofia syö aina sängyssä ja katselee tv:stä miljonääriäidit -sarjaa.
- Anonyymi00260
Anonyymi00259 kirjoitti:
Sofia syö aina sängyssä ja katselee tv:stä miljonääriäidit -sarjaa.
No voiko typerämpää ohjelmaa, sitten Sofia katsoa. Ei taida ohjelma antaa hyviä neuvoja oikeaan elämisen malliin.
- Anonyymi00261
Anonyymi00260 kirjoitti:
No voiko typerämpää ohjelmaa, sitten Sofia katsoa. Ei taida ohjelma antaa hyviä neuvoja oikeaan elämisen malliin.
Rahan tuhlaus voi johtua sairaudesta. Diaknoosin tutkimukseen voi mennä 8 vuotta. Iltalehti + kirjoittaa.
- Anonyymi00262
Anonyymi00261 kirjoitti:
Rahan tuhlaus voi johtua sairaudesta. Diaknoosin tutkimukseen voi mennä 8 vuotta. Iltalehti kirjoittaa.
Hyvä asia, kun on nyt diagnoosin tehneet rahaa tuhlaavisista ihmisistä 👍
- Anonyymi00263
Anonyymi00262 kirjoitti:
Hyvä asia, kun on nyt diagnoosin tehneet rahaa tuhlaavisista ihmisistä 👍
Onks se psyykkisesti sairas ihminen, vai millainen on diagnoosin muutkin oireet, kuin hillitön rahan tuhlailu ?
- Anonyymi00264
Anonyymi00263 kirjoitti:
Onks se psyykkisesti sairas ihminen, vai millainen on diagnoosin muutkin oireet, kuin hillitön rahan tuhlailu ?
Tsekkasin asiaa. Mielenterveysongelmat. Ahdistus. Liian pienet tai suuret ansiotulot.
- Anonyymi00265
Anonyymi00264 kirjoitti:
Tsekkasin asiaa. Mielenterveysongelmat. Ahdistus. Liian pienet tai suuret ansiotulot.
Miten tämä liittyy Sofian ketjuun ?
- Anonyymi00266
Anonyymi00265 kirjoitti:
Miten tämä liittyy Sofian ketjuun ?
No onhan Sofia Belórf kärsinyt paniikki ja ahdistusneuroosista ja saanut siihen vuosia sitten lääkityksen.
- Anonyymi00267
Anonyymi00266 kirjoitti:
No onhan Sofia Belórf kärsinyt paniikki ja ahdistusneuroosista ja saanut siihen vuosia sitten lääkityksen.
Tietääkö elättäjä, että Sofia tuhlaa sairaalla tavalla, sen rahoja luottokorttia käyttäen päivittäin ?
- Anonyymi00268
Anonyymi00263 kirjoitti:
Mene lukee iltalehden +-osio. Sieltä löydät kaipaamasi tiedot.
- Anonyymi00269
Anonyymi00268 kirjoitti:
Mene lukee iltalehden -osio. Sieltä löydät kaipaamasi tiedot.
Ei ole Sofiasta kuulunut ainakaan kahteen viikkoon. Onko kaikki kunnossa, vai onko niille tullut lopullinen ero.?
- Anonyymi00270
Anonyymi00269 kirjoitti:
Ei ole Sofiasta kuulunut ainakaan kahteen viikkoon. Onko kaikki kunnossa, vai onko niille tullut lopullinen ero.?
Olihan se muutama viikko sitten ahdistunut ja itkenyt, ei ollut pystynyt ollenkaan nukkuu ja tuntenut että seinät kaatuvat hänen päälleen.
- Anonyymi00271
Anonyymi00270 kirjoitti:
Olihan se muutama viikko sitten ahdistunut ja itkenyt, ei ollut pystynyt ollenkaan nukkuu ja tuntenut että seinät kaatuvat hänen päälleen.
Jos Sofia arvostaisi tätä miestä, ei tuhlaisi miehen rahoja ja tekisi hänelle velkaa älyttymillä rahasummilla. Mies kohta huomaa asian tiimoilta voi tulla yhteen otto ja luottokortit ottaa pois Sofialta käytöstä. Ei kukaan mies arvosta naista, joka ainoastaan tuhlaa ja käyttää miehen rahoja turhuuksiin päivittäin.
- Anonyymi00272
Anonyymi00271 kirjoitti:
Jos Sofia arvostaisi tätä miestä, ei tuhlaisi miehen rahoja ja tekisi hänelle velkaa älyttymillä rahasummilla. Mies kohta huomaa asian tiimoilta voi tulla yhteen otto ja luottokortit ottaa pois Sofialta käytöstä. Ei kukaan mies arvosta naista, joka ainoastaan tuhlaa ja käyttää miehen rahoja turhuuksiin päivittäin.
Miksi ei sitä asiaa sitten Sofia ymmärrä ? Jos tuhlailuun suhde päättyy, ei voi Sofia asiasta ketään muuta syyttää ainoastaan itseään.
- Anonyymi00273
Anonyymi00272 kirjoitti:
Miksi ei sitä asiaa sitten Sofia ymmärrä ? Jos tuhlailuun suhde päättyy, ei voi Sofia asiasta ketään muuta syyttää ainoastaan itseään.
Yleensä ahneella on paskanen loppu ja käykö tässä suhteessa juurikin niin ?
- Anonyymi00275
Anonyymi00273 kirjoitti:
Yleensä ahneella on paskanen loppu ja käykö tässä suhteessa juurikin niin ?
Joko on Sofia Belórf maksanut velkansa ? Niko Ranta - aholle ja 80 tuhatta euroa. Stefan Thermanille 50 tuhatta euroa?. Esittelee että on rahaa ja omaisuutta, silloin pitäisi jelppiä vaikeuksissa olevia ex-avopuolisoita.
- Anonyymi00276
Anonyymi00275 kirjoitti:
Joko on Sofia Belórf maksanut velkansa ? Niko Ranta - aholle ja 80 tuhatta euroa. Stefan Thermanille 50 tuhatta euroa?. Esittelee että on rahaa ja omaisuutta, silloin pitäisi jelppiä vaikeuksissa olevia ex-avopuolisoita.
No ei varmasti maksa kullankaivaja koskaan yhtään mitään takaisin. Minä minä ja ei kukaan muu.
- Anonyymi00277
Anonyymi00276 kirjoitti:
No ei varmasti maksa kullankaivaja koskaan yhtään mitään takaisin. Minä minä ja ei kukaan muu.
Onko totta, että mies olisi jättänyt Sofian ja muuttanut yksin Yhdysvaltoihin ?
- Anonyymi00278
Anonyymi00277 kirjoitti:
Onko totta, että mies olisi jättänyt Sofian ja muuttanut yksin Yhdysvaltoihin ?
Taisi elättäjä kyllästyä sen rahojen tuhlailuun. Saman asian teki vaimolleen ja käski menee töihin.
- Anonyymi00279
Anonyymi00278 kirjoitti:
Taisi elättäjä kyllästyä sen rahojen tuhlailuun. Saman asian teki vaimolleen ja käski menee töihin.
No jo olisikin 36 vuotiaan naisen otettava vastuu omasta elämästään. Ollut ikänsä miesten rahoilla elävä, joten töihin ja hankkii koulutus itselleen.
- Anonyymi00280
Anonyymi00279 kirjoitti:
No jo olisikin 36 vuotiaan naisen otettava vastuu omasta elämästään. Ollut ikänsä miesten rahoilla elävä, joten töihin ja hankkii koulutus itselleen.
Miksi sinä jaat ohjeita henkilölle, joka ei ole sinun läheisesi? Vai onko? Miksi mietit tuota asiaa viikosta ja vuodesta toiseen?
- Anonyymi00281
Anonyymi00280 kirjoitti:
Miksi sinä jaat ohjeita henkilölle, joka ei ole sinun läheisesi? Vai onko? Miksi mietit tuota asiaa viikosta ja vuodesta toiseen?
Mieti sinä ensin, että miksi huolehdit julkisuudessa olevasta henkilöstä ? Olet tehnyt sitä vuodesta toiseen ja loppua ei näy. Ensin pitäisi hoitaa omat virheet pois omasta elämästä.
. - Anonyymi00282
Anonyymi00281 kirjoitti:
Mieti sinä ensin, että miksi huolehdit julkisuudessa olevasta henkilöstä ? Olet tehnyt sitä vuodesta toiseen ja loppua ei näy. Ensin pitäisi hoitaa omat virheet pois omasta elämästä.
.Miksi kaikki miehet jättäneet Sofian. Onko Sofialla vaikea luonne, vai mikä muu syy voisi olla ? Niko Ranta - Aho jätti Sofian. Samoin jätti Stefan Therman. Aviomies Niko Nousiainen haki kans, ensin avioeroa Sofiasta.
- Anonyymi00283
Anonyymi00282 kirjoitti:
Miksi kaikki miehet jättäneet Sofian. Onko Sofialla vaikea luonne, vai mikä muu syy voisi olla ? Niko Ranta - Aho jätti Sofian. Samoin jätti Stefan Therman. Aviomies Niko Nousiainen haki kans, ensin avioeroa Sofiasta.
Ei ole miesten rahat riittäneet Sofian elättämiseen ja sen kaikkeen vaatimuksiin.
- Anonyymi00284
Anonyymi00283 kirjoitti:
Ei ole miesten rahat riittäneet Sofian elättämiseen ja sen kaikkeen vaatimuksiin.
Vaikea luonne ja miehet eivät kestä yhtä huutoa ja vaatimuksia, se on ihan selvä syy asiaan.
- Anonyymi00324
Anonyymi00272 kirjoitti:
Raha tekee toiset sokeeksi.
- Anonyymi00285
Nyt odotellaan ökyhäitä Miamissa. ❤️❤️
- Anonyymi00286
Ei pääse vielä Miamiin, koska on huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomiot ja istunut poliisivankilassa. Ensi vuonna, kai pitäisi jo päästä. En malta odottaa omia tulevia häitäni. Sofia Belórf.
- Anonyymi00287
On juutalainen suku ja tietääkö oikeasti kaikki taustat sen menneisyydestä?
- Anonyymi00288
Anonyymi00287 kirjoitti:
On juutalainen suku ja tietääkö oikeasti kaikki taustat sen menneisyydestä?
Miksi Sofia elää kokoajan valheelista elämäänsä. Miksi ei voi olla rehellinen?
- Anonyymi00289
Anonyymi00288 kirjoitti:
Miksi Sofia elää kokoajan valheelista elämäänsä. Miksi ei voi olla rehellinen?
Voi olla periytyvää, että valehtelee kaikissa asioissaan.
- Anonyymi00290
Anonyymi00289 kirjoitti:
Voi olla periytyvää, että valehtelee kaikissa asioissaan.
Aivan aivan aivan 🏆.
- Anonyymi00293
Anonyymi00290 kirjoitti:
Aivan aivan aivan 🏆.
Eiks elättäjä ole vieläkään ostanut omaa asuntoa ? Miksi ihmeessä maksaa älyttömiä vuokria ja ei omista yhtään kiinteistöä.
- Anonyymi00294
Anonyymi00293 kirjoitti:
Eiks elättäjä ole vieläkään ostanut omaa asuntoa ? Miksi ihmeessä maksaa älyttömiä vuokria ja ei omista yhtään kiinteistöä.
Velkaa velan päälle ja silti luottokortit vinkuu kokoajan käytössä 😫.
- Anonyymi00295
Anonyymi00294 kirjoitti:
Velkaa velan päälle ja silti luottokortit vinkuu kokoajan käytössä 😫.
Köyhät ovat kamalia💩.
- Anonyymi00296
Anonyymi00295 kirjoitti:
Köyhät ovat kamalia💩.
Köyhät antavat vähästäkin ja rikkaat eivät anna paljostakaan.
- Anonyymi00297
Anonyymi00296 kirjoitti:
Köyhät antavat vähästäkin ja rikkaat eivät anna paljostakaan.
Miksi ei Sofia ole Suomessa, vaikka on kesä parhaimmillaan? Eikö elättäjä anna matkarahaa ja pitää ainoastaan Sofian yksinään hotelliasunossaan? Eijä lentää maasta toiseen ja ei ota enää edes työmatkoille Soffelia. Mikä mahtaa olla oikee syy siihen ?
- Anonyymi00298
Anonyymi00297 kirjoitti:
Miksi ei Sofia ole Suomessa, vaikka on kesä parhaimmillaan? Eikö elättäjä anna matkarahaa ja pitää ainoastaan Sofian yksinään hotelliasunossaan? Eijä lentää maasta toiseen ja ei ota enää edes työmatkoille Soffelia. Mikä mahtaa olla oikee syy siihen ?
Kävikö kuitenkin niin, että luottokortit otti pois Sofian käytöstä ?
- Anonyymi00309
Anonyymi00298 kirjoitti:
Kävikö kuitenkin niin, että luottokortit otti pois Sofian käytöstä ?
On hiljaista Sofian instas. Onko muutto taas pois hotellista ja on kova homma raahata 8 laukkua uuteen paikkaan.
- Anonyymi00310
Anonyymi00309 kirjoitti:
On hiljaista Sofian instas. Onko muutto taas pois hotellista ja on kova homma raahata 8 laukkua uuteen paikkaan.
Miksi ei osta elättäjä asuntoa Floridasta Sofialle ?
- Anonyymi00311
Anonyymi00310 kirjoitti:
Miksi ei osta elättäjä asuntoa Floridasta Sofialle ?
No ehkä ei ole tarpeeksi miljoonia laittaa likoon asuntoon. Vuokraan riittää rahaa ja tärkeintä että on oma koti äijällä.
- Anonyymi00313
Anonyymi00311 kirjoitti:
No ehkä ei ole tarpeeksi miljoonia laittaa likoon asuntoon. Vuokraan riittää rahaa ja tärkeintä että on oma koti äijällä.
No joko on Sofia käynyt autokoulun ? Sehän hehkutti menevänsä autokouluun. Upeaa ajella Dubaissa avoautolla hiukset hulmuten.
- Anonyymi00315
Anonyymi00313 kirjoitti:
No joko on Sofia käynyt autokoulun ? Sehän hehkutti menevänsä autokouluun. Upeaa ajella Dubaissa avoautolla hiukset hulmuten.
Opettelisi ensin edes jopolla ajelee, ettei autolla lähde ajaa yksisuuntaistakatua vasta tulevia autoja kohti.
- Anonyymi00316
Anonyymi00315 kirjoitti:
Opettelisi ensin edes jopolla ajelee, ettei autolla lähde ajaa yksisuuntaistakatua vasta tulevia autoja kohti.
Ei taida älli riittää, että saisi ajokortin läpi. Ehkä se on parempi istua ainoastaan pelkääjän paikalla Sofian.
- Anonyymi00317
Anonyymi00316 kirjoitti:
Ei taida älli riittää, että saisi ajokortin läpi. Ehkä se on parempi istua ainoastaan pelkääjän paikalla Sofian.
Sen on käveltävä katuja edes takas, ja esitellä kalliita laukkujaan. Stefan oli sanonut, häntä ottaa päähän lähtee sen kans, kun haluaa ainoastaan esitellä kaupungilla laukkujaan.
- Anonyymi00318
Anonyymi00317 kirjoitti:
Sen on käveltävä katuja edes takas, ja esitellä kalliita laukkujaan. Stefan oli sanonut, häntä ottaa päähän lähtee sen kans, kun haluaa ainoastaan esitellä kaupungilla laukkujaan.
Juoksiessa 40 asteen helteellä Dubaissa, on vaikea pitää laukkua olalla 😂. Ei edes vesipulloa ole kertaakaan ollut näkyvissä helteellä Sofialla.
- Anonyymi00319
Anonyymi00318 kirjoitti:
Juoksiessa 40 asteen helteellä Dubaissa, on vaikea pitää laukkua olalla 😂. Ei edes vesipulloa ole kertaakaan ollut näkyvissä helteellä Sofialla.
Se on normia feikkielämää ja tekee sitä samoin aina kuntosaleilla. En ole nähnyt kertakaan, että olisi juosumatolla ja mittarit olisivat näyttäneet matkan pituuden ja vauhdin.
- Anonyymi00320
Anonyymi00319 kirjoitti:
Se on normia feikkielämää ja tekee sitä samoin aina kuntosaleilla. En ole nähnyt kertakaan, että olisi juosumatolla ja mittarit olisivat näyttäneet matkan pituuden ja vauhdin.
Ei voi, koska meikit valuivat pitkin kasvoja ja irtoripset putoaisi pois silmistä 😫.
- Anonyymi00321
Anonyymi00320 kirjoitti:
Ei voi, koska meikit valuivat pitkin kasvoja ja irtoripset putoaisi pois silmistä 😫.
Eiks juostessa tekotakapuoli heilu pahoin, kun sinne on laitettu rasvaa jostain päin kehoa Sofialta Isot silikonipussit kans ihon alla varmasti kunnolla heiluvat.
- Anonyymi00322
Anonyymi00321 kirjoitti:
Eiks juostessa tekotakapuoli heilu pahoin, kun sinne on laitettu rasvaa jostain päin kehoa Sofialta Isot silikonipussit kans ihon alla varmasti kunnolla heiluvat.
Toiset miehet tykkää, että on seksikäs takapuoli, kun se on iso ja hyllyy kävelessä. Makunsa on kullakin ja pakko se on myöntää.
- Anonyymi00323
Anonyymi00322 kirjoitti:
Toiset miehet tykkää, että on seksikäs takapuoli, kun se on iso ja hyllyy kävelessä. Makunsa on kullakin ja pakko se on myöntää.
Oltava kiinteä ja pieni ja pyöreä takapuoli. Muut kiitos, ei kelpaa.
- Anonyymi00325
Anonyymi00323 kirjoitti:
Oltava kiinteä ja pieni ja pyöreä takapuoli. Muut kiitos, ei kelpaa.
Sofialla on kuitenkin iso ja ruma tarakka.
- Anonyymi00326
Anonyymi00325 kirjoitti:
Sofialla on kuitenkin iso ja ruma tarakka.
Koska tulee uutisia, että Sofia ja Jeffrey ovat eroneet ? Kuitenkin Sofian mukaan mitä on kertonut, pitäisi olla ensivuonna heidän häänsä. No se on ainoastaan Sofian mielipide ja onko samaa mieltä mies tulevista häistä ?
- Anonyymi00408
Anonyymi00321 kirjoitti:
Voi eikä 😂👍👍👍.
- Anonyymi00327
Sangen vähän tämäkin lapsellinen persumonologi on kerännyt lukijakuntaa.
- Anonyymi00328
Näetkö aina et persu on perselemässä palstoilla. Demarit täällä oleskee ehkä eniten. Ei kuitenkaan yhtään kokomuslaista ole koskaan palstoilla.
- Anonyymi00329
Anonyymi00328 kirjoitti:
Näetkö aina et persu on perselemässä palstoilla. Demarit täällä oleskee ehkä eniten. Ei kuitenkaan yhtään kokomuslaista ole koskaan palstoilla.
Sofia on persu 😂👏.
- Anonyymi00330
Anonyymi00329 kirjoitti:
Sofia on persu 😂👏.
Onks tää nainen vieläkin sen avioliitossa olevan ja pienen lapsen isän kanssa ? Miksi ei löydä sinkku miestä, eikä sotkisi itseään paljon vanhempiin miehiin.
- Anonyymi00331
Anonyymi00330 kirjoitti:
Onks tää nainen vieläkin sen avioliitossa olevan ja pienen lapsen isän kanssa ? Miksi ei löydä sinkku miestä, eikä sotkisi itseään paljon vanhempiin miehiin.
Vaikee tietää, että onko vai ei yhdessä. Alkaisi opiskelee ja mennä töihin, on sentään kohta 40 vuotias nainen. Juutalainen suku karsastaa varmasti Sofiaa. On ollut kerran avioliitossa ja ja neljä kertaa avoliitossa. Kyllä suku ottaa selville Sofian menneisyyden ja millaista elämää on menneisyydessä viettänyt.
- Anonyymi00332
Anonyymi00329 kirjoitti:
Sofia on persu 😂👏.
Sofia on usein tuonut esille että arvostaa Trumpia. Kerran oli esim. laittanut eteensä New York Times -lehden ja näytti kuinka katsoi tv:stä Trumpin virkaanastujaisia. Onhan Sofialla nyt amerikkalainen mies itselläänkin. Ehkä Trumpin puolisoa ihailee kuinka köyhä tyttö pienestä kylästä pääsi tuohon asemaan.
- Anonyymi00333
Anonyymi00332 kirjoitti:
Sofia on usein tuonut esille että arvostaa Trumpia. Kerran oli esim. laittanut eteensä New York Times -lehden ja näytti kuinka katsoi tv:stä Trumpin virkaanastujaisia. Onhan Sofialla nyt amerikkalainen mies itselläänkin. Ehkä Trumpin puolisoa ihailee kuinka köyhä tyttö pienestä kylästä pääsi tuohon asemaan.
Nyt vain vihjaillaan mediassa että Trumpilla olisi suhde jonkun nuoren blondin kanssa. Mutta näin se menee näillä miehillä jotka rahalla saa naisia.
- Anonyymi00334
Anonyymi00333 kirjoitti:
Nyt vain vihjaillaan mediassa että Trumpilla olisi suhde jonkun nuoren blondin kanssa. Mutta näin se menee näillä miehillä jotka rahalla saa naisia.
No totuus on, et Trupilla on kokoajan maksulisia akkoja käytössä. Samaa tehneet kaikki presidentit ja olivat mistä maasta tahansa.
- Anonyymi00335
Anonyymi00332 kirjoitti:
Sofian elättäjä on velkainen mies. Lainarahalla median mukaan elää ja on suurissa veloissa.
- Anonyymi00336
Anonyymi00332 kirjoitti:
Sofia voi ihailla rauhassa. Se ei kuitenkaan mitenkään auta, että sen päähän tulisi edes hiukkasen järkeä.
- Anonyymi00337
Anonyymi00336 kirjoitti:
Sofia voi ihailla rauhassa. Se ei kuitenkaan mitenkään auta, että sen päähän tulisi edes hiukkasen järkeä.
Joko on opiskelut aloittanut Sofia ? Meinaa mennä Cohen sukuun, olisi edes vähän hyvä sivistää itseään. Ei 2 tunnin meikkaus kurssin Dubaissa paljon asiaa auta.
- Anonyymi00338
Anonyymi00337 kirjoitti:
Joko on opiskelut aloittanut Sofia ? Meinaa mennä Cohen sukuun, olisi edes vähän hyvä sivistää itseään. Ei 2 tunnin meikkaus kurssin Dubaissa paljon asiaa auta.
Ei Sofia pysty keskittyy opiskeluihin ja sitä on turha edes haaveilla. On aloittanut monet kurssit ja kaikki on keskeyttänyt Sofia.
- Anonyymi00339
Anonyymi00337 kirjoitti:
Törkeetä oli kans vahedella, että on ylioppilas ja lopetti kesken jo heti eka lukio vuotena koulun. Miksi piti vahehteli, eikö tajua että kaikki tulee kuitenkin selville julkisuudessa ?
- Anonyymi00340
Anonyymi00339 kirjoitti:
Törkeetä oli kans vahedella, että on ylioppilas ja lopetti kesken jo heti eka lukio vuotena koulun. Miksi piti vahehteli, eikö tajua että kaikki tulee kuitenkin selville julkisuudessa ?
Tietääkö tää mies jonka kanssa asuu, ettei Sofia Belórf ole opiskellut yhtään mitään ja ollut melkein koko elämänsä ajan työttömänä ja miesten rahoilla elänyt ainoastaan.
- Anonyymi00341
Anonyymi00340 kirjoitti:
Tietääkö tää mies jonka kanssa asuu, ettei Sofia Belórf ole opiskellut yhtään mitään ja ollut melkein koko elämänsä ajan työttömänä ja miesten rahoilla elänyt ainoastaan.
Asuuko Sofia Belórf Dubaissa viisumilla ? Miten voi noin kauan asua, vai onko asuuko luvattomasti maassa ainoastaan?
- Anonyymi00342
Anonyymi00341 kirjoitti:
Asuuko Sofia Belórf Dubaissa viisumilla ? Miten voi noin kauan asua, vai onko asuuko luvattomasti maassa ainoastaan?
Käy se välillä oleskelee muissa maissa ja sitten voi taas asua Dubaissa.
- Anonyymi00346
Anonyymi00342 kirjoitti:
Käy se välillä oleskelee muissa maissa ja sitten voi taas asua Dubaissa.
Kivenlahdessa ei Sofia suostunut asumaan, kun sai tietää että omakotitalon oli alkanut remontoimaan Stefan Martinaa ja heidän omaa perhettä varten. On siinnä kans ihme epeli toi koko muija.
- Anonyymi00347
Anonyymi00346 kirjoitti:
Kivenlahdessa ei Sofia suostunut asumaan, kun sai tietää että omakotitalon oli alkanut remontoimaan Stefan Martinaa ja heidän omaa perhettä varten. On siinnä kans ihme epeli toi koko muija.
Eihän edes omia tavararoitaan laatikoista purkanut ollenkaan Sofia Kivenlahdenssa. Ei tykänyt asua senkään takia, kun baarit ja kampaamot eivät olleet muutaman metrin päässä asunosta.
- Anonyymi00348
Anonyymi00347 kirjoitti:
Eihän edes omia tavararoitaan laatikoista purkanut ollenkaan Sofia Kivenlahdenssa. Ei tykänyt asua senkään takia, kun baarit ja kampaamot eivät olleet muutaman metrin päässä asunosta.
Stefan Therman joutui muuttaa pois kalliseen vuokraasuntoon Helsingin keskustaan. Varmasti oli siinnäkin asunnossa kallis vuokra. Kuitenkin suurimman osan Stefan vietti aikaansa Hangossa.
- Anonyymi00349
Anonyymi00348 kirjoitti:
Stefan Therman joutui muuttaa pois kalliseen vuokraasuntoon Helsingin keskustaan. Varmasti oli siinnäkin asunnossa kallis vuokra. Kuitenkin suurimman osan Stefan vietti aikaansa Hangossa.
Ei ole ollut mitään juttua mediassa, että vieläkö Stefan omistaa Kivenlahdessa omistamansa omakotitalon. Vai onko mennyt sekin pakko huutokauppaan velkojen takia.
- Anonyymi00350
Anonyymi00349 kirjoitti:
Ei ole ollut mitään juttua mediassa, että vieläkö Stefan omistaa Kivenlahdessa omistamansa omakotitalon. Vai onko mennyt sekin pakko huutokauppaan velkojen takia.
Mikä oli syy siihen että meni myymään Levin luksus mökin Stefan. Vaatiko pankki omiaan ja siksi oli pakko laittaa mökki myyntiin ?
- Anonyymi00351
Anonyymi00346 kirjoitti:
Voi viude, millainen muija on oikeesti luonteeltaan.
- Anonyymi00352
Anonyymi00351 kirjoitti:
Voi viude, millainen muija on oikeesti luonteeltaan.
Ei olisi varmasti Stefan myynyt mökkiä Leviltä, jos ei olisi ollut pakon edessä tehdä sitä. Sanoi itse, että kertonut isälleen, että ostaa sen mökin ja ostikin, mutta menetti sen väärällä elämän tyylillään.
- Anonyymi00353
Anonyymi00352 kirjoitti:
Ei olisi varmasti Stefan myynyt mökkiä Leviltä, jos ei olisi ollut pakon edessä tehdä sitä. Sanoi itse, että kertonut isälleen, että ostaa sen mökin ja ostikin, mutta menetti sen väärällä elämän tyylillään.
Sehän esitteli Stefan asuntoja Espanjassa ja et ne ovat hänen omistuksessa. Olivatko nekin täyttä huttua ja vuokrannut ainoastaan ne asunot? Ne olivat kyllä vielä rakennus vaiheessa ne asunnot.
- Anonyymi00354
Anonyymi00353 kirjoitti:
Sehän esitteli Stefan asuntoja Espanjassa ja et ne ovat hänen omistuksessa. Olivatko nekin täyttä huttua ja vuokrannut ainoastaan ne asunot? Ne olivat kyllä vielä rakennus vaiheessa ne asunnot.
Kun olivat avoliitossa Martina ja Stefan. Niillä oli Espanjassa muistaakseni talo ja Stefan rakensi sitä itsekkin. Myivätkö talon, vai miten mahtoi sillekin asialle lopulta käydä?
- Anonyymi00355
Anonyymi00354 kirjoitti:
Kun olivat avoliitossa Martina ja Stefan. Niillä oli Espanjassa muistaakseni talo ja Stefan rakensi sitä itsekkin. Myivätkö talon, vai miten mahtoi sillekin asialle lopulta käydä?
On kai myyty jo vuosia sitten. Olisivat varmasti Stefan ja Sofia olleet siellä ainakin talvella asumossa. Ei noista tiedä, että mikä on totta ja mikä ei ole totta.
- Anonyymi00356
Anonyymi00355 kirjoitti:
On kai myyty jo vuosia sitten. Olisivat varmasti Stefan ja Sofia olleet siellä ainakin talvella asumossa. Ei noista tiedä, että mikä on totta ja mikä ei ole totta.
Martina kertoi, kun erosi Stefanista. Et Stefan omistaa monia asuntoja Suomessa ja ulkomailla myöskin. Minne ne kaikki asunot ovat sitten kadoneet ?
- Anonyymi00357
Anonyymi00352 kirjoitti:
Pankki vaatinut tietenkin omiaan takaisin. Ei olisi muuten koskaan Stefan muuten myynyt Levin mökkiään pois.
- Anonyymi00358
Anonyymi00356 kirjoitti:
Martina kertoi, kun erosi Stefanista. Et Stefan omistaa monia asuntoja Suomessa ja ulkomailla myöskin. Minne ne kaikki asunot ovat sitten kadoneet ?
Martina ei ole kyllä tuollaista kertonut mutta Martinan vainoajan olen nähnyt täällä tuollasta väittävän. Stefun liiketoiminta kylläkin perustui siihen että ostivat remontoitavia kohteita ja sitten myivät ne remontoituna. Mutta sekin liiketoimintansa meni persiilleen kun Sofiaan sekaantui.
Stefu hankki Levin mökin vuonna 2017 kun liiketoimintansa alkoi vähitelleen tuottamaan ja hankki Kivenlahden jonka oli tarkoitus remontoida perheelleen eli Martina ja lapset. Oli Espanjassa talo jonka remontti valmistui syksyllä 2019. Myös sen Dubain osakkeen Stefu oli varannut jo Martinan aikana. Iltalehden mukaan sekä Stefun että Martinan tulot olivat vuonna 2019 suurimmat kuin koskaan ja siksi noita hankintoja. Mutta sitten Ranta-aho vangittiin ja Sofia alkoi jahtaamaan Stefusta itselleen miestä. Vielä syksyllä 2019 Stefu oli kosinut Martinaa rapujulissa eli ei Stefua toisiaankaan vielä siinä vaiheessa kiinnostanut tutkintavankeudesta vapautunut Sofia. Mutta jossain vaiheessa Sofia iski Stefuun kyntensä. - Anonyymi00359
Anonyymi00357 kirjoitti:
Pankki vaatinut tietenkin omiaan takaisin. Ei olisi muuten koskaan Stefan muuten myynyt Levin mökkiään pois.
Stefu keväällä 2021 joutui rahapulassa myymään Levin mökin mutta ei se kyllä niitä rahoja velkojen maksuun laittanut koska nyt on miljoonavelat.
- Anonyymi00360
Anonyymi00358 kirjoitti:
Martina ei ole kyllä tuollaista kertonut mutta Martinan vainoajan olen nähnyt täällä tuollasta väittävän. Stefun liiketoiminta kylläkin perustui siihen että ostivat remontoitavia kohteita ja sitten myivät ne remontoituna. Mutta sekin liiketoimintansa meni persiilleen kun Sofiaan sekaantui.
Stefu hankki Levin mökin vuonna 2017 kun liiketoimintansa alkoi vähitelleen tuottamaan ja hankki Kivenlahden jonka oli tarkoitus remontoida perheelleen eli Martina ja lapset. Oli Espanjassa talo jonka remontti valmistui syksyllä 2019. Myös sen Dubain osakkeen Stefu oli varannut jo Martinan aikana. Iltalehden mukaan sekä Stefun että Martinan tulot olivat vuonna 2019 suurimmat kuin koskaan ja siksi noita hankintoja. Mutta sitten Ranta-aho vangittiin ja Sofia alkoi jahtaamaan Stefusta itselleen miestä. Vielä syksyllä 2019 Stefu oli kosinut Martinaa rapujulissa eli ei Stefua toisiaankaan vielä siinä vaiheessa kiinnostanut tutkintavankeudesta vapautunut Sofia. Mutta jossain vaiheessa Sofia iski Stefuun kyntensä.Taisi olla vain Hangon tila ainoa joka ei ollut Stefun firman nimissä eli oli Stefun oma, koska oli sukutila aikaisemmin. Levin mökkikään ei tainnut olla firman omistuksessa.
- Anonyymi00361
Anonyymi00358 kirjoitti:
Stefu hankki Levin mökin vuonna 2017 kun liiketoimintansa alkoi vähitelleen tuottamaan ja hankki Kivenlahden jonka oli tarkoitus remontoida perheelleen eli Martina ja lapset. Oli Espanjassa talo jonka remontti valmistui syksyllä 2019. Myös sen Dubain osakkeen Stefu oli varannut jo Martinan aikana. Iltalehden mukaan sekä Stefun että Martinan tulot olivat vuonna 2019 suurimmat kuin koskaan ja siksi noita hankintoja. Mutta sitten Ranta-aho vangittiin ja Sofia alkoi jahtaamaan Stefusta itselleen miestä. Vielä syksyllä 2019 Stefu oli kosinut Martinaa rapujulissa eli ei Stefua toisiaankaan vielä siinä vaiheessa kiinnostanut tutkintavankeudesta vapautunut Sofia. Mutta jossain vaiheessa Sofia iski Stefuun kyntensä.Piti olla salasuhde ainoastaan Sofia Stefaninlle. Ikävä kyllä ja käry kävi ja aika nopeasti.
- Anonyymi00362
Anonyymi00358 kirjoitti:
Stefu hankki Levin mökin vuonna 2017 kun liiketoimintansa alkoi vähitelleen tuottamaan ja hankki Kivenlahden jonka oli tarkoitus remontoida perheelleen eli Martina ja lapset. Oli Espanjassa talo jonka remontti valmistui syksyllä 2019. Myös sen Dubain osakkeen Stefu oli varannut jo Martinan aikana. Iltalehden mukaan sekä Stefun että Martinan tulot olivat vuonna 2019 suurimmat kuin koskaan ja siksi noita hankintoja. Mutta sitten Ranta-aho vangittiin ja Sofia alkoi jahtaamaan Stefusta itselleen miestä. Vielä syksyllä 2019 Stefu oli kosinut Martinaa rapujulissa eli ei Stefua toisiaankaan vielä siinä vaiheessa kiinnostanut tutkintavankeudesta vapautunut Sofia. Mutta jossain vaiheessa Sofia iski Stefuun kyntensä.Kivenlahden Stefu hankki vuonna 2019 ja se oli tarkoitus remontoida perheelleen. Remontti venyi ja sitten Sofia iski.
- Anonyymi00363
Anonyymi00359 kirjoitti:
Stefu keväällä 2021 joutui rahapulassa myymään Levin mökin mutta ei se kyllä niitä rahoja velkojen maksuun laittanut koska nyt on miljoonavelat.
Ulkomaan matkat Sofian kanssa ja alkoholi ja huumeet veivät rahat nopeasti pois tililtä.
- Anonyymi00364
Anonyymi00359 kirjoitti:
Senhän rakenutti Levillä jotain mökkejä. Ei niistäkään sitten lopulta tainnut tulla yhtään mitään lopulta?
- Anonyymi00365
Anonyymi00364 kirjoitti:
Senhän rakenutti Levillä jotain mökkejä. Ei niistäkään sitten lopulta tainnut tulla yhtään mitään lopulta?
Ne olivat kai tarkoitus alunperin rakenuttaa Niko Ranta - Ahon kanssa yhdessä. Ainakin Nikolta tullut näkyviin piirustukset niistä mökeistä.
- Anonyymi00366
Anonyymi00365 kirjoitti:
Ne olivat kai tarkoitus alunperin rakenuttaa Niko Ranta - Ahon kanssa yhdessä. Ainakin Nikolta tullut näkyviin piirustukset niistä mökeistä.
Ai ne olivat niin hyviä kavereita Niko ja Stefan. Olisivatko Nikon huume rahoja käyttäneet rakentamiseen ?
- Anonyymi00367
Anonyymi00366 kirjoitti:
Ai ne olivat niin hyviä kavereita Niko ja Stefan. Olisivatko Nikon huume rahoja käyttäneet rakentamiseen ?
Olivat Niko ja Stefan kahdestaankin lomilla Espanjassa ja oli kuvia mediassakin.
- Anonyymi00368
Anonyymi00366 kirjoitti:
Niko oli neljä vuotta kuivilla ja oli Marbellassa avoliitossakin Linda Manuellan kanssa. Vasta vähän ennen kuin meni yhteen alkoi käyttämään huumeita ja Sofian aikana aika pian myös alkoholia.
- Anonyymi00369
Anonyymi00366 kirjoitti:
Niko ei tuohon aikaan ollut huumekauppias eikä käyttänyt päihteitä koska oli ollut katkolla.
- Anonyymi00370
Anonyymi00367 kirjoitti:
Olivat Niko ja Stefan kahdestaankin lomilla Espanjassa ja oli kuvia mediassakin.
Kyllä sitten heillä oli jotain yhteistä Ranta-ahon kanssa kun Stefu oli jo Sofian kanssa.
- Anonyymi00371
Anonyymi00370 kirjoitti:
Kyllä sitten heillä oli jotain yhteistä Ranta-ahon kanssa kun Stefu oli jo Sofian kanssa.
Stefu päätti vaihtaa perheensä huumeporukoihin.
- Anonyymi00372
Anonyymi00368 kirjoitti:
Niko oli neljä vuotta kuivilla ja oli Marbellassa avoliitossakin Linda Manuellan kanssa. Vasta vähän ennen kuin meni yhteen alkoi käyttämään huumeita ja Sofian aikana aika pian myös alkoholia.
Siis vähän ennen kuin meni yhteen Sofian kanssa syksyllä 2018 alkoi käyttämään huumeita.
- Anonyymi00373
Anonyymi00365 kirjoitti:
Ehkä kannattaisi lopettaa tuollaiset valheelliset jutut täällä heti alkuunsa! Ranta-aholla ei mitään tekemistä Stefun kiinteistöjen kanssa muuta kuin sitten kun Stefu alkoi olemaan Sofian kanssa.
- Anonyymi00374
Anonyymi00364 kirjoitti:
Stefu pitkään valehteli että mökit on hänellä edelleen myynnissä vaikka Stefu oli pullautettu pois koko jutusta.
- Anonyymi00375
Anonyymi00370 kirjoitti:
Tulee mieleen että oliko Sofialle annettu joku tehtävä liittyen Stefuun. Ensin piti saada tämän koukkuun ja mitä seuraavaksi?
- Anonyymi00376
Anonyymi00375 kirjoitti:
Tulee mieleen että oliko Sofialle annettu joku tehtävä liittyen Stefuun. Ensin piti saada tämän koukkuun ja mitä seuraavaksi?
Toimiko Sofia houkutuslintuna jostain syystä?
- Anonyymi00377
Anonyymi00375 kirjoitti:
Paljon mahdollista, että käsky tuli Niko Ranta Ahon kavereilta.
- Anonyymi00379
Anonyymi00375 kirjoitti:
Stefu oli vielä varoissaan tuohon aikaan ja liiketoiminta sujui. Eipä ole enää tuon kaiken tapahtuneen jälkeen.
- Anonyymi00380
Anonyymi00377 kirjoitti:
Paljon mahdollista, että käsky tuli Niko Ranta Ahon kavereilta.
Ranta-aho lähetti salaa lappuja ja kirjeitä Sofialla avustajansa kautta, joka toimitti ne Ranta-ahon siskolle. Naiset olivat syytteessä tuosta asiasta eli avustaja ja sisko koska jollekin miehelle oli toimitettu uhkauskirje, jossa määrättiin mitä miehen tulee sanoa. Mies koki uhkauksena ja vei käräjille. Ranta-ahon sisko sanoi että ei ole nähnyt tuollaista kirjettä ja Seiskan mukaan se oli Sofialle osoitettujen rakkauskirjeiden välissä. Mutta miehelle se kirje oli päätynyt tavalla tai toisella.
- Anonyymi00381
Anonyymi00380 kirjoitti:
Ranta-aho lähetti salaa lappuja ja kirjeitä Sofialla avustajansa kautta, joka toimitti ne Ranta-ahon siskolle. Naiset olivat syytteessä tuosta asiasta eli avustaja ja sisko koska jollekin miehelle oli toimitettu uhkauskirje, jossa määrättiin mitä miehen tulee sanoa. Mies koki uhkauksena ja vei käräjille. Ranta-ahon sisko sanoi että ei ole nähnyt tuollaista kirjettä ja Seiskan mukaan se oli Sofialle osoitettujen rakkauskirjeiden välissä. Mutta miehelle se kirje oli päätynyt tavalla tai toisella.
..siis salaa lappuja ja kirjeitä Sofialle...
Mediassa oli jotain kuvia lappusista ja yhdessä luku mm. että Sofialle 1000 e käteen ja 1000 e tilille. - Anonyymi00382
Anonyymi00381 kirjoitti:
..siis salaa lappuja ja kirjeitä Sofialle...
Mediassa oli jotain kuvia lappusista ja yhdessä luku mm. että Sofialle 1000 e käteen ja 1000 e tilille.Kunnon kullankaivaja. Ja vielä häpeää sanoa, ettei hän ole aviorikkoja tälle nykyiselle elättäjälle. Inhon tunne tulee ainoastaan ja vihakin. Miksi tuolaisia naisia, edes pitää olla maailmassa.
- Anonyymi00384
Anonyymi00380 kirjoitti:
Kun Ranta-ahon avustaja ja sisko oli käräjillä niin heidän viestejäänkin julkaistiin mediassa. Siellä avustaja viestitteli Ranta-ahon siskolle että taas se yksi kinuaa lisää rahaa ja sitten naiset pohtivat että mihin se käyttää niin paljon rahaa. Sofiasta siis puhuivat. Saihan Sofia kuitenkin asua Nikon asunnossa ilmaiseksi ja sai vielä kuukausirahaa Nikolta.
- Anonyymi00385
Anonyymi00384 kirjoitti:
Kun Ranta-ahon avustaja ja sisko oli käräjillä niin heidän viestejäänkin julkaistiin mediassa. Siellä avustaja viestitteli Ranta-ahon siskolle että taas se yksi kinuaa lisää rahaa ja sitten naiset pohtivat että mihin se käyttää niin paljon rahaa. Sofiasta siis puhuivat. Saihan Sofia kuitenkin asua Nikon asunnossa ilmaiseksi ja sai vielä kuukausirahaa Nikolta.
Ranta-ahon siskon yksi viesti oli että kun tulen seuraavan kerran pääkaupunkiseudulle niin tuon sille rahaa.
- Anonyymi00378
Stefuhan on kaveerannut Martinan pahimman vihollisen Sofian kanssa Martinan selän takana koko ajan. Itse Stefu kertoi asiasta keväällä 2020. "Jos meidät on nähty yhdessä niin olemme olleet kavereita Sofian kanssa 8 vuotta ja autan aina kavereitani."
- Anonyymi00383
No sänky kavereita ja ei tietenkään yhtään mitään muuta 😎.
- Anonyymi00386
Anonyymi00383 kirjoitti:
No sänky kavereita ja ei tietenkään yhtään mitään muuta 😎.
En ole avion rikkoja ja näin väittää Sofia ja alkoi salapanoksi, tälle nykyiselle elättäjälleen. Voi mikä akka ja ei osaa edes hävetä sanomistaan.
- Anonyymi00387
Anonyymi00386 kirjoitti:
En ole avion rikkoja ja näin väittää Sofia ja alkoi salapanoksi, tälle nykyiselle elättäjälleen. Voi mikä akka ja ei osaa edes hävetä sanomistaan.
Ei se ole koskaan mitään totuutta kertonut. Olen huume vastainen. Kuitenkin saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta ja istunut poliisivankilassa.
- Anonyymi00388
Anonyymi00387 kirjoitti:
Ei se ole koskaan mitään totuutta kertonut. Olen huume vastainen. Kuitenkin saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta ja istunut poliisivankilassa.
Sofian pitäisi edes joskus kertoa itsestään ikävätkin asiat ja näin saisi enemmän tykkääjä. Itsensä ylistäminen ja kehumiset, eivät kiinosta yhtään ketään.
- Anonyymi00389
Anonyymi00388 kirjoitti:
Sofian pitäisi edes joskus kertoa itsestään ikävätkin asiat ja näin saisi enemmän tykkääjä. Itsensä ylistäminen ja kehumiset, eivät kiinosta yhtään ketään.
Patologinen valehtelija on henkilö, joka ainoastaan puhuu valheita toisista ja samoin omista asioista valheita.
- Anonyymi00390
Anonyymi00389 kirjoitti:
Patologinen valehtelija on henkilö, joka ainoastaan puhuu valheita toisista ja samoin omista asioista valheita.
Taaskin on jättänyt maksamatta laskuja ja menneet ulosottoon 😫.
- Anonyymi00409
Anonyymi00390 kirjoitti:
Taaskin on jättänyt maksamatta laskuja ja menneet ulosottoon 😫.
No sitähän se on aina tehnyt ja antanut mennä ulosottoon kaikki laskunsa.
- Anonyymi00410
Anonyymi00409 kirjoitti:
No sitähän se on aina tehnyt ja antanut mennä ulosottoon kaikki laskunsa.
Miksi ei Sofia ota vastuuta omasta elämästään ja on jo täyttänyt 36 vuotta ?
- Anonyymi00413
Anonyymi00410 kirjoitti:
Miksi ei Sofia ota vastuuta omasta elämästään ja on jo täyttänyt 36 vuotta ?
Olisko henkinen kasvu pysähtynyt jossain vaiheessa, vai mistä muusta voisi johtua ?
- Anonyymi00414
Anonyymi00413 kirjoitti:
Olisko henkinen kasvu pysähtynyt jossain vaiheessa, vai mistä muusta voisi johtua ?
Voi olla patologinen valehtelija jos valheet ovat jatkuvia. Ei osaa itse tiedostaa, mikä on totta asioissa ja mikä ei.
- Anonyymi00415
Anonyymi00414 kirjoitti:
Voi olla patologinen valehtelija jos valheet ovat jatkuvia. Ei osaa itse tiedostaa, mikä on totta asioissa ja mikä ei.
Kouluja käymätön turhis, mitä väliä mitä paskaa se päästää tulee kokoajan suustaan. Hankkikaa oma elämä.
- Anonyymi00416
Anonyymi00415 kirjoitti:
Kouluja käymätön turhis, mitä väliä mitä paskaa se päästää tulee kokoajan suustaan. Hankkikaa oma elämä.
Itse Sofia antaa aiheet ja siitä nää keskustelut, kaikki syntyvät. Onhan kuitenkin totta, että on Sofia on paljon puhunut täyttä valhetta muutamista omista asioistaan.
- Anonyymi00424
Anonyymi00416 kirjoitti:
Itse Sofia antaa aiheet ja siitä nää keskustelut, kaikki syntyvät. Onhan kuitenkin totta, että on Sofia on paljon puhunut täyttä valhetta muutamista omista asioistaan.
Pääsi näköjään iltalehden ja iltasanomien otsikoihin Sofia. Tietenkin et on joutunut ulosoton asiakkaaksi.
- Anonyymi00425
Anonyymi00424 kirjoitti:
Pääsi näköjään iltalehden ja iltasanomien otsikoihin Sofia. Tietenkin et on joutunut ulosoton asiakkaaksi.
Huonoa mainosta ja jokaisen suomalaisen luettavana noi ulosotot. Onhan se ollut kyllä koko elämänsä ajan ulosoton asiakas.
- Anonyymi00426
Anonyymi00425 kirjoitti:
Huonoa mainosta ja jokaisen suomalaisen luettavana noi ulosotot. Onhan se ollut kyllä koko elämänsä ajan ulosoton asiakas.
Nolointa on asiassa, esittänyt rikasta miljonäärin avopuolisoa ja esitellyt kokoajan kalliita tavaroitaan. 😡.
- Anonyymi00427
Miksi mediat valehtelee Sofian elättäjän iän nuoremmaksi kuin tämä onkaan? Olen nähnyt sellaisia lukuja kuin hieman yli nelikymppinen, nelikymppinen, alla viisikymppinen. Mieshän on tietojen mukaan 52 vee.
- Anonyymi00428
..siis alle viisikymppinen. Onko tarkoituksellista koska niissä jutuissa kirjoitetaan että kuinka rakastunut Sofia on tuohon mieheen ja että on tämän kanssa rakkaudesta eikä rahasta. Tosin nyt esitetystä Sofia bling bling sarjasta ei välttämättä ensimäisenä tule mieleen että Sofia ei olisi tuon miehen kanssa rahan takia.
- Anonyymi00429
Katsotko ko sontaa? Minä en. Pääosan näyttelijä on niin tunkkasen näkönen, että tulee raittiin ilman tarve ja kaikki tietää, mikä on homman nimi. Jännää on se, että nämä roistot saa oikein omat tv-ohjelmat, kuten se joku venkulajätkäkin.
- Anonyymi00433
Olen kyllä kanssasi aivan samaa mieltä tästä asiasta 👍.
- Anonyymi00434
Ikävää mallia nuorisolle. Vanha mies elättää ja ostaa lahjoja. Ei koulutusta ei omaa rahaa ei asuntoa, ole itsellään Sofialla.
- Anonyymi00435
Anonyymi00434 kirjoitti:
Ikävää mallia nuorisolle. Vanha mies elättää ja ostaa lahjoja. Ei koulutusta ei omaa rahaa ei asuntoa, ole itsellään Sofialla.
Kas kun ei kuitenkaan kertonut omas tv-ohjelmassa. Et on saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta ja istunut poliisivankilassa.
- Anonyymi00436
Anonyymi00435 kirjoitti:
Kas kun ei kuitenkaan kertonut omas tv-ohjelmassa. Et on saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta ja istunut poliisivankilassa.
Olisi voinut kertoa kans, että kaksi viimeisintä avopuolisoa, olivat huumeiden käyttäjiä ja maksoivat molemat miehet hänen ulosottoon menneet suuret laskut.
- Anonyymi00438
Anonyymi00436 kirjoitti:
Olisi voinut kertoa kans, että kaksi viimeisintä avopuolisoa, olivat huumeiden käyttäjiä ja maksoivat molemat miehet hänen ulosottoon menneet suuret laskut.
Nyt Sofia syyttää miehiä että esittivät rikasta vaikka ei sitten olleetkaan.
- Anonyymi00439
Anonyymi00438 kirjoitti:
Nyt Sofia syyttää miehiä että esittivät rikasta vaikka ei sitten olleetkaan.
Sofia kertoo että edelliset miehet on esitäneet sosiaalisessa mediassa rikasta ja sitten sitä ei rahaa ja materiaa ei ole todellisuudessa ollutkaan. Ja sitten ihmetellään kun rahat loppu. Stefu ainakin järjesti Sofialle luksusta lainarahalla, mutta tietenkin tyhmästä päästä kärsii ennenkaikkea kroppa ja tässä tapauksessa ennenkaikkea lapsensa.
Ei kai voi Sofiaa syyttää että metsästää rahamiehiä tai rahamiehiksi olettamiaan elättäjäkseen, vaan niitä miehiä jotka lankeaa Sofian ansaan. Joku tietenkin voisi kysyä että minkälainen moraali tuollaisella naisella tai onko empatiakyvytön täysin koska metsästää varattuja perheellisiä miehiä, joilla pienet lapset. - Anonyymi00440
Anonyymi00439 kirjoitti:
Sofia kertoo että edelliset miehet on esitäneet sosiaalisessa mediassa rikasta ja sitten sitä ei rahaa ja materiaa ei ole todellisuudessa ollutkaan. Ja sitten ihmetellään kun rahat loppu. Stefu ainakin järjesti Sofialle luksusta lainarahalla, mutta tietenkin tyhmästä päästä kärsii ennenkaikkea kroppa ja tässä tapauksessa ennenkaikkea lapsensa.
Ei kai voi Sofiaa syyttää että metsästää rahamiehiä tai rahamiehiksi olettamiaan elättäjäkseen, vaan niitä miehiä jotka lankeaa Sofian ansaan. Joku tietenkin voisi kysyä että minkälainen moraali tuollaisella naisella tai onko empatiakyvytön täysin koska metsästää varattuja perheellisiä miehiä, joilla pienet lapset.Kyllä Stefulla oli aivan kohtuullinen elintaso ja bisnekset pyöri mutta Sofian kanssa kun alkoi oleen niin työntekokin loppui vuodeksi ja päihteet vei yhä enemmän ja enemmän. Mitä muuta siitä voi liikemiehelle seurata kuin konkurssi.
- Anonyymi00441
Anonyymi00440 kirjoitti:
Kyllä Stefulla oli aivan kohtuullinen elintaso ja bisnekset pyöri mutta Sofian kanssa kun alkoi oleen niin työntekokin loppui vuodeksi ja päihteet vei yhä enemmän ja enemmän. Mitä muuta siitä voi liikemiehelle seurata kuin konkurssi.
"Kun olimme kavereiden kanssa juhlimassa niin oli tylsää kun Niko ei voinut juoda". Niko oli ollut katkolla ja neljä vuotta ilman päihteitä. Sofian aikana muutama kuukausia ja alkoi myös juomaan.
- Anonyymi00442
Anonyymi00440 kirjoitti:
Kyllä Stefulla oli aivan kohtuullinen elintaso ja bisnekset pyöri mutta Sofian kanssa kun alkoi oleen niin työntekokin loppui vuodeksi ja päihteet vei yhä enemmän ja enemmän. Mitä muuta siitä voi liikemiehelle seurata kuin konkurssi.
Molemat juhlivat päivittäin, ainakin eka vuonna ollessaan yhdessä. Käyttikö molemat huumeita, siitä ei tietoa ole.
- Anonyymi00447
Anonyymi00442 kirjoitti:
Molemat juhlivat päivittäin, ainakin eka vuonna ollessaan yhdessä. Käyttikö molemat huumeita, siitä ei tietoa ole.
Ihme, että et tiedä tuota asiaa. Muutoin tunnut tietävän ihan kaiken heidän elämästään.
🤔 - Anonyymi00448
Anonyymi00434 kirjoitti:
Nuorilla on ihan muut seurannan kohteet ja mallit.
- Anonyymi00449
Anonyymi00448 kirjoitti:
Nuorilla on ihan muut seurannan kohteet ja mallit.
Nuoret naiset ihailee kyllä Sofiaa kuten ihailevat myös Ernaa ja Sonja Aielloa. Ja nyt on muotia että nuoret naiset hankkivat itselleen sugar daddyn tai pyrkivät provier suhteeseen, eli senkin perusteella Sofiaa seuraavat ahkerasti koska samanlainen elämäntyyli mistä niin monet nuoret naiset haaveilee.
- Anonyymi00450
Anonyymi00447 kirjoitti:
Ihme, että et tiedä tuota asiaa. Muutoin tunnut tietävän ihan kaiken heidän elämästään.
🤔Kenelle olet kommenttisi osoittanut ja perustelusi siihen.
- Anonyymi00451
Anonyymi00450 kirjoitti:
Kenelle olet kommenttisi osoittanut ja perustelusi siihen.
Etkö todellakaan osaa katsoa kuka kyseli jotain ja mitä siihen vastattiin?
Kysyjällä ei ollut eräästä asiasta tietoa.
- Anonyymi00437
a 😭😭😭😭
Äänestä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551511- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 40478
- 18470
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i95460- 36423