Muita tykkää vaipoista?

Anonyymi-ap

Täällä yksi nainen joka tykkää aikas paljon ja niihin tulee silloin tällöin pissattua. Tuovat hyvää oloa ja rentouttaa ja toki helpottavat monella tavalla. Tavallaan asia nolottaa mutta samalla on tosi luonnollinen mulle.

47

421

Vastaukset 47

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varsinkin illalla ja välillä yöllä tulee vaippaan pissa. Mutta myös päivällä välillä. Koen stressaavaksi julkisella paikalla etsiä vessaa ja inhoan oloa jos on hätä ja en pääse tarvittaessa. Mulla on vähän neuroepätyypillisyyttä mikä lisää unohtelua ja myös veski asioissa eli joskus yllättäen tulee hätä. Illalla enemmän mukavuus asia vaippa.

• Anonyymi00006

Porsas röh röh

• Anonyymi00002

Ite oon mies joka tykkää käyttää vaippoja, ja käytänki niitä kokoajan, yötä päivää. Pääasiasss käytän betterdry paksuja teippivaippoja mutta joskus myös kuvallisia abdl teippivaippoja.

• Anonyymi00005

Mistä näitä possuja oikein sikiää

• Anonyymi00011

Mä tykkään housuvsipoista itse.

• Anonyymi00007

Et oo nainen

• Anonyymi00008

Olen kyllä

• Anonyymi00009

Minua kiinnostaa vaipat

• Anonyymi00010

Millä tavalla? Olen ap

Mulle ne on tosi tärkeät ja välillä tarpeeseen(pissa) välillä kuten nyt rentoudun ja tulee ihanasti sinne pissat

• Anonyymi00012

Kyllä vaipat on ihania.voi vaan olla ja nauttia.kumpa löytyisi samanlaista naista.

• Anonyymi00013

Jeps

• Anonyymi00014

Nyt just olisi kiva olla vaipassa. Laiskottaa ja netissä ja ois kiva antaa vaan tulla pissat

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nyt just olisi kiva olla vaipassa. Laiskottaa ja netissä ja ois kiva antaa vaan tulla pissat

Porsas röh röh

• Anonyymi00015

52 mies etsii vaippa naista.mielellään vaihtaisin pissa vaippasi.ehkä sinä myös minun.

• Anonyymi00016

Mee korkeasaareen siellä riittää pikku apinoita

• Anonyymi00045
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mee korkeasaareen siellä riittää pikku apinoita

Ai se on sun paikkas.

• Anonyymi00018

Nainen tule leikkimään tyttö isä leikkiä pesen pissasen alapään levitän rasvan ettei rohdu.Voin tehdä paljon muitakin mukavia asioita sinulle.Eteläsuomi.

• Anonyymi00019

Tarkemmin missä?
        En kyllä mitään rasvaa halua mutta vaipat saisi vaihtaa mielellään kuiviin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tarkemmin missä?
        En kyllä mitään rasvaa halua mutta vaipat saisi vaihtaa mielellään kuiviin.

Asustelen Loimaan lähellä mutta pääsen tulemaan kauemmaksikin.Ei rasva mitään pakollista.Pidän kyllä tytöstä hyvää huolta.

• Anonyymi00021

Mua kiinnostaa myös tuo muu leikki. Joskus halunnut olla vähän tyttö ja muutenkin kuin vaippa leikit mutta eniten se toki

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mua kiinnostaa myös tuo muu leikki. Joskus halunnut olla vähän tyttö ja muutenkin kuin vaippa leikit mutta eniten se toki

Kyllähän tuo sopisi hyvin.Mitä sitten haluutkin niin toteutetaan toiveemme.Missä päin asustelet noin suurin piirtein.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kyllähän tuo sopisi hyvin.Mitä sitten haluutkin niin toteutetaan toiveemme.Missä päin asustelet noin suurin piirtein.

Hesassa.
        Olen nähnyt videon missä oli roolileikki isä tyttö ja tytöllä oli päällä lappuhaalarit ja isä kysyy pissattaako tytöltä. Toistaa vielä tarvitseeko käydä vessassa ja tyttö pudistaa päätään. Siitä ehkä 30 sekuntia kun "tyttö" alkaa kastella (ei vaippaa) haalareiden läpi ja lattialle ja sanoo vaan "ups". Kiihotuin tosi paljon tuosta.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hesassa.
        Olen nähnyt videon missä oli roolileikki isä tyttö ja tytöllä oli päällä lappuhaalarit ja isä kysyy pissattaako tytöltä. Toistaa vielä tarvitseeko käydä vessassa ja tyttö pudistaa päätään. Siitä ehkä 30 sekuntia kun "tyttö" alkaa kastella (ei vaippaa) haalareiden läpi ja lattialle ja sanoo vaan "ups". Kiihotuin tosi paljon tuosta.

Kiinnostaako sua siis vaipat vai vaipat ja roolileikki?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hesassa.

Kyllä tuo olisi mukava toteuttaa isi veisi tytön pesulle pesisi hyvin joka paikan laittaisi vaipan.Ja voidaan leikkiä paljon muuta isä toteuttaa kyllä tytön toiveet.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyllä tuo olisi mukava toteuttaa isi veisi tytön pesulle pesisi hyvin joka paikan laittaisi vaipan.Ja voidaan leikkiä paljon muuta isä toteuttaa kyllä tytön toiveet.

Tykkäätkö itse vaippaan tehdä?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tykkäätkö itse vaippaan tehdä?

Kyllä välillä käytän vaippaa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kyllä välillä käytän vaippaa.

Joo en mäkään koko ajan. Mutta tykkään tosi paljon että sikäli mieli tekisi useamminkin. Se on helppo ja tuntuu hyvältä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Joo en mäkään koko ajan. Mutta tykkään tosi paljon että sikäli mieli tekisi useamminkin. Se on helppo ja tuntuu hyvältä.

Eilen olin no yhdessä tapahtumassa ja ei ollut vaippaa ja hyi helvetti jotkut bajamajat mutta toisaalta pissa tulee kun tulee niin jonnekin se on tehtävä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eilen olin no yhdessä tapahtumassa ja ei ollut vaippaa ja hyi helvetti jotkut bajamajat mutta toisaalta pissa tulee kun tulee niin jonnekin se on tehtävä.

Mua kiihottaa vieläkin tuo video. Se oli jotenkin niin tuhma ja tottelematon ja oli ihana kun nainen antoi pissan tulla vaikka oli just pudistanut päätä. Ihana ääni tuli pissasta. Tuleehan se suhina vaippaankin.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mua kiihottaa vieläkin tuo video. Se oli jotenkin niin tuhma ja tottelematon ja oli ihana kun nainen antoi pissan tulla vaikka oli just pudistanut päätä. Ihana ääni tuli pissasta. Tuleehan se suhina vaippaankin.

Kyllä on mukava ja vapaa olo ei aina tarvii aatella mihin menee antaa tulla vaan.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kyllä on mukava ja vapaa olo ei aina tarvii aatella mihin menee antaa tulla vaan.

Se on kyllä parasta kun ei tarvitse ajatella, voi vaan antaa tulla. Tykkään unohtaa koko asian silloin kun sen voi hoitaa vaipan kanssa.
        Jouduin kerran (liian pitkä juttu) päivystyksessä päästää pissan housuun/oli nöyryyttävää vaikka tilanteessa ymmärrettävä eikä kukaan sanonut mitään kielteistä. Mua ei ehditty auttaa veskiin mutta jäänyt vähän trauma kun piti koko lasti päästää alle.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Se on kyllä parasta kun ei tarvitse ajatella, voi vaan antaa tulla. Tykkään unohtaa koko asian silloin kun sen voi hoitaa vaipan kanssa.
        Jouduin kerran (liian pitkä juttu) päivystyksessä päästää pissan housuun/oli nöyryyttävää vaikka tilanteessa ymmärrettävä eikä kukaan sanonut mitään kielteistä. Mua ei ehditty auttaa veskiin mutta jäänyt vähän trauma kun piti koko lasti päästää alle.

Varmaan ei saa valita tuollaista mutta olen myös päivystyksessä joutunut tekemään alusastiaan mikä sitten haettiin ja molemmille kerroilla olisin kokenut vaipan yksityisemmäksi ja turvallisemmaksi. Sairaalassa ei ole aikaa tai päivystyksessä.
        Mutta muuten vaippa on ihana oma yksityinen asia ja en tykännyt yhtään kun piti tehdä tollee.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Varmaan ei saa valita tuollaista mutta olen myös päivystyksessä joutunut tekemään alusastiaan mikä sitten haettiin ja molemmille kerroilla olisin kokenut vaipan yksityisemmäksi ja turvallisemmaksi. Sairaalassa ei ole aikaa tai päivystyksessä.
        Mutta muuten vaippa on ihana oma yksityinen asia ja en tykännyt yhtään kun piti tehdä tollee.

Kovan hädän pidättely on aika tuskallista ja vaippa tuo myös suloisen rentouden siihen että saa itse päättää milloin päästää.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Missä tuon videon voisi nähdä?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Missä tuon videon voisi nähdä?

En muista enää

• Anonyymi00035

Se vapaus siinä kiehtoo.On tosi rentoa olla.

• Anonyymi00036

Mä haluaisin tulla sanomaan että pitäisi vaihtaa mulle vaippa kun on ihan täysi.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mä haluaisin tulla sanomaan että pitäisi vaihtaa mulle vaippa kun on ihan täysi.

Tuleeko miehellä siihen eteen suihku? Varmaan tiedät minne naisella. Mutta tuntuu hyvältä myös se lämpö kun päästän.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tuleeko miehellä siihen eteen suihku? Varmaan tiedät minne naisella. Mutta tuntuu hyvältä myös se lämpö kun päästän.

Olisi kiva tietää että toisella on myös vaippa ja tekee sinne. Ja ehkä on jo tehnyt.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Olisi kiva tietää että toisella on myös vaippa ja tekee sinne. Ja ehkä on jo tehnyt.

Kiihottaa ajatella että miehellä tulee paineella etumuksen kohdalle vaippaan mutta tulee toki mullakin haaroissa paineella. Usein päästän isomman kerralla tai ison määrän. Joskus kyllä on tilanteita missä on helpottavaa päästää pieniä. Joku stressaava tilanne niin monta kertaa.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kiihottaa ajatella että miehellä tulee paineella etumuksen kohdalle vaippaan mutta tulee toki mullakin haaroissa paineella. Usein päästän isomman kerralla tai ison määrän. Joskus kyllä on tilanteita missä on helpottavaa päästää pieniä. Joku stressaava tilanne niin monta kertaa.

Silloin kun aloitin niin piti muiden seurassa mennä vähän ns omiin oloihin että sain tulemaan. Nykyään tulee ihan missä vaan, oppinut luottaa vaippoihin.

• Anonyymi00041

Porvoosta löytyy 52v mies.

• Anonyymi00043

Kerro vähän lisää millainen mies ja millaiset leikit kiihottaa?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kerro vähän lisää millainen mies ja millaiset leikit kiihottaa?

Olen pitkä mies vähän pyöreä .tykkään erilaisista leikeistä.kuten isä tyttö,olla itse hoidettavana,tyttönä vaipassa,ja äiti poika leikkii.

• Anonyymi00044

Vaipat ja sukkahousut, ihana yhdistelmä

• Anonyymi00048

Oon 32 vuotias mies, vaipat, sukkahousut, bodyt lappuhaalarit yms. Kiihottaa😍

• Anonyymi00049

Ollsnno me juteltu pissaamisesta toissa päivänä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1540
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      99
      748
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe