Miksi miksi??

Anonyymi-ap

Miksi sääntöjä ei voi rikkoa?

Vaikka sydän kaipaisi jotakuta enemmän kuin mitään muuta, miksi sääntöjä ei voi rikkoa ja jäädä hänen rinnalleen loppuelämäksi, vain saadakseen elää onnellisena?

Vaikka tuntisi jotakuta kohtaan syvää kiintymystä, miksi sääntöjä ei voi rikkoa ja sanoa: "Minä tarvitsen sinua."

Vaikka haluaisi enemmän kuin mitään kietoa jonkun syliinsä, miksi sääntöjä ei voi rikkoa ja halata häntä?

9

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Sinä itse rajoitat omaa onneasi jäämällä sääntöjen keskelle ja päästämällä aidon rakkauden ja vapautesi menemään...

Mn tumma

• Anonyymi00003
      UUSI

Ainahan halata saa!

• Anonyymi00004
      UUSI

et edes tunne minua kunnolla ja kirjoitat noin. Olet vain maalannut mielessäsi ideaalisen kuvan minusta, täydellisen ihannepuolison. Totuus olisi aika karu, et tunne minua ollenkaan. Minussa ei ole mitään samaa kuin sinun puolisossasi, ei edes niitä puolisosi hyviä piirteitä yhtä ainuttakaan. Revi siitä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Minua ei kannata tulla halaamaan, en tykkää siitä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mitä sääntöjä? Tänne sieltä nyt!

• Anonyymi00007
      UUSI

Joku on luonut ihme yhteisön, joka on täynnä jotain ihme sääntöjä. Koko yhteisön ainoa tavoite on tappaa inhimilliset tunteet, tappaa aito inhimillisyys ja toimia vain rahan avulla ja vallassa. Kyseessä ei ole lopulta mikään muu kuin alistamisen halu, saada toinen valtaansa ja unohtaa ihmisen kaikki parhaat puolet.

• Anonyymi00008
      UUSI

Voit itse päättää, mitä haluat ja mitä et.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei juku ihan itsekö keksit tämän voimaannuttavan lauseen trolliäijän ruokkimiseksi?

• Anonyymi00009
      UUSI

Minkälaisista säännöistä on kyse?
      Mitkä säännöt ovat noin kovia ja julmia ettei se anna sinun tehdä mitä haluat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56