Miksi sääntöjä ei voi rikkoa?
Vaikka sydän kaipaisi jotakuta enemmän kuin mitään muuta, miksi sääntöjä ei voi rikkoa ja jäädä hänen rinnalleen loppuelämäksi, vain saadakseen elää onnellisena?
Vaikka tuntisi jotakuta kohtaan syvää kiintymystä, miksi sääntöjä ei voi rikkoa ja sanoa: "Minä tarvitsen sinua."
Vaikka haluaisi enemmän kuin mitään kietoa jonkun syliinsä, miksi sääntöjä ei voi rikkoa ja halata häntä?
Miksi miksi??
9
183
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Sinä itse rajoitat omaa onneasi jäämällä sääntöjen keskelle ja päästämällä aidon rakkauden ja vapautesi menemään...
Mn tumma - Anonyymi00003UUSI
Ainahan halata saa!
- Anonyymi00004UUSI
et edes tunne minua kunnolla ja kirjoitat noin. Olet vain maalannut mielessäsi ideaalisen kuvan minusta, täydellisen ihannepuolison. Totuus olisi aika karu, et tunne minua ollenkaan. Minussa ei ole mitään samaa kuin sinun puolisossasi, ei edes niitä puolisosi hyviä piirteitä yhtä ainuttakaan. Revi siitä.
- Anonyymi00005UUSI
Minua ei kannata tulla halaamaan, en tykkää siitä.
- Anonyymi00006UUSI
Mitä sääntöjä? Tänne sieltä nyt!
- Anonyymi00007UUSI
Joku on luonut ihme yhteisön, joka on täynnä jotain ihme sääntöjä. Koko yhteisön ainoa tavoite on tappaa inhimilliset tunteet, tappaa aito inhimillisyys ja toimia vain rahan avulla ja vallassa. Kyseessä ei ole lopulta mikään muu kuin alistamisen halu, saada toinen valtaansa ja unohtaa ihmisen kaikki parhaat puolet.
- Anonyymi00008UUSI
Voit itse päättää, mitä haluat ja mitä et.
- Anonyymi00010UUSI
Ei juku ihan itsekö keksit tämän voimaannuttavan lauseen trolliäijän ruokkimiseksi?
- Anonyymi00009UUSI
Minkälaisista säännöistä on kyse?
Mitkä säännöt ovat noin kovia ja julmia ettei se anna sinun tehdä mitä haluat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514