ymmärtäneet sitä, etten ole koskaan halunnut olla missään tekemissä tietyn paljon nuoremman henkilön kanssa! Olen ihmetellyt sitä, miksi ette potkineet häntä pois projektista stalkkaamisen takia! Ette ilmeisesti sopineet minkäänlaisia sääntöjä sille, jos joku aiheuttaa todella kauan pahaa oloa minulle! Ja sen takia olen joutunut elämään helvetissä stalkkaajan takia! Ihan käsittämätöntä ja todella huonoa toimintaa projektin aloittajilta! Millä puolustatte sitä, että pakotitte minut kestämään sen kaiken tuskan ja ahdistuksen, joka jatkui ja jatkuu yhä!! En ole koskaan elämäni aikana voinut edes kuvitella olevani oman lapseni ikäisen kanssa missään tekemisissä! Pidän vain lyhyistä 70v miehistä, koska he ovat ainoita joita voin halata! Apteekissa käynnin jälkeen näin, että pitkä laiha mies oli menossa siihen kauppaan mihin minä aioin mennä ja siksi en sinne mennyt! Hänkin oli stalkannut liikkumisiani! Melkein oksensin siihen paikkaan! Ainoa tieto mikä on ollut jo vuosien ajan, on se että voin hyväksyä elämääni vain 70v miehen ystäväkseni ja harrastuskaveriksi! Lopettakaa se kiusaamiseni, koska se saa minut päivä päivältä voimaan yhä huonommin! Haluan liikkua ja käydä kaupassa ilman minkäänlaista esitystä enää koskaan! Proektia ei olisi koskaan saanut edes aloittaa! Olisin halunnut tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa ja minulle täysin vieraat ihmiset päättivät toisin, koska luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse mikä on minulle tärkeää! Hävetkää!!
Ette ole vieläkään
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574