Mut ei uskalla tosielämässä tehdä mitään!
Onhan tää huvittavaa,että ihmiset kaipailee täällä...
30
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miehetkään eivät uskalla katsoa silmiin paitsi ikkunoidensa takaa kurkkivat nenä kiinni lasissa.
- Anonyymi00002
Kyllä!
- Anonyymi00003
Sinun syy
- Anonyymi00005
Miksi syy on minussa?
- Anonyymi00004
Ottakaa yhteyttä kaivattuunne,muuten olette täällä vielä 10 vuoden päästä!
- Anonyymi00009
Vainko 10 vuotta? se kuluu äkkiä. Onhan tähän jo tuudittautunutkin.
- Anonyymi00010
Minulla ei ole kaivattua, joten en tule koskaan ottamaan yhteyttäkään keneenkään! Aika näyttää milloin jaksan ruveta tutustumaan uuteen 70v ystävämieheen!
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulla ei ole kaivattua, joten en tule koskaan ottamaan yhteyttäkään keneenkään! Aika näyttää milloin jaksan ruveta tutustumaan uuteen 70v ystävämieheen!
Onkohan tämäkin spämmäys käynyt vähän liian vanhaksi jo, palstaäijä plus muut?
- Anonyymi00015
Onhan toi äääs mieskin ollut täällä seksisivujen kautta jo ainakin sen 30vuotta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Äässi on varmaan just se palsta äijä. Näin luulisin
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Täällä on se tietty porukka joka asunut palstalla jo tues kuinja kauan. Ja niiden aloituksia ja keskusteluja suurin osa.
Eikä mitään kunnon keskustelua vaan lähes kaikki pelkkää trollausta. Kandee mennä muille palstoille ikävä palstalta niin löytyy ihan normaalejakin ihmisiä keskusteluseuraksi. 🙂
- Anonyymi00006
Aika monta kertaa olen jo sen monen vuoden aikana kertonut täällä etten kaipaa ketään! En ole ihmisten kaipaaja, etsin ystävyysduhdetta noin 70v miehen kanssa yhteisiin harrastuksiin!
- Anonyymi00007
Jotkut kyllä uskaltaa. Ei täällä olo siitä kerro.
- Anonyymi00011
Osa meistä teki jotain oikeassa elämässä, mutta sai pakit. Silti kaipaa täällä.
- Anonyymi00020
Lähesty häntä uudelleen. Ihan vaan moikkaat, ehkä juttelet tai jotain... voi olla että ns pakit oli reaktio.
Suosittelen. Itse mokasin ja toivoisin että saisin uuden mahdollisuuden. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lähesty häntä uudelleen. Ihan vaan moikkaat, ehkä juttelet tai jotain... voi olla että ns pakit oli reaktio.
Suosittelen. Itse mokasin ja toivoisin että saisin uuden mahdollisuuden.Ei se noin mene. Jos sä mokasit ja haluat uuden mahdollisuuden, sun täytyy lähestyä. Kukaan ei läh estynyt uusiksi sellaista, jota lähestyi ja jolta sait pakit.
Sivusta - Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Suosittelen. Itse mokasin ja toivoisin että saisin uuden mahdollisuuden.Miten mokasit? Päättyikö suhde vai suhteen aloitus siihen?
- Anonyymi00012
Niin on!
Kannattaa kertoa ja näyttää tunteensa toiselle IRL eikä täällä kun ei mitään tietoa keltä mikäkin viesti on kun ei ole tunnisteita.
Täällä tää touhu on pelkkää haahuilua ja diipadaapaa!- Anonyymi00017
Miksi pitäisin toimia niin, kun ei ole minkäänlaisia hyviä tunteita häirikköä kohtaan. Voin minä haukkua hänet!
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi pitäisin toimia niin, kun ei ole minkäänlaisia hyviä tunteita häirikköä kohtaan. Voin minä haukkua hänet!
Täällä on niitäkin jotka ei ole ihan täyspäisiä eikä mitään suhdetta voi ees kuvitella sellasten kanssa. Anonyyminä voi kehitellä kaikenlaista ällöä täällä.
Mutta ne suhteet joista voi aidosti tulla jotain on tietysti eri asia mut nekin pitäis yrittää saada sinne irl puolelle mahdollisimman pian.
- Anonyymi00013
Mies vaan kutsui joskus kahville, en mennyt koska hiukka liian pitkä välimatka.
Se mitä palstaa olen lueskellut niin varmaa oottikin piirakkaa.
Ei kyllä ennen vanhaan sellaista ollut.
Kahvittelut oli kahvittelua.
Kyllä ennen oli paremmin. - Anonyymi00018
Jos oikeasti kohdataan niin mun kanssa ei ole aamukahvi ongelmia, sitä tulee aina olemaan ruokakaapissa aamulla valmiiksi keitettynä. Eikä tarvii sen takia kahvilassa käydä.
- Anonyymi00019
Sen keittää kahvikone. Mieheltä- naiselle
- Anonyymi00021
99,9% naisita ei uskalla tehdä yhtään mitään yhtään missään aivan järkyttäviä nössöjä
- Anonyymi00023
Eiköhän miehet ole sellasia sovinisti sikoja jotka ovat käyttäytyneet niin huonosti etteivät naiset enää luota.
Kuulemma ghostaavat yms. Mitä olen lukenut. - Anonyymi00024
Oho!
Mä uskalsin, liikaakin.
♡ - Anonyymi00030
No kuule kun täältä lukee näitä täysin 💩😱🫨 viestejä miehiltä niin houkuttelisko? Ei todellakaan noille paskiaisille pitäis kaikille laittaa bannit tänbe niin ehkä sitten olis mahdollisuus joillakin jooa tutustumiseen mut se tutustuminen irl puolelle mahd. pian.
- Anonyymi00027
Laitoin viestiä niin luki ne muttei vastannut. Ei kannata nykypäivänä.
- Anonyymi00029
Kiusaajat täällä vaan temmeltää!
- Anonyymi00031
🐺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902847- 2081121
- 751033
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti167947- 66868
- 65822
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.93723Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20676- 65665
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57578