Onhan tää huvittavaa,että ihmiset kaipailee täällä...

Anonyymi-ap

Mut ei uskalla tosielämässä tehdä mitään!

30

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehetkään eivät uskalla katsoa silmiin paitsi ikkunoidensa takaa kurkkivat nenä kiinni lasissa.

• Anonyymi00002

Kyllä!

• Anonyymi00003

Sinun syy

• Anonyymi00005

Miksi syy on minussa?

• Anonyymi00004

Ottakaa yhteyttä kaivattuunne,muuten olette täällä vielä 10 vuoden päästä!

• Anonyymi00009

Vainko 10 vuotta? se kuluu äkkiä. Onhan tähän jo tuudittautunutkin.

• Anonyymi00010

Minulla ei ole kaivattua, joten en tule koskaan ottamaan yhteyttäkään keneenkään! Aika näyttää milloin jaksan ruveta tutustumaan uuteen 70v ystävämieheen!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulla ei ole kaivattua, joten en tule koskaan ottamaan yhteyttäkään keneenkään! Aika näyttää milloin jaksan ruveta tutustumaan uuteen 70v ystävämieheen!

Onkohan tämäkin spämmäys käynyt vähän liian vanhaksi jo, palstaäijä plus muut?

• Anonyymi00015

Onhan toi äääs mieskin ollut täällä seksisivujen kautta jo ainakin sen 30vuotta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Äässi on varmaan just se palsta äijä. Näin luulisin

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Täällä on se tietty porukka joka asunut palstalla jo tues kuinja kauan. Ja niiden aloituksia ja keskusteluja suurin osa.

Eikä mitään kunnon keskustelua vaan lähes kaikki pelkkää trollausta. Kandee mennä muille palstoille ikävä palstalta niin löytyy ihan normaalejakin ihmisiä keskusteluseuraksi. 🙂

• Anonyymi00006

Aika monta kertaa olen jo sen monen vuoden aikana kertonut täällä etten kaipaa ketään! En ole ihmisten kaipaaja, etsin ystävyysduhdetta noin 70v miehen kanssa yhteisiin harrastuksiin!

• Anonyymi00007

Jotkut kyllä uskaltaa. Ei täällä olo siitä kerro.

• Anonyymi00011

Osa meistä teki jotain oikeassa elämässä, mutta sai pakit. Silti kaipaa täällä.

• Anonyymi00020

Lähesty häntä uudelleen. Ihan vaan moikkaat, ehkä juttelet tai jotain... voi olla että ns pakit oli reaktio.
        Suosittelen. Itse mokasin ja toivoisin että saisin uuden mahdollisuuden.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Lähesty häntä uudelleen. Ihan vaan moikkaat, ehkä juttelet tai jotain... voi olla että ns pakit oli reaktio.

Ei se noin mene. Jos sä mokasit ja haluat uuden mahdollisuuden, sun täytyy lähestyä. Kukaan ei läh estynyt uusiksi sellaista, jota lähestyi ja jolta sait pakit.

Sivusta

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miten mokasit? Päättyikö suhde vai suhteen aloitus siihen?

• Anonyymi00012

Niin on!
      Kannattaa kertoa ja näyttää tunteensa toiselle IRL eikä täällä kun ei mitään tietoa keltä mikäkin viesti on kun ei ole tunnisteita.
      Täällä tää touhu on pelkkää haahuilua ja diipadaapaa!

• Anonyymi00017

Miksi pitäisin toimia niin, kun ei ole minkäänlaisia hyviä tunteita häirikköä kohtaan. Voin minä haukkua hänet!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miksi pitäisin toimia niin, kun ei ole minkäänlaisia hyviä tunteita häirikköä kohtaan. Voin minä haukkua hänet!

Täällä on niitäkin jotka ei ole ihan täyspäisiä eikä mitään suhdetta voi ees kuvitella sellasten kanssa. Anonyyminä voi kehitellä kaikenlaista ällöä täällä.

Mutta ne suhteet joista voi aidosti tulla jotain on tietysti eri asia mut nekin pitäis yrittää saada sinne irl puolelle mahdollisimman pian.

• Anonyymi00013

Mies vaan kutsui joskus kahville, en mennyt koska hiukka liian pitkä välimatka.
      Se mitä palstaa olen lueskellut niin varmaa oottikin piirakkaa.
      Ei kyllä ennen vanhaan sellaista ollut.
      Kahvittelut oli kahvittelua.
      Kyllä ennen oli paremmin.

• Anonyymi00018

Jos oikeasti kohdataan niin mun kanssa ei ole aamukahvi ongelmia, sitä tulee aina olemaan ruokakaapissa aamulla valmiiksi keitettynä. Eikä tarvii sen takia kahvilassa käydä.

• Anonyymi00019

Sen keittää kahvikone. Mieheltä- naiselle

• Anonyymi00021

99,9% naisita ei uskalla tehdä yhtään mitään yhtään missään aivan järkyttäviä nössöjä

• Anonyymi00023

Eiköhän miehet ole sellasia sovinisti sikoja jotka ovat käyttäytyneet niin huonosti etteivät naiset enää luota.
        Kuulemma ghostaavat yms. Mitä olen lukenut.

• Anonyymi00024

Oho!

Mä uskalsin, liikaakin.

• Anonyymi00030

No kuule kun täältä lukee näitä täysin 💩😱🫨 viestejä miehiltä niin houkuttelisko? Ei todellakaan noille paskiaisille pitäis kaikille laittaa bannit tänbe niin ehkä sitten olis mahdollisuus joillakin jooa tutustumiseen mut se tutustuminen irl puolelle mahd. pian.

• Anonyymi00027

Laitoin viestiä niin luki ne muttei vastannut. Ei kannata nykypäivänä.

• Anonyymi00029

Kiusaajat täällä vaan temmeltää!

• Anonyymi00031

🐺

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2847
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      208
      1121
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1033
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      947
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      66
      868
    6. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      822
    7. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      93
      723
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      20
      676
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      65
      665
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      578
    Aihe