https://youtu.be/q5cUcgPr5_U?si=UsBobEIQZQsOd9V4
Kiihottaako metsämania vähäpukeisena esiintyminen sätti-irmeleille, vai mistä tuossa puolialastomana roikulussa on kysymys?
Normaali mies haluaa vähentää vaatteita esimerkiksi oman rakastajan edessä, kun taas paljastushäiriöstä kärsivä ihminen riisuu vaatteensa sosiaalisesti epäsopivassa tilanteessa.
Miksi metsäman roikuilee
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joku vois tehdä listan kaikesta siitä mitä MetsaMan on vinkujien mielestä tehnyt väärin. Lista oli pitkä.
Ja nyt vielä tämäkin, ollut kesällä liian vähissä vaatteissa. Vinkuja itse on ilmeisesti kolossaan sarkahousut jalassa ja tuijottaa tietokonettaan.- Anonyymi00002UUSI
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003UUSI
"Joku vois tehdä listan kaikesta siitä mitä MetsaMan on vinkujien mielestä tehnyt väärin. Lista oli pitkä.
Ja nyt vielä tämäkin, ollut kesällä liian vähissä vaatteissa. Vinkuja itse on ilmeisesti kolossaan sarkahousut jalassa ja tuijottaa tietokonettaan."
Haista sinä v'ttu! Miksi metsäman ei rotkuile paljastisseineen Karviossa tai keikoilla?
Paljastelua harrastaa kuitenkin julkisilla Youtube videolla lähes päivittäin.
Sinä varmaankin r'nkkaat metsämanin miehekästä puolialastonta adoniksen komeaa lihaksikasta "ruumista" ihaillen.- Anonyymi00009UUSI
Uiminen näyttää olevan joillekin paljon monimutkaisempi laji kuin itse uimareille.
- Anonyymi00004UUSI
"Vinkuja itse on ilmeisesti kolossaan sarkahousut jalassa ja tuijottaa tietokonettaan."
Haittaako sinua jotenkin vaikka istuukin kolossaan turkki päällä? - Anonyymi00005UUSI
"Joku vois tehdä listan kaikesta siitä mitä MetsaMan on vinkujien mielestä tehnyt väärin. Lista oli pitkä."
Tee sinä lista kaikesta siitä mitä teidän nuolijoiden mielestä metsäman on tehnyt oikein.
Lista on pitkääkin pitempi.- Anonyymi00010UUSI
Jos kaikki eri mieltä olevat ovat automaattisesti 'nuolijoita', keskustelun lopputulos on päätetty jo etukäteen.
- Anonyymi00006UUSI
Eikö Tuusniemellä ole yleistä uimarantaa jossa on mahdollista käydä uimassa ja makailemassa?
Miksi Pirjohannele ei uintivideollaan esitellyt kaunista vartaloaan?- Anonyymi00011UUSI
Jos jonkun uimareissu vaatii kommenttipalstalla näin paljon salapoliisityötä, itse uinti taisi jäädä sivuosaan.
- Anonyymi00007UUSI
Monttuun mennessään metsäman arveli veden pinnalla näkyneen lisvan olevan siittimestä roiskunutta nestettä.
Pirjohannele kiirehti kirjoittamaan kommenttlkentälle huutomerkillä varustautuneena, ettei veden pinnalla lilluva mönjä ei ole siitinlisvaa vaan heinän siitepölyä! - Anonyymi00008UUSI
Aloittajalle.
Jos videolla ollaan menossa uimaan, niin miten siellä pitäisi käydä – talvitakki päällä? Pelkkä uimista varten riisuutuminen ei ole mikään merkki paljastushäiriöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554