Tuntenut tällaista mitä meillä on?
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
En ole.
- Anonyymi00002
Mä kans täält sivut kysyn tät samaa ku kiinnostaa tai siis hetkonen…sähän taisit jo kertoo jotain sen suuntaista mut meni osittain ohi. Tyypille
- Anonyymi00011
Puhutko sä noin naiselle? 💅
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puhutko sä noin naiselle? 💅
Että " tyypille"?
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Että " tyypille"?
En ku miehelle
- Anonyymi00003
loic de marie = hei brother
- Anonyymi00004
Aika taian omaista tuntea näin kaipaan sinua koko ajan
- Anonyymi00005
Jos totta puhutaan, niin en.
- Anonyymi00006
Mikä siinä asiassa houkuttaa eniten?
- Anonyymi00007
En ole, kuten olen sanonutkin... En lähimainkaan.
- Anonyymi00008
Oletkohan sä mun pari sitten
- Anonyymi00013
Sun tuleva vaimo 🤣
- Anonyymi00009
En tietenkään, siksi olen hyvin varma tunteistani häneen. Hän on se oikea, "true calling"
- Anonyymi00014
En koskaan ketään Naista kohtaan... kosketat niin syvältä! Halu olla yhdessä päivin/öin on mielessä jatkuvasti. Jotain ainutlaatuistahan tämä on ja sitä tietä haluan kanssasi jatkaa Kultaseni
- Anonyymi00015
Siinähän unelmoit, mutta täysin turhaan, koska pidän vain suunnilleen itseni ikäisistä miehistä!
- Anonyymi00016
Sössön sössön söö, minusta kaikessa tapahtuneessa ei ole ollut mitään ainutlaatuista, vaan täysin päinvastoin aina!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sössön sössön söö, minusta kaikessa tapahtuneessa ei ole ollut mitään ainutlaatuista, vaan täysin päinvastoin aina!
Kohta on varmaan pakko lähettää tietoa viranomaisille ja sitä kyllä riittää ja paljon!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kohta on varmaan pakko lähettää tietoa viranomaisille ja sitä kyllä riittää ja paljon!
Tietosi on vain sinua vastaan trolli.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siinähän unelmoit, mutta täysin turhaan, koska pidän vain suunnilleen itseni ikäisistä miehistä!
Pidä sinä katkeruus mistä haluat vaikka ajokoirasta. Minä pidän Naisesta jota Rakastan ja se ei pitäisi sinua liikuttaa tippaakaan!
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tietosi on vain sinua vastaan trolli.
Miksi länkytät tätä samaa toistuvasti trollaavalle äijälle- epäiletkö kenties olevasi osa tätä nettidraamaa? Sitten sinun pää on aika sekaisin jos täytyy mussuttaa hysteerisenä noin kaukaa haettuja skeemoja vastaan. Mitä lie omallatunnolla, sillä sanovat, ettei savua ilman tulta mm nämä nk tulistelun ammattilaiset sun muut
- Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
No minkä ikäinen mies sinä ”suunnilleen” olet, aloittajaäijän päättymätön näytelmä. Ensin on tätä suurta tunnetta ja sitten tämä tunne ikäänkuin vaihtuu
- Anonyymi00018
En koskaan ja uskoisin sen ettei mitään enää tätä syvempää kohdalleni tule
- Anonyymi00022
En ole onneksi kokenut aikaisemmin. Pelkkää pettymystä ja pahaa oloa. Suurella todennäköisyydellä seuraava olisi ainakin parempi.
- Anonyymi00023
Keskustelen naisien kanssa päivittäin ja olen täysin rento heidän edessään, mutta kanssasi jännitän niin... anteeksi niin saatanasti. Se on jotain outoa ja tunnelatausta toistemme välillä mitä en voi ymmärtää. Olen kyllä huomannut Sinunkin puolelta samaa. Olemmehan olleet kyllä lähekkäin, mutta emme ole osanneet sitä vielä loppuun asti viedä. Usko Toivo Rakkaus on voima mikä kantaa... Satutamme vain päivä päivältä toisiamme, kun tämä epävarmuus jatkuu. Koti pesä on olemassa ja lennetään sinne molemmat mielenrauhaan ja rakkauteen. En muita tarvitse...Sinun miehesi ❤️
- Anonyymi00027
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Kulta Rakkaalleni...hänelle juuri oikealle E Naiselle
- Anonyymi00024
No täytyy myöntää tää on jotain ainutlaatuista ,no niinhän toi rakkaus tuppaa oleen.
- Anonyymi00028
En ole. Hän tosin tämänkin jo tietää.
- Anonyymi00029
Olet sanonut hänelle?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olet sanonut hänelle?
Olen sanonut.
- Anonyymi00031
En mä itseni tuntea omoa tunteitani mulla on tunteeni en vain käytä niitä suuttuessani reagoin tunteella/tunteilla vaarallista siksi että se on hetki kun ihminen ei ole itsensä hallittavissa vaan tunteet hallitsee hetkeä tuolloin ihminen jolla ei ole tunteita ei tee mitään jetken mielijohteesta harkitusti tuskin tarkkaan harkitusti mutta tunteettomannihmisen teko aina harkittu vaikee siitä tulkinnallisesti tekee se että pitäs selvittää kuinka voidaan todeta omaako ihminen tunteita lainkaan mitenkä se selvitetään mä tiedän kyllä multa sitä ei pysty kukaan selvittämään onko mulla tunteita vaiko eikö mä osaan tarvittaessa jopa näytellä täydellisesti siitä vaan ei makseta tarpeeksi ettäkö julkkis haluaisin olla satamiljoonaa on pieni summa siitä että ei ole hetkenkään rauhaa
- Anonyymi00032
Oikean tunteen tietää tuottavan hankaluuksia, ikävää, kaipausta joka tuntuu sydämen pistelynä, levottomana kuljeskeluna ja katseen harhailuna. Pitkästyttävänä odotteluna ja pettymyksen tuottaman kipuilun sulattelemisena, Hymynä joka syntyy huomatessa jonkun, kaipuuna kun huomaa selän katoavan näköpiiristä. Oikea tunne on kuin rantaan lyövä aalto, jos se osuu kohdalle, kaataa ja kastelee täysin, naurattaa kun katselee vetäytyvää aaltoa.
https://www.youtube.com/watch?v=7yM5fAS-iNs&list=RDEMRrl88MYE53RUKazd7UiQmA&start_radio=1&rv=kgLxb8hqFj8- Anonyymi00033
Näissä alkaa olla liian tuttuja asioita 🤔
Voihan toki olla vain sattumalta täältä poimittuja tai muuten samankaltaisia asioita...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3681423- 64943
- 116895
- 83880
- 63840
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554