Yhdessä tapaamisessa juteltiin millä perusteella olemme antaneet vieraan panna puolisoa!
Minä miehenä arvostan luotettavuutta ja että tulemme hyvin toimeen keskenämme.
Tärkeä on myös miehen halu vaimoa kohtaan ja vaimon halu antaa miehelle seksiä.
Vaimoni oli melkein samoilla ehdoilla mutta halusi minulle aviossa olevan rouvan panokumppaniksi.
Toki aviossa olevat miehet ovat luotettavimpia varmoja panemaan.
T. N29v ja M31v
Yhdessä tapaamisessa
6
594
Vastaukset 6
- Anonyymi00004
Meillä on toiminut hieman toiste päin, eli mielummin vapaita naisia ja miehiä. Toki jos pariskunnat yhdessä osallistuu, niin se on hienoa ja monesti parasta.
- Anonyymi00007
Eikös noin nuorilla ei ole mitään tekemistä nykyään. Perustakaa perhe, kasvattakaa lapsia, opitte samalla mitä on läheisyys ja rakkaus. Ei esitys- vaan aito elämä!
- Anonyymi00008
Kyllä meillä oli perustana vaimon halu miestä kohtaan. Miehet kun panee vaikka piirongin jalkaa kiimoissaan.
Eli ensi vaiheessa ulkonäkö ja sitten tapaamisessa vielä, että mies on fiksu jutuiltaan ja käytökseltään.
Varatut miehet saattavat olla turvallisempia, niin etteivät jää roikkumaan, mutta toisaalta heidän on monesti vaikeampaa saada vapaata hetkeä järjestymään. - Anonyymi00009
Olemme kokenut pari ja vanhepia kun te olette.
Kyllä vaimo saa parhaan nautinnon varatun ukm kanssa. Yleensä nämä miehet puutteessa kotona kun kyseessä pidempi suhde, aikatauluja joudutaan sovittelee miehen aikatauluun. T. Nauttikaa kesästä ja seksistä pari 45/ 56v- Anonyymi00011
Miten teihin saisi yhteyden,olen kokenut vanhempi ukm?
- Anonyymi00013
Ai sulle tuttu paikka jutuistasi päätellen?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527