Rehellisesti, miksi haluat

Anonyymi-ap

Tavata minut edelleen?

39

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Samasta syystä kuin sinä haluat nähdä minut.

• Anonyymi00005
        UUSI

Minä olen sinkku, sinä et.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Enkö ole sinkku? Mistä lähtien😂

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinkku on, jätetty jo vuosia sitten, omat kodit ja kulta, me❤️

• Anonyymi00002
      UUSI

Koska rakastan. ❤️ etkö sinä tahdo mies?

• Anonyymi00004
        UUSI

Ja haluan meidät. ❤️

• Anonyymi00015
        UUSI

Haluaisin olla lähelläsi, kuulla äänesi, tuntea kehosi.
        M>N

• Anonyymi00003
      UUSI

En halua tavata paljon nuorempaa henkilöä!

• Anonyymi00006
        UUSI

Minä ahdistun aina ja joka kerta, kun näen sitä esitystä! Tänään apteekin lähellä ja toinen kotini lähellä kukkamekkokassi oli naisen olalla! Hyi ,inhoan yli kaiken kaikkea esitystä mikä liittyy häirikköön!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä ahdistun aina ja joka kerta, kun näen sitä esitystä! Tänään apteekin lähellä ja toinen kotini lähellä kukkamekkokassi oli naisen olalla! Hyi ,inhoan yli kaiken kaikkea esitystä mikä liittyy häirikköön!

En tee niillä tiedoilla mitään koskaan!

• Anonyymi00009
      UUSI

Koska toivon, että voitaisiin vielä päätyä yhteen.

• Anonyymi00011
        UUSI

Ette muuten varmasti päädy. 😂 mä tulisin heti teidän väliin koska sä päätit tulla silloin meidän väliin. No can do. Karma.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ette muuten varmasti päädy. 😂 mä tulisin heti teidän väliin koska sä päätit tulla silloin meidän väliin. No can do. Karma.

En tietääkseni ole mennyt kenenkään väliin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ettei ollut jo sinun karmaa se kun et häntä saanut?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ettei ollut jo sinun karmaa se kun et häntä saanut?

Kahden naisen katkera väittely. Antakaahan tytöt mennä!

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kahden naisen katkera väittely. Antakaahan tytöt mennä!

Kolmas itseasiassa ja ihan sivusta

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En tietääkseni ole mennyt kenenkään väliin.

Olet tavallaan mennyt, koska en ole pystynyt tutustumaan ikäiseeni mieheen, koska sinun "haamusi" on ollut aina läsnä ulkona liikkuessani!

• Anonyymi00012
      UUSI

kivekset mielessäni pysyy ne edelleen

• Anonyymi00036
        UUSI

Sen tiedän, mutta sinua en siedä ollenkaan!

• Anonyymi00013
      UUSI

Kyllähän sinä tiedät sen.

• Anonyymi00017
      UUSI

En halua tavata häirikköä enää koskaan!

• Anonyymi00018
      UUSI

Monenlaisia hyviä syitä voisi tietysti esittää, jonkinlainen asioiden päätökseen (tsi alkuun) saattamisen tarve tms., mutta luulen, että olen oikeasti addiktoitunut.

• Anonyymi00030
        UUSI

Ei ole mitään tarvetta tavata, koska mitään ei ole koskaan alkanutkaan, eikä tule koskaan alkamaankaan!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta tavata, koska mitään ei ole koskaan alkanutkaan, eikä tule koskaan alkamaankaan!

Kukaan täällä ei tiedä sun projektista mitään, muuta kuin sen mitä itse jatkuvasti tiedotat.. 🙄

• Anonyymi00038
        UUSI

Sinun pitää mennä hakemaan apua tuollaiseen addiktoitumiseen, koskan sinä vaarannat minun elämää sellaisella toiminnalla! Onko sinusta oikein se, että minä pelkään lähteä ovesta ulos, kun pelkään sinun taas lähestyvän minua! Olen jopa ajatellut itsemurhaa. koska koen olevani kuin ansassa sinun vastenmielisen ihmisen stalkatessa minua toistuvasti! Miksi kukaan ei ymmärrä sitä, miten paljon pahaa kauan jatkunut stalkkaaminen saa aikaan! Sitä ei voi tietää yksikään sellainen ihminen, joka ei ole sitä kauan joutunut kokemaan! Hyi saa,,na! Minulta et tule koskaan kuulemaan yhtäkään hyvää sanaa koskaan sinulle!

• Anonyymi00019
      UUSI

Hänen hyvän kiinteän pepun takia... Ja koska hän tunteeni tietää kun ne ilmaisin...🔥

• Anonyymi00023
        UUSI

Voi onnetonta! No, onhan sitä tosiaan ihmisillä syynsä. Jotkut menee green cardin takia.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voi onnetonta! No, onhan sitä tosiaan ihmisillä syynsä. Jotkut menee green cardin takia.

Toi peppumies on tosi yksiulotteinen, aina vaan öljyhierontaa ja peppua mainostaa. Kuka haluaa olla kenellekään pelkkä pylly?

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Toi peppumies on tosi yksiulotteinen, aina vaan öljyhierontaa ja peppua mainostaa. Kuka haluaa olla kenellekään pelkkä pylly?

Ei kukaan, ei ole sitä pelkästään... Kuumista kuumin!

• Anonyymi00020
      UUSI

Kaihertaa edellee asiat. Mikäs sille voi.

• Anonyymi00022
        UUSI

Sama. Joskus kai asiat ei vaan selviä.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sama. Joskus kai asiat ei vaan selviä.

Niinpä ja se on vain hyväksyttävä että niin se on, eikä se siitä muuksi muutu koskaan!

• Anonyymi00021
      UUSI

Haluan tavata sinut

• Anonyymi00033
        UUSI

Minä en halua tavata oman lapseni ikäistä, koska minulla ei ole mitään sanottavaa hänelle!

• Anonyymi00025
      UUSI

Koska rakastan sinua.

• Anonyymi00039
        UUSI

Mutta minä en todellakaan rakasta sinua, enkä ketään muutakaan. Olen elänyt vuosien ajan kuin painajaisessa! Kohta otan yhteyttä poliisiin heillä on jo tietoa stalkkerista, mutta se tieto ei riitä, koska stalkkaamisen pitää loppua välittömästi! En ymmärrä ollenkaan sitä, miksi ihmiset luulevat minun pitävän hänestä, vaikka niin se ei ole ollut koskaan! Se eilinenkin kauppaan menijä oli törkeä teko ja aloin voida heti pahoin ja siksi en itse pystynyt menemään samaan kauppaan! Haluatteko minun menettävän elämänhaluni täysin! Jospa joku projektin aloittajista alkaisi hänen ystäväkseen, koska minä en sitä todellakaan tule tekemään koskaan! Miksi haluatte minun voivan huonosti, koska yritätte pakottaa minut pitämään hänestä, vaikka totuus on se, että inhoan häntä!

• Anonyymi00027
      UUSI

Täällä noiden sanojen sanominen ei tee muutosta. Sanat pitää sanoa suoraan ja pyytää anteeksi. Tiedän, että saat anteeksi jos oikeasti pyydät.

• Anonyymi00028
      UUSI

Ainahan se on mukava nähdä. Mutta ei sillä kiirusta ole. Tämän vuoden puolella olis kuitenkin mukava. Ei mulla mitään erityistä asiaa ole.
      Naiselta

• Anonyymi00037
        UUSI

Ei tulla näkemään siitä pidän huolta kertomalla sinusta monille ihmisille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56