Matelia ei syö

Hei! Olen omistanut minun kolme ohutvarvasgekkoa noin 7kk ajan, eli olen "tavallaan" aloittelia matelioiden ja niin terveenä pitämisen kanssa. minulla on kaksi urosta ja yksi naaras. Ja kyllä, tiedän että ei ole hyvä pitää kahta urosta samassa. mutta ANYWAYS! minulla on ongelma, sillä yksi uroksistani ei syö eikä tunnu edes kiinittävän huomiota mihinkään ruokaan jota sille tarjotaan. olen kokeillut jauhomatoja,kenttäsirkkoja,torakakoita,heinäsirkkoja mutta ei! herralle ei käy mikään. oisiko hyvä että antaisin jotain mitä en ole kokeillut koska en ole ammattilainen näissä jutuissa. Vai olisiko sitten hyvä viedä gekko eläinlääkäriin? Toivon että saan hyviä ehdotuksia ja ja vinkkejä.
0<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Hei! Olen omistanut minun kolme ohutvarvasgekkoa noin 7kk ajan, eli olen "tavallaan" aloittelia matelioiden ja niin terveenä pitämisen kanssa. minulla on kaksi urosta ja yksi naaras. Ja kyllä, tiedän että ei ole hyvä pitää kahta urosta samassa. mutta ANYWAYS! minulla on ongelma, sillä yksi uroksistani ei syö eikä tunnu edes kiinittävän huomiota mihinkään ruokaan jota sille tarjotaan. olen kokeillut jauhomatoja,kenttäsirkkoja,torakakoita,heinäsirkkoja mutta ei! herralle ei käy mikään. oisiko hyvä että antaisin jotain mitä en ole kokeillut koska en ole ammattilainen näissä jutuissa. Vai olisiko sitten hyvä viedä gekko eläinlääkäriin? Toivon että saan hyviä ehdotuksia ja ja vinkkejä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu