Matelia ei syö

Anonyymi-ap

Hei! Olen omistanut minun kolme ohutvarvasgekkoa noin 7kk ajan, eli olen "tavallaan" aloittelia matelioiden ja niin terveenä pitämisen kanssa. minulla on kaksi urosta ja yksi naaras. Ja kyllä, tiedän että ei ole hyvä pitää kahta urosta samassa. mutta ANYWAYS! minulla on ongelma, sillä yksi uroksistani ei syö eikä tunnu edes kiinittävän huomiota mihinkään ruokaan jota sille tarjotaan. olen kokeillut jauhomatoja,kenttäsirkkoja,torakakoita,heinäsirkkoja mutta ei! herralle ei käy mikään. oisiko hyvä että antaisin jotain mitä en ole kokeillut koska en ole ammattilainen näissä jutuissa. Vai olisiko sitten hyvä viedä gekko eläinlääkäriin? Toivon että saan hyviä ehdotuksia ja ja vinkkejä.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
        Ikävä
        109
        1037
      2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
        Ikävä
        74
        935
      3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
        Ikävä
        59
        871
      4. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
        Ikävä
        57
        807
      5. 54
        781
      6. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
        Maailman menoa
        274
        710
      7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
        Ikävä
        108
        643
      8. Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa

Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham
        Maailman menoa
        31
        595
      9. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
        Ikävä
        69
        566
      10. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
        Ikävä
        17