Hei! Olen omistanut minun kolme ohutvarvasgekkoa noin 7kk ajan, eli olen "tavallaan" aloittelia matelioiden ja niin terveenä pitämisen kanssa. minulla on kaksi urosta ja yksi naaras. Ja kyllä, tiedän että ei ole hyvä pitää kahta urosta samassa. mutta ANYWAYS! minulla on ongelma, sillä yksi uroksistani ei syö eikä tunnu edes kiinittävän huomiota mihinkään ruokaan jota sille tarjotaan. olen kokeillut jauhomatoja,kenttäsirkkoja,torakakoita,heinäsirkkoja mutta ei! herralle ei käy mikään. oisiko hyvä että antaisin jotain mitä en ole kokeillut koska en ole ammattilainen näissä jutuissa. Vai olisiko sitten hyvä viedä gekko eläinlääkäriin? Toivon että saan hyviä ehdotuksia ja ja vinkkejä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091037
- 74935
- 59871
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni57807- 54781
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p274710- 108643
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham31595- 69566
- 17552