Kun edelleen kaipaan sinua.
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
En ole ahdistunut vaan ihmeissäni jos näin olisi.
- Anonyymi00008
Miksi ei voisi olla?
- Anonyymi00030
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi ei voisi olla?
Ei ole tuonut sitä kaipausta mitenkään ilmi, vaikka mikään ei sitä estäkään. Siksi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ole tuonut sitä kaipausta mitenkään ilmi, vaikka mikään ei sitä estäkään. Siksi.
Sullahan on se gubbe miehenä vielä.
- Anonyymi00002
Vessahommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat.
- Anonyymi00011
Mites ihan audioäänet kun tuulta päästelee- kolmekymppiä per prööt?
- Anonyymi00003
Joku ahdistaa kyllä, asiat jäi selvittämättä
- Anonyymi00004
Se on kyllä inhottavaa, etenkin kun on tällainen luonne.sivusta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on kyllä inhottavaa, etenkin kun on tällainen luonne.sivusta
Vähän huono kyl on luonne 🥺
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vähän huono kyl on luonne 🥺
Ei pidä arvostella muiden luonteita, jos itse on nössö.
- Anonyymi00009
Joku/ jotkut asiat ahdistaa, mut voiko yksi ihminen siihen vaikuttaa hyvällä tavalla riittävästi?
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei pidä arvostella muiden luonteita, jos itse on nössö.
Eihän se nyt hyvänen aika ole nössöä että tuntee oman arvonsa eikä alennu toisen lapsellisiin temppuihin?
- Anonyymi00032
Jaa
- Anonyymi00007
Ap-mies, kehitä vähän omaa luonnettasi. Siitä olisi hyötyä sinulle ja meille. :)
- Anonyymi00016
Aika kaukaa haettu puusta putoavaa hedelmää odottava matami.
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aika kaukaa haettu puusta putoavaa hedelmää odottava matami.
Miten meni aloittajaäijän täytekommenttiin osoitettu pään aukominen omasta mielestäsi pakkomielteinen vihamarsu?
- Anonyymi00010
Minä en olisi yhtään ahdistunut siksi jos nainen kaipaisi minua. Muuten olen. Hänen halauksessaan olisi varmaan vähiten ahdistavaa olla.
- Anonyymi00012
Jos ap on håm0, niin tottakai ahdistaa.
- Anonyymi00013
Mistä sen tietää että mies on homo?
Kantaako se jotain kylttiä että tietää sitten siitä? - Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mistä sen tietää että mies on homo?
Kantaako se jotain kylttiä että tietää sitten siitä?Homoilla on usein pakkomielteitä. He eivät voi ymmärtää sitä, että jos joku mies vetoaa heihin, automaattisesti luullaan myös toisen miehen olevan kiinnostunut omasta itsestään, vaikka kohde olisi hetero, joka sinänsä jo tehokkaasti ja automaattisesti estää seksuaalisen kiinnostuksen miehiin.
- Anonyymi00014
En ole. Koska nähdään?Tänään? Laita mulle meses viestiä.
M- Anonyymi00017
Siis voisin laittaakin, jos tietäisin kuka olet?
- Anonyymi00023
Meses viestiä - tämäpä aloittajaäijä nuorekas feikkidialogi digitaalinen ilo ihan tarttuu
- Anonyymi00031
Naiselle mieheltä meni tämä.
- Anonyymi00018
Mikään muu ei ahdista, kuin epävarmuus miten tässä suhteessa käy tulevaisuudessa. Riitänkö Sinulle sellaisena kuin olen?
- Anonyymi00019
Miksi et riittäisi? Ei kannata miettiä tuolla tavalla, kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi00020
Hyvin harvoin naisen kiinnostus ahdistaa miestä.
- Anonyymi00022
Tämä naista esittävä pököpää taisi trollailla ihan naisen ahdistuksesta suunnattoman kaipauksen takia. Luet tätä sarjana tulevaa skeidaa vissiin just kun haluat, että pääset viisastelemaan. TT
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tämä naista esittävä pököpää taisi trollailla ihan naisen ahdistuksesta suunnattoman kaipauksen takia. Luet tätä sarjana tulevaa skeidaa vissiin just kun haluat, että pääset viisastelemaan. TT
Tai olihan tämä aloitus sisällöltään juuri niin pateettisen mieskeskeistä itselleen pulinaa sinä mies varmaan olet sitä ja tätä ja önnönnöö. Saa olla aika typerä jos ei osaa oikolukea kuka virtuaalisen sirkuksen varsinainen päätähti on palstaäijän mielikuvitusmaailmassa itselleen se kirjoittaa ette vain halua sisäistää sitä
- Anonyymi00021
Laulajilla on useita haahkoja lahkeissa roikkumassa. Ne on jo tottuneet siihen.
- Anonyymi00029
Laulajilla on usein myös uskomattoman suuria luuloja itsestään.
- Anonyymi00028
Senkun kaipailet ei mua kiinnosta koska iteppä hölmöilit joka kerta mut mun puolelta toi on nyt loppu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522