yksitypyn tyhmä kysymys

yksitypy

Kertokaa minulle, mitä mieltä olette?
Onko ihmisen parempi olla oma aito minä, vai täytyiskö teeskennellä parempaa ja aikuismaisenpaa kuin on?
Ajattelin vain, kun itse en kykene teeskentelemään.
Itsestäni voin sanoa, että olen tosi lapsenmielinen. Iältäni 50v. ja mieleltäni 20v. Minkäs tekee, kun kehitys on jäänyt niinkin nuoren asteelle. Vaikka olen sitä mieltä, että 20v. voi olla jossain mielessä älykkäämpi kuin 50v. Tai mitä se älykkyys nyt sitten sisällään kantaakaan. Onko muita samankaltaisia täällä?

23

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marion.T

Sinun ei kannata muuttaa itseäsi mitenkään - ole aito ja oma itsesi niinkuin tähänkin asti :))

Kaikkihan me arvosteluja saamme lapsellisuudestamme, tyhmyydestämme, ilkeydestämme, huumorintajuttomuudestamme, ja mistä milloinkin :))

Kyllä oma aito itsenä oleminen on kuitenkin paljon parempaa, kuin yrittää näytellä jotain jota ei kuitenkaan ole :DD

Itse olen lapsellinen ja haluan lapsellisena pysyäkin niin kauan kuin henki pihisee :))

En halua olla mikään arvokas täti, vaan aivan tavallinen iloinen ja huumorintajuinen ihminen, oli ikäni sitten mikä hyvänsä :))

Lapsenmielinen on aina onnellinen ihminen ja sitä me ollaan - eikös vain :))

• yksitypy

se lapsenmielisten se taivasten valtakunta olekin :=))) Vaikka kyllähän sitä täytyy kaiken luontoisia ihmisiä yrittää ymmärtää. Siinähän sitä työsarkaa riittääkin. Yhtä opiskeluahan tämä elämä on.
        Jos tässä joskus vielä pääsis sinne 50v. asteelle :=))))

• Pirre*
        yksitypy kirjoitti:

se lapsenmielisten se taivasten valtakunta olekin :=))) Vaikka kyllähän sitä täytyy kaiken luontoisia ihmisiä yrittää ymmärtää. Siinähän sitä työsarkaa riittääkin. Yhtä opiskeluahan tämä elämä on.
        Jos tässä joskus vielä pääsis sinne 50v. asteelle :=))))

vielä 30 vuotta jälellä..ja sitten vasta 50 pin villitys..:)

Kehitysviivästymää on miullakin ja pahasti, diagnoosia vain ei ole tämän viivästymän syistä..:))

• yksitypy
        Pirre* kirjoitti:

vielä 30 vuotta jälellä..ja sitten vasta 50 pin villitys..:)

Kehitysviivästymää on miullakin ja pahasti, diagnoosia vain ei ole tämän viivästymän syistä..:))

vielä aikaa :=)) Ollaankohan me niitä poikkeuksellisia nuoria? Joskus kyllä tuo dementia vaivaa, mutta eikös se meillä nuorilla ole aika tavallista nykyään? :=))))

• Pirre*
        yksitypy kirjoitti:

vielä aikaa :=)) Ollaankohan me niitä poikkeuksellisia nuoria? Joskus kyllä tuo dementia vaivaa, mutta eikös se meillä nuorilla ole aika tavallista nykyään? :=))))

jotain uutta kantaa, nuorisodementiaa..:))

• "suunnistaja"

Ole sinä vain oma itsesi. Tommosella nuorella mielellä on vanhuuskin mukavampi potea.

Kas minä olen ollut koko ikäni vähän niinkuin HEIHEI ja näin seitsenkymppisenä se eikun pahenee.

Jalka nousee kevyesti ja elämä on kuin silkkiä vaan.DDDDD

• olen välillä ollut huolissani siitä,että milloin minusta tulee "oikeasti" aikuinen..
        mutta eipä tarvi enään,näin on ihan hyvä!
        ennemmin lapsenmielinen kuin mieleltään kulahtanut kurppa..

• yksitypy

kuulla tuollaista :=)))
        Tässä tulee ihan hyvä mieli. Olet myös positiivinen ihminen. Sinulle on silkkiä elämä tuolla luonteella vielä ainakin 80 vuotiaaksi. Eikun 100 vuotiaaksi.
        Tuo on hyvä tyyli. Toivottavasti minullakin vielä säilyy se mahdollisimman kauan :=)))))

• yksitypy
        mii-su kirjoitti:

olen välillä ollut huolissani siitä,että milloin minusta tulee "oikeasti" aikuinen..
        mutta eipä tarvi enään,näin on ihan hyvä!
        ennemmin lapsenmielinen kuin mieleltään kulahtanut kurppa..

mieltä olen kanssasi :=))))
        Kyllä sitä väliin miettii, että mikähän se "oikeesti" aikuinen on, mutta minäkään en ole vielä kysymykseen vastausta keksinyt :=)))))

• yksitypy kirjoitti:

Kyllä sitä väliin miettii, että mikähän se "oikeesti" aikuinen on, mutta minäkään en ole vielä kysymykseen vastausta keksinyt :=)))))

ne on nuo tosikot jotka aina marisee jostakin??:D

• yksitypy
        mii-su kirjoitti:

ne on nuo tosikot jotka aina marisee jostakin??:D

ne on :=)))
        Tosikoille ei taivasten valtakunta aukea. Saisivat meiltä ottaa oppia :=))))

• tyhmyys
        yksitypy kirjoitti:

tiivistyy...

• eino moinen

Ei tollaset kysymykset noususi pintaan ainakaan ilman "ponurosausta"!

Hyvänä tyyppinä mie sinua pidän, pohjoisen tyttyä.

• yksitypy

kiitos eino moinen. Mutta ponua en ole ottanut nyt, vaikka punkkua joskus lipitänkin :=))) Muuten vain tällainen syntymähullu.
        Minä muuten olenkin tulossa Kajjaaniin päin ens viikonloppuna. Kajjaanissa, varsinkin Sotkamossa on hienot maisemat :=)))

• eino moinen
        yksitypy kirjoitti:

kiitos eino moinen. Mutta ponua en ole ottanut nyt, vaikka punkkua joskus lipitänkin :=))) Muuten vain tällainen syntymähullu.
        Minä muuten olenkin tulossa Kajjaaniin päin ens viikonloppuna. Kajjaanissa, varsinkin Sotkamossa on hienot maisemat :=)))

Pohojonen on aina herkkä paikka. öitä.

eino

• itsesi

mutta älä sitten suutu jos joku joskus sanoo juttujasi lapsellisiksi kun ne kerran itsekin sellaisiksi tiedät.

Sellaiseen ei kai auta muu kuin tilapäinen vaikeneminen jos haluaa edelleen olla aito.

• mekatron

että on kohtalotovereita näinkin paljon!

Joskus (aika useinkin) tuntee töissä olevansa nuorimmasta päästä, vaikka olenkin vanhin porukasta.

Olen luullut olevani poikkeustapaus, mutta enpäs vain ollutkaan.

Hyvä, yksitypy, Pirre jne...
      Päivä on pelastettu :)) .

• Arvo_Posti

ei jaksa pitkään olla muuta kuin on. Sitäpaitsi se on disinformation jakamista muille jos esiintyy toisenlaisena persoonana. Onpa käynyt niinkin, tiedän, että jouduttuaan kovasti esittämään/olemaan muuta kuin todellisuudessa on, henkilö on sairastunut.
      Joten ole vain reilusti sellainen kuin olet, virheinesikin (niitähän taas voi korjailla jos niitä itsessään tunnistaa, ja siten muuttua paremmaksi henkilöksi).
      Eiköhän me kuitenkin kaikki haluta olla hyviä ja mukavia ihmisinä! Ainakin ystäville ja läheisille.

• yksitypy

kyllä minäkin osaan leikkiä, mutta leikit eivät saa olla liian vaikeita :=)))

• Nanni

teeskennellä jotain muuta mitä on, eikö niitä
      ole muutenkin maailma pullollaan?
      itse pidän "aidoista " ihmisistä, sellaisten
      kanssa viihtyy parhaiten, koska olen itsekin sellainen.
      On surullista, jos ihminen ei pysty heittäytymään
      lapsenmieliseksi ainakin silloin tällöin ja vielä
      surullisempaa on jos ei pysty säilyttämään´
      pilkettä silmäkulmassa. Tosikot älkää vaivautuko.

• Vasa

-ihminen jolla ei ole omia lapsia,on aika usein juuri tuollainen kypsymätön..m.o.t. :)

• mekatron

mutta eivät ole kypsyttäneet sen kummemmin.
        Joskushan niiden kanssa on ihan "kypsä", eipä silti, mutta se on eri asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe