Kaijonharjussa on jaettu postilaatikkoihin valitusta hypnochip tuotteesta mikä on jonkinlainen mielenmuokkaustsydeemi. Tulostettu laserilla ja mukana qr-koodi, pyydetään apua maailman hallituksulta. Joku huijaus vissiin on, vaivaa on nähty.
Hypnochip vuodatus
Anonyymi-ap
121304
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 12
Vanhimmat
Olet nyt hypnoosissa
Näin juttua tästä aiheesta ja en tietenkään voi mitään diagnooseja tehdä sen perusteella, mutta jonkinlaista erittäin paranoidia euroopan tai maailmanlaajuista salaliittouskomusta siinä on. Veikkaisin lukemani perusteella, että ko. lappujen levittäjällä on mielenterveys todella huonossa jamassa... Toivottavasti joku ottaa kopin ja kaveri pääsee hoitoon.
Sain myös itse tämän lapun heinäpään alueella.
"www.hypnochip.squarespace.com It almost seems like human is made for hypnochip. Throughout our lives we generate predictive models of the world which help us understand the reality by identifying, blocking or altering information. For example if you're happy, a "happy model" is applied between you and the reality, it will help you identify happy things from the world. Our belief system is advanced and integrated because it is boosted, along with prefrontal cortex, by our evolution mechanic where we are social --> sensitive --> wounded to require them to develop. Hypnochip can activate models that we use to interpret the world. Or this text."
Kuukkelin kökkö käännös, kun et itse osannut:
"www.hypnochip.squarespace.com Näyttää melkein siltä, että ihminen on tehty hypnosirua varten. Koko elämämme ajan luomme maailman ennustavia malleja, jotka auttavat meitä ymmärtämään todellisuutta tunnistamalla, estämällä tai muuttamalla tietoa. Jos esimerkiksi olet onnellinen, sinun ja todellisuuden välillä sovelletaan "onnellista mallia", se auttaa sinua tunnistamaan onnellisia asioita maailmasta. Uskomusjärjestelmämme on kehittynyt ja integroitu, koska sitä tehostaa yhdessä etuotsalohkon kanssa evoluutiomekaanikkomme, jossa olemme sosiaalisia --> herkkiä --> haavoittuneita vaatimaan niitä kehittymiseen. Hypnosihisi voi aktivoida malleja, joita käytämme maailman tulkitsemiseen. Tai tämä teksti."
Onko joku uskaltanut lukea QR-koodia?
Ei oo vielä ainakaan suljetulla. Lappuja löyty tänään Kuivasrannasta
Tänne tuli kans lappu. Lappujen jakajalle vinkki: täältä löydät lisätietoja hypnochipistä https://mieli.fi
Ei muuten löydy mitään tähän liittyvää tuosta linkistä.
Kyseessähän on siis Tohtori Arkevillen aikaansaannos jolla Megatron yrittää valloittaa maapallon. Eli nyt puhutaan Transformers sarjan jutuista joita noiden lappujen kirjoittaja on katsonut aivan liikaa. Jotkut pysyvät lapsen tasolla vaikka kuinka tulisi ikää ja fantasiamaailma syö oikeaa maailmaa.
Toki, mutta onko joku tohtinut kokeilla tuota qr-koodia että onko siinä jotain ilkeää?
Avasin qrkoodin ja vaivuin transitiotilaan
Mulla Qr-koodi ikäänkuin avasi tajuntaa. Ehkä liikaakin koska alkoi tuntumaan et kaikilla on hypnosiru.