Kaijonharjussa on jaettu postilaatikkoihin valitusta hypnochip tuotteesta mikä on jonkinlainen mielenmuokkaustsydeemi. Tulostettu laserilla ja mukana qr-koodi, pyydetään apua maailman hallituksulta. Joku huijaus vissiin on, vaivaa on nähty.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Olet nyt hypnoosissa
- Anonyymi00002
Näin juttua tästä aiheesta ja en tietenkään voi mitään diagnooseja tehdä sen perusteella, mutta jonkinlaista erittäin paranoidia euroopan tai maailmanlaajuista salaliittouskomusta siinä on. Veikkaisin lukemani perusteella, että ko. lappujen levittäjällä on mielenterveys todella huonossa jamassa... Toivottavasti joku ottaa kopin ja kaveri pääsee hoitoon.
- Anonyymi00003
Sain myös itse tämän lapun heinäpään alueella.
"www.hypnochip.squarespace.com It almost seems like human is made for hypnochip. Throughout our lives we generate predictive models of the world which help us understand the reality by identifying, blocking or altering information. For example if you're happy, a "happy model" is applied between you and the reality, it will help you identify happy things from the world. Our belief system is advanced and integrated because it is boosted, along with prefrontal cortex, by our evolution mechanic where we are social --> sensitive --> wounded to require them to develop. Hypnochip can activate models that we use to interpret the world. Or this text." - Anonyymi00004
Onko joku uskaltanut lukea QR-koodia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561431Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58658- 47582
- 34574
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542