Joensuun torillekin ilmestyy viimeistään keväällä taas puolueiden vaalikojuja, ja tietysti siellä häärää myös Kokoomus.
Lukekaa tuon linkin takaa löytyvät asiat ja muistakaa esittää Kokoomuksen ehdokkaille tiukkoja kysymyksiä näistä touhuista.
Kokoomusta ei saa enää päästää hallitukseen, ei niin kauan kuin tämä EK:n juoksupoika (tai Partanen) on siellä puheenjohtajistossa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19451089/paaministeri-haastettava-karajille
Tulevia vaaleja ajatellen
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Jaa, viherpunikit ovat jo aloittaneet vaalityönsä, eli paskanheiton...
- Anonyymi00003
Ai sekö onkin paskan heittoa, kun paljastetaan porvareiden hyväveli-koplauksia?
Olkoon sitten.
Lupaan että tätä tavaraa tulee lisää sitä mukaa kuin niitä paljastuu. Ihan kulloisenkin hallituksen puolueesta riippumatta. - Anonyymi00009
Tuo ukkohan on ihan bimbo. Miten tämä maa ja koko maailma on mennyt tällaiseksi. Kaiken sortin kouhot ja keskenkasvuiset tikkarinimijät ovat vallassa.
https://www.karjalainen.fi/uutissuomalainen/9580582
- Anonyymi00002
Mulle riittää se tieto, että persut ei irvistele seuraavassa hallituksessa.
- Anonyymi00004
No ei ole seuraavassa hallituksessa. Paluu takiaisiin sattuu, joten irvistellä saattaa sitäkin enemmän.
- Anonyymi00006
Toimiiko kristallipallosi varmasti?
Itse luotan siihen että vaalitulos tiedetään vasta vaalien jälkeen.
- Anonyymi00005
Hyvinpä harvoin tulee Joensuun torilla käytyä ja kenenkään vaaliteltoilla ei koskaan.
- Anonyymi00007
Makkarat, sopat ja muurikkaletut on kaikki saatua.
Silloin kun poliitikot jotakin tarjoaa niin kannattaa ottaa, ei niitä sitten taas neljään vuoteen näy.
- Anonyymi00008
Äänestäkää Vladimir Vladimirovitš Putinia. Sillä on atomipommeja, eikä epäröi käyttää niitä. Ehkä miljoonan vuoden päästä tälle planeetalle sikiää älykästä elämää. Ehkä ei.
- Anonyymi00010
Kovasti tuo vaan tuntuu epäröivän. Pappa tutisee bunkkerissaan ja leikkii Pietari Suurta... 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455