Mihin jäi 70-luku, mihin 80-luku? Aika kuluu niin nopeaan. Tragediani on se, että nuorena olin hyvännäköinen ns. kaunis poika, ja tytöt piirittivät minua, mutta itsetuntoni oli murskattu. Vasta vuosia myöhemmin sain kiertoteitse kuulla, että olin ollut tavoiteltu poikamies.
Vaikka kaikki merkit viittasivat siihen, että moni oli ihastunut minuun, en uskonut sitä. Omasta mielestäni olin ruma luuseri, joka ei kelpaa kenellekään. Pidin siis tytöt pelkkinä ystävinä, joiden kanssa oli hyvä vain kaveerata ja touhuta kaikenlaista.
Lopulta uskalsin kokeilla ja löysin tyttöystävän. Mentiin naimisiin, mutta ei siitäkään mitään tullut. Erosimme. Valitsin kaikista niistä tytöistä sen ainoan väärän, jonka kanssa emme olleet yhteensopivia.
Elämä, julma isäntä. Minä, tyhmä renki.
Nuoruusvuodet menivät jo
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
draagista
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä. T-kirjaimella.
- Anonyymi00003UUSI
Ja niin syntyi narsisti. Oma äitis oli juoppo ja mummo kasvatti. Rakkautta tuli vain setältä ja jotain muuta 🍆
- Anonyymi00004UUSI
Otan esiin nuken ja pyydän sinua näyttämään tällä nukella, mihin vartalon kohtiin enosi kosketteli sinua saunan hämärässä, kun saunoitte hänen mökillään.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Otan esiin nuken ja pyydän sinua näyttämään tällä nukella, mihin vartalon kohtiin enosi kosketteli sinua saunan hämärässä, kun saunoitte hänen mökillään.
Ainakin palstaäijä on proosaillut faarinsa siittimestä, että jotain voi päätellä siitäki. T
- Anonyymi00006UUSI
Pn sentään joku joka rakastanut ei de ole hänesyytäu toivon suurta rakkautta hänelle
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi pientä jotkutvne ottaa oikeudekseen pilata toisten elämäänmills on ollut myös sellainen eno js oksennan jos siitä paskasta puhutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604