Vuonna 2009 silloinen pääministeri Matti Vanhanen joutui keskelle laajaa kohua, jossa hänen epäiltiin saaneen rakennusliikkeeltä ilmaisia lautoja omakotitaloaan varten vastineeksi Nuorisosäätiön urakoista.
Vanhanen kiisti väitteet jyrkästi. Hän ei eronnut ministerin tehtävästään suoraan lautakasan takia, vaan ilmoitti joulukuussa 2009 jättävänsä pääministerin tehtävät ja siirtyvänsä sivuun politiikasta seuraavana keväänä vedoten perhesyihin. . . .
Kävikö Orpolle "vanhaset" ?
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Vanhasen vyyhti on laaja. Eikös Vanhanen siirrellyt Veikkauksen rahoja
Nuorisosäätiölle, joka tuki hänen vaalikampanjaansa eli tavallaan sama kuvio ?
Vanhanen erosi ministerin tehtävistä.- Anonyymi00003
Kepun maine meni Vanhasen takia ja sen kannatus laski pohjiin.
Toivottavasti samoin käy Kokoomukselle. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kepun maine meni Vanhasen takia ja sen kannatus laski pohjiin.
Toivottavasti samoin käy Kokoomukselle.Ai niin - puolueitten suosio on äskettäin mitattu. Perskokkarreet on epäsuosituimpia.
- Anonyymi00002
Orpo ei ole valtakunnallisesti tärkeä.
- Anonyymi00005
HEI, TÄMÄ ON MEIDÄN NORMAALIA TOIMINTAAMME, PETTERI ORPO RAUHOITTELEE.
- Anonyymi00006
TÄMÄ OLI NÄYTTÄVÄ VAALIKAMJAMME ALOITUS!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509