Iltalehti kertoi aiemmin, että Garden Helsingin rahoittamisen hyväksyivät lopulta hallituspuolueiden puheenjohtajat eli pääministeri Orpo, valtiovarainministeri Riikka Purra (ps), opetusministeri Anders Adlercreutz (r) sekä maa- ja metsätalousministeri Sari Essayah (kd). Neuvottelulähteiden mukaan yksikään hallituspuolueista ei vastustanut rahoitusta.
Keskustan Siika-aho nostaa esille erityisesti perussuomalaisten roolin rahoituksen hyväksymisessä.
– Erityisen nöyryytyksen kokivat perussuomalaiset, jotka kuittasivat mukisematta kokoomuksen junailemat 35 miljoonan euron tukiaiset. Samaan aikaan valtiovarainministeri Riikka Purra yrittää esiintyä uskottavana leikkaajana. Tuokin uskottavuus meni lopullisesti Garden-sotkun vuoksi, Siika-aho tylyttää.
Näin toimii työväenpuolue !
11
59
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin ne työväen ja vähävaisten ystävät toimii !!!
- Anonyymi00002
Iltalehti kertoi aiemmin, että Garden Helsingin rahoittamisen hyväksyivät lopulta hallituspuolueiden puheenjohtajat eli pääministeri Orpo, valtiovarainministeri Riikka Purra (ps), opetusministeri Anders Adlercreutz (r) sekä maa- ja metsätalousministeri Sari Essayah (kd). Neuvottelulähteiden mukaan yksikään hallituspuolueista ei vastustanut rahoitusta.
Keskustan Siika-aho nostaa esille erityisesti perussuomalaisten roolin rahoituksen hyväksymisessä.
– Erityisen nöyryytyksen kokivat perussuomalaiset, jotka kuittasivat mukisematta kokoomuksen junailemat 35 miljoonan euron tukiaiset. Samaan aikaan valtiovarainministeri Riikka Purra yrittää esiintyä uskottavana leikkaajana. Tuokin uskottavuus meni lopullisesti Garden-sotkun vuoksi, Siika-aho tylyttää.- Anonyymi00011UUSI
Kepun suhmurointi edellisessä hallituksessa oli todella järkyttävää, lisää velkaa demarien painostus sai Saarikon hyväksymään, Kurvinen voisi myös vilkaista omaa jaksoaan.
- Anonyymi00003
Kuinkas nämä poliitikkojen hitas suhmurointi ? miksi ei oteta puheeksi julkisesti ...
- Anonyymi00005
Voihan niistä hitas-suhmuroinneista keskustella, mutta täällä keskustellaan nyt Orpon hallituksen tekemästä kuprusta.
Onkohan asia niin, että jos Garden Helsinki ei olisi saanut valtiolta lupausta 35 miljoonan euron rahoituksesta, niin sitä hallia ei rakennettaisi? - Anonyymi00006
Pari viikkoa sitten oli yritystä mutta se kaatui tosiasioiden paineessa :)))))))
- Anonyymi00004
Köyhiltä ei leikata se ei .eille käy julisti persut. Mutta meillä on kansalla ja persueliitillä näkemysero kummat on rikkaita ja kummat köyhiä?
- Anonyymi00010UUSI
Koko vihervasemmisto meni takinkäännolla hallitukseen 2011 ja leikkasi Suomen lapsilta ja vanhuksilta. Samalla jaettiin miljardien eurojen tukipaketteja muihin eu maihin.
- Anonyymi00007UUSI
työväen puolue luo suojatyöpaikkoja velkarahalla
miten olisi nettiaikana ja tekoälyn esiin marssin aikana että ihmiset hoitaisivat kaikki asiat itse , tosin eihän kaikki edes tee ruokaa itse 🤔 - Anonyymi00008UUSI
Ei ole Suomessa enää "työväkeä", on vain
vauraita yrittäjähenkisiä natsipersuja ja heidän vieläkin vauraampia kokomuslaisia omistajiaan :) - Anonyymi00009UUSI
Jotain positiivista tässäkin vääryydessä o . Helsinkiläiset saa taas uuden hallin ja urakoitsija töitä. Mutta kun niitä rahoja jaetaan ulkomaille ja niitä on paljon . Eipä afganistalainen vessajärjestelmä tai somalien harrastustoiminta kuulu Suom.elle Samaanaikaan Suomen rakentaneet viruvat hoitolaitoitoksissa. Rahaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501