Orpo se kompastelee viimeiseen asti järki ei anna periksi. Suurin kämmi on tällä hetkellä tarkastuksen alla .Riikan tuella nämä tohelot haaskaa viimeisetkin roposet taivaan tuuleen..Kyllä olisi aika tunnustaa omat möhläykset ja kiireen vilkkaan erota ja hajottaa hallitus,jos vähänkään on itse kunnioitusta.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Antoi kokkari kaverinsa Vapaavuoren hallihankkeelle 35 miljoonaa €.
Olis hallihankkeen vetäjänä ollut jonkun toisen puolueen EX ministeri,poliitikko,
niin tuskimpa olis tullut kolikkoakaan.Että näin sitä hommat hoidetaan.
Sulle,mulle ja kavereille kanssa. - Anonyymi00004
Orpo on Puolassa kait huumattu kun ei tajua enää mistään mitään. Nyt ja muutenkaan ikinä....
- Anonyymi00012
Ilman papereita.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ilman papereita.
Rydman oikeuden eteen... pomo se on pomollakin...
- Anonyymi00005
Tyhmä kökkö , ON VITTU PETTERI ORPO OLLUT AINA...
- Anonyymi00008
Ei äänestetä.
- Anonyymi00009
Källä pedot läpi näkkee.... saavat nähdä.. tämä hallitus on täysin väärä..
- Anonyymi00010
Orpoa epäillään nyt kaiken lisäksi korruptiosta ja 🥴.
- Anonyymi00011
Joo , ja Purraa rahan pesusta.
- Anonyymi00013
Rydmannannia alas ajosta...se on roisto itse.
- Anonyymi00014
Kuka vei suomen ruuatkin...? Hallitus orpo purra puolueet tietenkin.. ja pellot veivät.!
- Anonyymi00015
Orpo Purra kokoomus veivät suomalaisten työt ja työpaikat....kelan .. sairaalat , soten .. hussin kaiken.. koko SUOMEN TUHOSIVAT JO .....MITÄS VIELÄ ??????????
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131819- 1471165
- 901102
- 671093
- 1051038
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku156893- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654