Kertokaapa viisaat tuosta oluen ostosta päivittäistavarakaupasta.Yleensä kun itse haen olutta otan aina sen kopan(24 tölkkiä) mutta joka jumalan kerta siinä päällä on puolenkymmentä aukaistua laatikkoa joista jokaisesta otettu muutama tölkki.Vieressä hyllyssä kuitenkin saman valmistajan samaa olutta irtotölkkeinäkin niin miksi helvatissa pitää saada ne pari tölkkiä otettua juuri avaamattomasta laatikosta eikä sekään näköjään käy että ottaisi jo jonkun avaamasta laatikosta kun pitää saada ne tölkit siitä avaamattomasta???????Hintahan ei siihen voi vaikuttaa kun nuo irtotölkit on samanhintaisia kun laatikossakin?? S....tana kun joskus sattuisi samaan aikaan tuollainen aukoja ostoksille niin saattaisi joutua selittämään että miksi v..tussa se tölkki pitää saada juuri sieltä???
Oluen osto
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632