Rakastuitko tänään?
Itselläni tuli yllättäen aivan valtava rakkauspuuska ilman mitään selitystä, että miksi. Se oli niin valtava, että purskahdin itkuun sen tunteen kauneudesta. Olinhan minä jo muutenkin rakastunut, mutta kyllä oli uskomaton tunneryöppy ja vieläpä yksin kotona ollessani.
Tunsin rakastamani ihmisen läsnäolon siinä hetkessä. Todella outo ja ihana kokemus.
Onko kukaan täällä kokenut mitään vastaavaa?
Rakastuitko tänään
20
226
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Se oli taas hyvä esimerkki siitä, että rakkaus ei tunne etäisyyttä, ei aikaa. Rakkaus on nimenomaan läsnäoleva tunne ja kokemus. Jotkut sanovat, ettei rakkautta voi olla kuin lähekkäin olevien ihmisten kanssa, mutta kun rakkaus on sinun hengessäsi, sielussasi, sydämmessäsi, kehossasi. Se voi voimistua esim. rakastellessa, mutta kukaan ei voi vähätellä toisen rakkauden määrää, onpa vaikka kuinka kaukana rakkaastaan.
- Anonyymi00004UUSI
Juurikin näin. Totta joo tuo rakastelu.
Omassa tilanteessani lähiaikoina tapahtunut intohimoinen läheisyys saattoi edesauttaa tätä tunneryöppyä jollain tavalla. On kaunista tuntea näin puhdasta rakkautta jossa toiselta ei odota juuri mitään. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juurikin näin. Totta joo tuo rakastelu.
Omassa tilanteessani lähiaikoina tapahtunut intohimoinen läheisyys saattoi edesauttaa tätä tunneryöppyä jollain tavalla. On kaunista tuntea näin puhdasta rakkautta jossa toiselta ei odota juuri mitään.Jotain intohimoista liikehdintää kenties.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jotain intohimoista liikehdintää kenties.
Joo kyllä siinä useampi tunti vierähti
- Anonyymi00002UUSI
no ei kai omia tunteita voi rakkaudeksi kutsua tässä vaiheessa
- Anonyymi00003UUSI
Jokainen ihminen rakastaa omalla tasolla, tuskin on yhtäkään ”rakkauden määrää” kopiona.
- Anonyymi00005UUSI
Ehkä sinunkin elämääsi tulee vielä ihminen joka saa sinut niin tuntemaan. T.aloittaja
- Anonyymi00006UUSI
On tästä jo hetki. Rakastuin sillä sekunnilla kun mies työnsi kielensä pyhimpääni.
- Anonyymi00007UUSI
Onnea Salla ja Jarno! Ferrarilla pääsee
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Väärät nimet mutta kiitos
- Anonyymi00010UUSI
Mieheltä?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sen verran avaan aloitusta, että aloittaja ei tunne näitä ihmisiä. Eikä kieli ole käynyt vielä pyhimmässä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mieheltä?
En ole miespetikaverisi pahoittelut.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Väärät nimet mutta kiitos
Niin on väärät nimet vaikka kirjaimet osuukin.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mun kauniiseen aloitukseen tuut sotkemaan jotain sun omia ihmissuhdeongelmia. Ei sulle.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minä en ole harrastanut seksiä yli 13 vuoteen, enkä koe enää mitään tarvetta harrastaa sitä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00016UUSI
En usko minkäänlaiseen rakkauteen.Tämän yhteiskunnan tulevaisuus ei ole yhdestä ihmisestä kiinni.Samoin ei kenenkään naisen rakkauselämä ole yhden miehen varassa ettäkö sitä ei voisi toinen parempi korvata.
- Anonyymi00017UUSI
Hän ketä rakastan on kaukana täydellisestä. Parempia on tullut jo eteen useita tässä ajassa. Vaihtuiko rakkaus sillon toiseen no ei vaihtunut vaan jatkui muuttumattomana. Voisiko siis toinen parempi korvata? Vastaukseni on, että ei voi. Se ettei kumpikaan sido toista tai jää odottamaan ei myöskään poista rakkautta mutta ei myöskään poissulje yhteistä tulevaa.
- Anonyymi00018UUSI
En todellakaan rakastunut, eikä minulla ole enää kauan tapahtuneen eroni jälkeen ollut mitään syytä enää rakastua keneenkään! Ystävyys riittää minulle samoin ajattelevan 70v miehen kanssa!
- Anonyymi00020UUSI
Olin tuolla ulkona ja se oli vahinko.
Metsä-jäniksen poikanen tuli tuohon pihalle joten minä KYLMÄ NAINEN eli SUOMALAISEN TURJAKE MIEHENI OMA VAIMO VÄHÄN TUNTEILIN.
Se on vain niin pieni ja suloinen, että minä en voi sille mitään. Ei se minua haittaa jos se syö pihalta kukkia ja muita kasveja, koska kyllä ne perunat kasvaa ilman perunan kaaliakin joita minä en tarvi siihen, että nostan ne maasta ylös.
Olen NAINEN joka KASVATTA VAIN JOULU-PERUNAT JA NE KASVATAN 40-50 LITRAN MULTA/TURVE SÄKISSÄ.
SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKKEENA EI SAA OMISTAA MAATA, KUN OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAN OIKEUKSIA AJAMASSA!
VALTIO OMISTAA MAAT, mutta sitten kun ollaan saatu MEIDÄN OIKEUDET TAKAISIN NIIN SEN JÄLKEEN SAA OMISTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681