kohtalosta muuala päätetty?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Jedi päättää Ylivieska Nivala Kalajoki johdolla. Haapavesi ei mitää
- Anonyymi00002
Nivalaan, Ylivieskaan ja Kalajoelle on keskitetty toiminta jo.
- Anonyymi00003
Vaan eikö muuten haapaveden kamppus säily?
- Anonyymi00015
Ei säily ja kamppuksesta kampura tulee.
- Anonyymi00004
Haapavedellä arvostettu oppilaitos. Pidetään siitä kiinni!
- Anonyymi00005
Kyllä se liitos kolkuttaa
- Anonyymi00006
Hallinto- oikeusha jo vahvisti Jedun päätöksen oikeelisuuden siirtää koulutusta Pyhäjokialueelta Ylivieskaan.
- Anonyymi00007
Menkää pitämään siitä kiinni,muuten se kohta siirtyy pois.
- Anonyymi00008
Lakkaa..oppilaat vähenee ja isommat vie oppilaat ja palvelut...loppuuu.
- Anonyymi00010
El!
- Anonyymi00009
JeuDu voi hyvin kunnon säästöt tehty!
- Anonyymi00011
Moni ala loppuunu, m m matkaulu ala, joka oli Noorassa
- Anonyymi00012
Siivous ja puhdistuspalvelu Norassa, kokkipuoli, missä ne ovat?
- Anonyymi00013
Haapavedun Nooranmäejen kohta sinetöintiin viisi kuusi vuotta takaisiin. 🥲
- Anonyymi00014
Nivalasa kait ne kokkoontuu päättämään.
- Anonyymi00016
Jospa lehti antaisi tästä tilannekatsauksen.
Jedu joutunee maksamaan sakot heppoisin perustein annnetuista todistuksista- missä vaiheessa tämä selvitys on?
- Anonyymi00017
En ymmärrä tätä uutista?
- Anonyymi00018
Se nyt ei mikään ihme ole ..
- Anonyymi00019
Ei me itse päätetään se. Haapavesi voittaa monia arvokkaita vuosia kisaamalla!
- Anonyymi00020
Haapavedeltä on Haolista ja Jedusta lähtenyt monia monia mestaruusluokan taitajia maailmalle.
- Anonyymi00021
Kunnioittakaa jedun ja haolin menestystä vaalimalla entisten taitajien taitoja. Suuria saavutuksia vois saavuttaa uusi väki myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122645VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.136528- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487