Vaalean naisen varpaat tuoksuu haaparouskulta. Arvio on tunneperäinen, mutta uskon sen
osuvan kohdilleen.. :)
Vaalean naisen varpaat..
12
189
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Google kaiken kertoo?
- Anonyymi00005
Oikeinko tekoäly korvaisi tunneperäisen arvion?
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oikeinko tekoäly korvaisi tunneperäisen arvion?
Ei.
- Anonyymi00002
Sieni kuin sieni
- Anonyymi00008
Jalkasieni
- Anonyymi00003
Sehän kuulostaa hyvältä. Ei sentäs lakkakääpä tuoksuna? Minkäväristä kynsilakkaa niissä oli?
- Anonyymi00007
Katsoin alemmas niin en rekisteröinyt lakkaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Katsoin alemmas niin en rekisteröinyt lakkaa
.. nainen seisoi käsillään ja mekon helma soitti sambaa.. ainakin minusta tuntui siltä..
- Anonyymi00011
p llu valu mahlaa
pllu valu mahlaa- Anonyymi00012
Janipetterikin sai sanoa mieltään polttavia asioita..
- Anonyymi00013
Olen jo toista kesää mieltynyt kantarelleihin.. muihin en ole koskenutkaan, mutta nyt ihan vahingossa aamulla tuli erikoinen juttu kun muutaman päivän ilmakuivaneet kantarellit pilppusin pannulle ja voissa paistoin.. jätin sitten jälkilämpöön ne olemaan ja aivan kuin olisivat paahtuneet..
oli kyllä mainio makuelämys.. varmaan kallis herkku jos sipsien tapaan olisi paahdettuja kantarelleja..
aloittaja itse - Anonyymi00014
Votvotvot sano piika kun pillupierun teki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4431731Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37637- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52546
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518