En kaipaa itsekään

Anonyymi-ap

Mitään vakavaa tällä hetkellä. Mutta kaipaan miestä, joka saa minut hehkumaan/tunnen itseni oikeasti viehättäväksi.

29

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eiköhän tuo sun minun tallominen jo riitä? Vielä pitäisi olla joku ponnahduslauta, että pääset tavoittelemaan jotain parempaa.

• Anonyymi00004

Minä en ole sinua tallonut! Jos olet hän, en näe hänessä itsessään ns mitään vikaa, mutta minä en selvästikään riitä hänelle tai pitäisi muuttua…

• Anonyymi00021

Naista esittävä trolliko sinua talloo? Ota iso ihminen vastuu kuvitelmistasi🙄

• Anonyymi00002

Kannattaisko hieman miettiä alkaako hakemaan sitä mielihyvää satunnaisista "ystävistä" kun se kiertopalkinnon leima löytyy melko helposti otsaan.

• Anonyymi00006

Minulla ei voi olla kiertopalkinnon leimaa.

• Anonyymi00020

Millaiset ”ihmiset”on niin katkeria että käy purkamassa naista esittävälle trollaajalle nähtävästi valtavaa painolastiaan?

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minulla ei voi olla kiertopalkinnon leimaa.

Sinulla on se jo.

• Anonyymi00003

Tuntea itsensä viehättäväksi on se mitä kaipaa❤️

• Anonyymi00005

Ok, nähdään.

• Anonyymi00007

Me ei nähdä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Me ei nähdä.

Ollaanko sokeita?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ollaanko sokeita?

Alkuun ehkä oltiin.

• Anonyymi00008

Aiotko nähdä miestä?

• Anonyymi00011

Mulla taas on niin päin, että edes halua mitään hehkumisia, ellei kyseessä voisi olla potentiaalinen vakava ihmissuhde. Yleensä kyllä joutuu sitten pettymään, kun selviää asioita. Mutta lähtökohta on, että en lähde leikittelemään miesten huomiolla, vaan ottamaan selvää olisiko yhteistä tulevaisuutta.

• Anonyymi00012

Suuri merkitys jos on haluttu monessa mielessä.

• Anonyymi00013

No on se kumma, jos haluni eivät ole jo tulleet selviksi. Kun vaan päästäis johonkin kahden kesken, niin näkisit, tuntisit ja kokisit olevasi himottava tavalla jos toisellakin.

• Anonyymi00029

Halusi ovat tulleet kyllä selviksi, todellakin.. mutta siitä on jo aikaa, en tiedä mitä ajattelet tällä hetkellä minusta kun ei olla nähty aikoihin. En haluaisi että välttelet minua ja juokset karkuun kun seuraavan kerran näemme. Sitä että minä tekisin jotain harkitsematonta ja varsinkaan muiden läsnäollessa, sinun ei tarvi pelätä. Vaikka maistissa olisinkin. -sivunainen-

• Anonyymi00014

Kaipaan sinua ja meidän pitää jatkaa tarinaamme. Minulla on tarina kerrottavana sinulle. Pidetään se salaisuutena.

• Anonyymi00015

Minä hehkun kauneus operaatioiden jälkeen mitkä vaalea viikinki maksaa.Olen yli 50v.Roi hutsu.

• Anonyymi00016

Paritan myös aikuiset tyttäreni.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Paritan myös aikuiset tyttäreni.

Tee äitisi ylpeäksi tänäänkin, aloittajaäijä👍

• Anonyymi00017

ei semmosia ole usko mua tsi jos on ni haravassa on.ennen tunsin elämiä ja miehiä ja lapsia kohtaan valtavaa kiintymystä ja rakkautta ja olin oikein isiongelmainen ja liiankin messissä kunnes kuolin sisältä joutuessani ekaa kertaa todelliseen psykoosiin ja ihmismielihän on siitä jännä että jopa mielisairaana psykoosissa sä menet robotin lailla silti joka päivä oot vaan jossain kohtaa tajunnut että et tunne mitään enään

• Anonyymi00025

Olet lukenut kirjoitukseni palstalla. Olen sisältäpäin kuollut ihminen. En itke juuri koskaan. Viimeksi, kun itkin pelkäsin, että ystävälle on sattunut jotain. Lastani vielä rakastan. Sitä eivät ole minulta vieneet. Olen elänyt erakkona vuosikymmenet. Mulla on huonoja tapoja. Mietin, että katkaisenko käteni niin, etten tekisi syntiä. Pyhä kirja neuvoo niin. Lähden tästä kylille viettämään aikaa. Vietäppä sinä mukava päivä. Käy, vaikka luontoretkellä kavereiden kanssa. Nyt on ihana kesäpäivä.

• Anonyymi00018

Todella itsekeskeistä.

• Anonyymi00019

siltoja palaa mut ku ei nekää ollu kilttei

• Anonyymi00023

Vai on tämä palstasedän kirjoittama euron triggeri sitäkin. Voi ei, kokeile vaikka mielentasaajia

• Anonyymi00024

Sinulla on käsittelemättömiä asioita itsesi kanssa ja pyrit lykkäämään sitä ketjuttamalla ihastuksiasi. Melko tavallinen mieleltään teiniksi jämähtänyt nainen.

• Anonyymi00026

Oletko palstaäijän aloituksiin tulkuttava sellainen keski-ikäinen jo syntyessä boomeriksi syntynyt peltoelvis jostain Pohjanmaan körttiyhteisön tyyppiseltä paikkakunnalta tmv, joka on kehittänyt pakkomielteen palstaäijän performaatioihin ja on addiktoitunut ulisemaan sekavia koska erotomaaninen mieli aiheuttaa ahdistusta? T naiselta

• Anonyymi00027

Eli siis kiihkeän rakkauden puksuttelijan, veturisti täällä jo tuskissaan puuskuttaa ehditköhän mukaan👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1011
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      55
      936
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      761
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      88
      519
    8. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    9. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      99
      509
    10. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    Aihe