haaremin keruu (harem building)

Anonyymi-ap

Haaremin keruu (harem building) ja olisit ensisijainen kumppani, ensisijainen suhde

22

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tuolla idealla sinä taas olisit se viimesijainen pervoilija-incel.

• Anonyymi00002
      UUSI

Harrastuksensa itse kullakin. Minulla on parempaakin tekemistä elämässäni.

• Anonyymi00003
      UUSI

Juu ei. On tuossa aviosiipassa riittämiin. Jos hänestä jostain syystä eroaisin ( ei ole suunnitteilla) nauttisin yksin olosta, en mistään haaremista tai edes yhdestä kumppanista. Mutta polyilkaa te muut ihan rauhassa. 👍 Love and peace🌸
      Mn

• Anonyymi00005
        UUSI

Miksi peukutat polyiöyä, vaikka kuitenkin kokemusperäisesti et itse siihen ryhtyisi?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi peukutat polyiöyä, vaikka kuitenkin kokemusperäisesti et itse siihen ryhtyisi?

Peukutan kaikkea missä ihmiset rakastavat ja tekevät toisiaan onnelliseksi, vaikken itse valitsisikaan sellaista suhdemuotoa.
        Mn

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Peukutan kaikkea missä ihmiset rakastavat ja tekevät toisiaan onnelliseksi, vaikken itse valitsisikaan sellaista suhdemuotoa.
        Mn

Ai, niinku huumeita ja viinan juontiakin?

Itse en vaan peukuta ja sotke rakastamista mihinkään yksilön omaan kiimanhoidolliseen paritteluun pitkin kyliä. Siitä puuhasta kun ei synny yhtään mitään onnellisuutta eikä rakkautta tähän maailmaan.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ai, niinku huumeita ja viinan juontiakin?

Itse en vaan peukuta ja sotke rakastamista mihinkään yksilön omaan kiimanhoidolliseen paritteluun pitkin kyliä. Siitä puuhasta kun ei synny yhtään mitään onnellisuutta eikä rakkautta tähän maailmaan.

En vertaa päihteitä suhdemuotoon. Enkä tuomitse ihmisten tapaa rakastaa toisiaan. Hyvää yötä.
        Mn

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En vertaa päihteitä suhdemuotoon. Enkä tuomitse ihmisten tapaa rakastaa toisiaan. Hyvää yötä.
        Mn

Hyvä hyvä, rajataan ajattelu pois, niin kaikki on hyvin ja mitä vain paskaa voi peukuttaa . 👍

• Anonyymi00004
      UUSI

Mulle toimisi hänen kanssa paremmin yksiavioisuus.

• Anonyymi00006
      UUSI

Yhdessäkin on ihan riittävästi "riesaa" minulle, joten jätän tämän tarjouksen väliin.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ai kun pillua olis kiva käyttää vaan istumiseen, mutku se mies on eri mieltä?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ai kun pillua olis kiva käyttää vaan istumiseen, mutku se mies on eri mieltä?

Sehän nyt on se helppo osuus. Tarkoita kaikea typerää säätämistä ja järjestämistä, että ehtisi edes näkemään. Hyvä jos edes yksi mies on sen vaivan arvoinen. Useampi ei taatusti ole.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sehän nyt on se helppo osuus. Tarkoita kaikea typerää säätämistä ja järjestämistä, että ehtisi edes näkemään. Hyvä jos edes yksi mies on sen vaivan arvoinen. Useampi ei taatusti ole.

Mitä sitten pitää asua erillään että pääsee säätämään?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä sitten pitää asua erillään että pääsee säätämään?

Kysy aloittajalta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Vain yksi mies riittää mutta että tarviiko muita riippuu siitä onko mies ihan munaton lapanen vai ei.

• Anonyymi00015
        UUSI

Muita ei koskaan tarvi, huolimatta mistään lapasista: mitäs alunperin otit lapasen.

• Anonyymi00016
      UUSI

Mulla on jo ensisijainen kumppani. Sinä voisit olla kakkosmies. Minäkin olisin sulle mieluummin "kakkos"vaimo. Sullahan on jo se ykkönen.

• Anonyymi00018
        UUSI

Kakkosluokka on kyllä kokonaisvaltaisen osuva viittaus näille haarem-unelmoiville ja vajaalla moraalilla toimiville henkilöille.

Ei muuta kuin menkää tapaamaan toisianne. Saanko ehdottaa kohtaamispaikaksi "second hand shoppia".

• Anonyymi00019
      UUSI

Ei kiinnosta haaremit. Olkaa te niissä onnellisia ketkä niissä viihtyy. Jättäkää muut ihmiset rauhaan.✨️

• Anonyymi00020
      UUSI

Siitä lähdetään, että en koskaan jätä rakastamaani kumppaniani, jonka kanssa olen ollut vuosikymmeniä. Hän on ykkönen. Muut asiat on auki. Olen myöskin hetero. Muiden suuntautumiset ja suhdemuodot ei häiritse minua lainkaan. Itse en kaipaa useita kumppaneita, koska olen muutenkin yksinäinen susi-tyyppiä. Kaihdan laumoja ja ryhmiä.
      Nainen

• Anonyymi00021
      UUSI

Naisilla ei ikinä voisi olla haaremia. Yksi mies teettää jo ihan tarpeeksi töitä 🤣🤣🤣

• Anonyymi00022
        UUSI

Joo, mulle riittää se haaremiksi, että anonyyminä kirjoitan tänne jollekin ihastukselleni ja kuvittelen häneksi. Irl riittää yksi, jolle kokata ja huolehtia, kuunnella murheita ja mielenoikkuja. Eniten haaveilen yksin asumisesta ilman mitään suhteita🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe