Ja oletko aina kaivannut jotakuta? Minä aloitan. En tiedä, haluanko lopettaa kaipaamista.Ja en ole aina kaivannut, tämä tuli minulle aivan yllättäen.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Haluan olla hänen kanssaan, eli haluan lopettaa. Kunnes tuo toteutuu, niin tuskin lopetan.
- Anonyymi00003
Minäkin haluaisin olla hänen/sinun kanssa. Toivon, että se tapahtuu mahd pian!
- Anonyymi00002
Sairastuit siis yllättäin :D
Vitsi, vitsi.
No haluatko tarkentää. Milloin ja miten se kaikki alkoi?- Anonyymi00004
Tätä tautia on kestänyt nyt jo muutaman vuoden, ja vaikuttaa krooniselta. Eikä ole toimivaa hoitoa. Vertaistukea otan vastaan.
- Anonyymi00005
Kaipuu muuttaa muotoaan. En kaipaa enää suhdetta hänen kanssaan. Ainoastaan näkemistä kasvokkain, kaksistaan. Ja siihenkin riittää enää pari kertaa vuodessa.
Naiselta- Anonyymi00009
Kuulostaa turhalta tuollainen. Sama vaikka ei näkisi ollenkaan.
- Anonyymi00006
Olen aina kaivannut jotain. On sellainen perisuomalainen ikikaipuu aina jotakin tai jonnekin. Olisiko se sellainen suomisyndrooma.
En halua lopettaa kaipaamista, se on jo osa identiteettiäni.
Kyllä, olen levoton sielu, vaellan aina seuraavaan ja kun olen siellä, alan kaivata taas muutosta. En ole koskaan perillä...kai. Olen hyväksynyt sen. - Anonyymi00007
Kaipaan, kunnes hän on (olisi) vieressäni.
- Anonyymi00008
En. Kyllä haluasin lopettaa kaipaamisen. Muttei se ole asia mitä tietoisesti tekisin. Se on kuin huomaamaton värinä tai surusielussa kaikki on hyvin kuitenki mut jotain uupuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527