Otsikossa kysymys
Ketä et ikävöi?
15
187
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sua❤️
- Anonyymi00002UUSI
Yhtä miestä kaukaa menneisyydestä. Se mitä oli niin oli, enkä ikinä enää halua edes nähdä.
- Anonyymi00003UUSI
Ketä puolestaan ikävöit?
- Anonyymi00004UUSI
Ei se miehen vika ole vaan rakkaus tunteidesi miestä kohtaan. Koita jo ymmärtää niiden kahden ero
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ketä puolestaan ikävöit?
Se mies tietää kyllä. Minä vaan en ole se nainen jota hän kaipailee.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei se miehen vika ole vaan rakkaus tunteidesi miestä kohtaan. Koita jo ymmärtää niiden kahden ero
Kun en ole rakastanut juuri sitä miestä koskaan jota en halua edes nähdä. Olen kyllä nähnyt vaan en enää halua nähdä. Vähän vanhempi mua. Itsekäs ja kaikkea muutakin mitä en miehessä arvosta.
Sinä et tunne edes mua.
- Anonyymi00005UUSI
en ikävöi ihmistä joka tuhosi mut lopullisesti :) onnea millasallapirkkooonien kanssa toivottvasti osaat olla edes isä tytöilles mut mä pelkään
- Anonyymi00011UUSI
Saitko orkun tosta viimeisestä lauseesta?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Saitko orkun tosta viimeisestä lauseesta?
Oletko sinä palstaäijän päämäärättömästä proosasta karehtuva isä-ihmisiä vai turnajoitko sellaisten puolesta täällä? TT
- Anonyymi00007UUSI
Ikävöin vain yhtä. En rupea luettelemaan miljardeja ihmisiä, joita en ikävöi.
- Anonyymi00008UUSI
Ikävöin vain yhtä. En kahta.
- Anonyymi00009UUSI
Pitäisiköhän sun jo pikkuhiljaa jutella ihan hänelle 🙄
- Anonyymi00013UUSI
Koko ajanhan tämä gallupsetä juttelee ”hänelle”, Emi teille sekaville tapauksille
- Anonyymi00014UUSI
Menneisyydessä monta ihmistä jotka saavat siellä pysyäkin. Pelkästään satuttaneet ja nolaneet kukaan ei aidosti välitänyt.
- Anonyymi00015UUSI
Yhtäkään eksää en ikävöi. Menneen talven lumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570