Sinä et uskalla kohdata itseäsi, sitä mitä herätän sinussa, kaikki valintasi kertovat sen. Haet turvaa nykyisestä elämästäsi. On vain hyvin vaikeaa päästää sellaisesta irti, minkä sydän tietää oikeaksi. Olisin toivonut, että rohkeutesi olisi riittänyt puhumaan kanssani, että olisimme saaneet tietynlaisen rauhan tähän tilanteeseen, mutta se taitaa olla liikaa vaadittu. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä, toivon että kaivat sielusi esiin, sen kaiken moskan takaa. Toivon, että löydät rauhan.
Miehelle. Juuri sinulle, senkin söpöliini! 💔
Tiedän että rakastat minua ja minä sinua
23
308
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
turvaa nykyisestä elämästäni? en ole koskaan turvassa omalta päältäni.
- Anonyymi00002
Miksi et selvitä päätäsi?
- Anonyymi00012
Minusta oli kiva kirjoitus jollekin mielitietylle? Kivalta tuntuisi olla tällainen kohde jollekin? Eipä sitä itseään niin onnekkaaksi osaa edes kuvitella. Mennyt jättää jälkensä ja siksi mielen vaikea uskoa hyvään omalla kohdalla. Mennyt voi olla taakka toiselle. Siksi jää tällaiset kokematta?
- Anonyymi00023
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi et selvitä päätäsi?
sinun jokapaikan höylänä toimiminen ja muut muijat läpi shteen ajan eivät edes auttanu asioit
- Anonyymi00003
Ehkä teidän pitäisi päästä kokemaan yhdessäolo.
- Anonyymi00004
Pitäisi tietenkin, mutta kun mies pelkää! Olen todella empaattinen ja ymmärtäväinen ihminen, mies ei vaan oikein ymmärrä sitä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitäisi tietenkin, mutta kun mies pelkää! Olen todella empaattinen ja ymmärtäväinen ihminen, mies ei vaan oikein ymmärrä sitä.
Muista vedättää sekavaa sakkia naisena esiintyen kun vielä kerkiät ns👍
- Anonyymi00016
Olisi huikeaa viettää vaikka päivä kahdestaan hänen kanssaan, ilman mitään taka-ajatuksia. Viihtyisimme hyvin, koska olemme niin samanlaisia.
- Anonyymi00005
Mulla ihan täysin samat fiilikset ja mies varmasti ymmärtää myös miksi olen toiminut kuin olen toiminut näinä vuosina ja mistä se johtuu. Olen tulisieluinen ja räjähdin kun parin vuoden jälkeen hän kertoi jotain mikä oli kuin keskisormen näyttö minulle ja sitten tuli se puukonisku sydämeen vielä myöhemmin. Pahensi vain entistä huonoa elämääni kun ei voi vaan heittäytyä rakkaudelle. Pikaseksiin rohkeus sentään olisi riitänyt. En vaan silti voi olla rakastamatta ja tuhoudun varmaan vielä täysin. Nyt on niin rankkaa kun mies on mielessä joka päivä ja joudun olee yksin, hän tekee sitten kaikkea muuta. Ei minua seksi kiinnosta muiden kanssa. Mutta ne tunteet kun ei saa sitä mitä haluaa eli olla lähellä, myös maailman parasta seksiä ikinä mitä voi olla, joten olen onneton ja se lisääntyy vaan päivä päivältä vuodesta toiseen. Yksin en tähän pysty valitettavasti.
- Anonyymi00007
Ohi, sillä minä olisin uskaltanut, mutta hän halusi vain satuttaa. Osin onnistuikin, mutta se mikä ei tapa se vahvistaa.
- Anonyymi00022
Mitä jos satuttaminen on sivutuote eikä tarkoituksellista? Jos molemmat satutti tietämättään ja luuli toisen tehneen sen tahalleen? Vaikka ei muuta halua kuin olla toisen seurassa. sivusta
- Anonyymi00024
Millä tavalla hän satutti?
Sivu
- Anonyymi00008
Niin, mutta tuo on lähellä manipulointia ellei ole sitten juurikin sitä.
- Anonyymi00009
Ei ole mitään manipulointia. Olen hyväntahtoinen ihminen ja rakastan häntä syvästi. Mutta nyt on aika jättää hyvästit ja jatkaa omaa elämää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ole mitään manipulointia. Olen hyväntahtoinen ihminen ja rakastan häntä syvästi. Mutta nyt on aika jättää hyvästit ja jatkaa omaa elämää.
...koska aikaa on mennyt aivan liikaa.
- Anonyymi00011
Sinun kannattaa näin ollen kokeilla vaikka lääkitystä jos koet, että naista esittävän speden tekstit manipuloi sinua. T
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinun kannattaa näin ollen kokeilla vaikka lääkitystä jos koet, että naista esittävän speden tekstit manipuloi sinua. T
Kyvyttömyytesi tunteiden saralla (tunteettomuus) paistaa tekstistäsi läpi, spedeilyineen. Sori vaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyvyttömyytesi tunteiden saralla (tunteettomuus) paistaa tekstistäsi läpi, spedeilyineen. Sori vaan.
Minulla oikein lämmin ja toimiva pumppu kiitos kysymästä
- Anonyymi00017
Laita oma elämä ensin sellaiseen kuntoon että siellä on tilaa muillekin kuin itsellesi.
- Anonyymi00018
Ohi. Tilaa on.
- Anonyymi00019
M-nainen voi mennä minun insta profiliin ja painaa profiilikuvaani niin päästään vihdoin eteenpäin.
- Anonyymi00020
Ohi
- Anonyymi00021
Mä toivon, että hän ei kuvittele tälläisen olevan multa. Mä tiedän kyllä paikkani suhteessa häneen, oon aina tiennyt. Enkä mä halua puhua. Helpommin tää menee, kun annetaan olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101755
- 941289
- 721284
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois2821067- 48994
- 95939
- 83845
- 50812
- 51788
- 55773