Olit kyllä niin

Anonyymi-ap

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki

44

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet oikeassa.

• Anonyymi00002

Minulle ei riitä pelkät katseet, vaan olisin odottanut jotain muuta esim. tapaamista työsi ulkopuolella.

• Anonyymi00003

Olet aloittanut uuden parisuhteen, joten mulla ei ole siihen enää mitään sanomista, muuta kuin tunteeni kylmettäminen sinua kohtaan.

• Anonyymi00004

Ethän halunnut vaan valitsit ihan muuta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olet aloittanut uuden parisuhteen, joten mulla ei ole siihen enää mitään sanomista, muuta kuin tunteeni kylmettäminen sinua kohtaan.

En ole aloittanut mitään. Minulla ei ole ketään.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Toivottavasti olet varmistanut tämän henkilöltä itseltään, etkä oleta vain jotain tai luota huhu puheisiin. 🙄

• Anonyymi00005

Olisikohan siitä saanut kaunista loppua mitenkään...

• Anonyymi00007

En tiedä muuta kuin että minä käyttäydyn korrektisti kaikkia kohtaan, oli tilanne mikä tahansa.

• Anonyymi00006

Ei varmaankaan rahalla ollut mitään osaa tässä tarinassa.

• Anonyymi00008

Nyt en ymmärrä. Ainakin me olemme molemmat vakituisessa työssä, joten rahaa on sen verran mitä kumpainenkin tienaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Ainakin me olemme molemmat vakituisessa työssä, joten rahaa on sen verran mitä kumpainenkin tienaa.

Oikastaan puhuin yleisesti. Jos ilmenee yhtäkkiä tunnekylmyyttä, siihen on usein syynä raha. Raha pilaa yleensä aina orastavat suhteet ja sehän on selvä, jos painopiste menee rahaan, fiksu ihminen ymmärtää nopeasti, ettei aito, vilpitön, toista hyväksikäyttämätön, tasa-arvoinen suhde ole todennäköisesti mahdollinen, eikä ihmisen oma luonne ja persoona ole tärkeää, Rakkauden ja toisesta välittämisen vastakohta on raha, tai jos rahalla yritetään ostaa tunteita ja sehän on mahdotonta. Tietenkin toisesta välittäminen ja raha voivat olla yhdessä, mutta silloin ei ikinä käytetä sitä rahaa rakentamaan sitä voimistuvaa tunnesuhdetta. Raha on ihmisen keksintö, tunteet ja rakkaus luonnon keksintö, juuri siksi nämä asiat ovat vastakohtia toisilleen ja eivät kuulu toisilleen, mutta voivat toimia erillisinä asioina irti toisistaan tai sitten ei..

• Anonyymi00009

näin on

• Anonyymi00010

Petrikö se täällä ulisee?

• Anonyymi00015

Eipä ainakaan tämä Petri.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eipä ainakaan tämä Petri.

Ahaa. Mutta Petri kumminkin? Täällä oli aloitus tunnekylmyydestä ja tämä aihe koskettaa minuakin. Tietystä syystä ollut vähän tapetilla tämä aihe!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ahaa. Mutta Petri kumminkin? Täällä oli aloitus tunnekylmyydestä ja tämä aihe koskettaa minuakin. Tietystä syystä ollut vähän tapetilla tämä aihe!

En ole sellaisiin ottanut osaa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En ole sellaisiin ottanut osaa.

Hyvä, että olet säästynyt sellaiselta touhulta. Minun sydän särjettiin ja vielä hän kehtasi väittää mun olevan tunnekylmä. Sattuu Aika kovaa, koska tuo tunteilla leikkiminen tuli rakastamani miehen taholta. Nyt pitää sitten kokoilla taas itsensä 😢

• Anonyymi00012

Ja sinäkö ihmettelet sitä?

• Anonyymi00013

Samat sanat, ei kiinnosta enää.

• Anonyymi00014

Oli kyllä sellainen loppunäytös ettei ole paluuta entiseen 🥺

• Anonyymi00034

😂🤭😆

• Anonyymi00016

Edes hänen kylmyys ei saanut omia tunteita hiipumaan. Mitäs nyt teen?

• Anonyymi00019

seisotinjo sua

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

seisotinjo sua

😅 No sitäkin.

• Anonyymi00021

Taidat tulkita kylmyydeksi neutraalia suhtautumista. Minä ainakin muutun tällä anonyymipalstalla hyvinkin asialliseksi ja realiteetit huomioon ottavaksi, kun en ole lainkaan varma mitkä kirjoituksista ovat siltä, jota kaipaan. Helposti sitä pelkää, että sekopäisimmät
        ovat häneltä ja tulee automaattisesti pakitus. Ja tämä voi heijastua myös IRLiin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

😅 No sitäkin.

takaapäin juttuja ohi mennen puhelit melkeen innostuin

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

takaapäin juttuja ohi mennen puhelit melkeen innostuin

En nyt sentään. Erehdyt henkilöstä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En nyt sentään. Erehdyt henkilöstä.

Täällä on suuri vaara ja mahdollisuus erehtyä henkilöstä. Siksi ei kannata omia mitään tekstejä.
        Ainoastaan jos pitävät tunnisteet löydät. Muuten täyttä hölynpölyä.

• Anonyymi00018

Ihmisen arvokkain lahja ja asia tässä elämässä on haluta ja voida antaa sydämen lämpöä ja välittämistä toisille ihmisille, sellaista tunnetta ja energiaa ei voi millään omaisuudella korvata.

• Anonyymi00024

En minä ole kylmennyt vaan ihmettelen asioita ympärilläni, että mitähän vidduu kun täällä pyörii sellanen show mun selän takanani.
      Eikä meillä ole ollut mitään rakkauden tunteita toisiamme kohtaan.
      Kaverillisia tunteita kylläkin.

• Anonyymi00029

Niin, joidenkin suhteet herättää ihmetystä ja keskustelua, etenkin jos siihen liittyy muita ja tunteita muita kohtaan.

• Anonyymi00025

Minkä lopussa? Ei meillä ole mitään vielä alkanutkaan.
      N>M

• Anonyymi00028

Se oli suojaus sinun kylmyyttä kohtaan. Olit sitä jo silloin kun olin suojaton

• Anonyymi00039

Miten meni omasta mielestä?

• Anonyymi00030

Kannattaako koskaan iloita suhteiden loppumisesta, jolleivat ne ole olleet vahingollisia. Jotkut tappavat ehkä alkavan suhteen omalla negatiivisella mielikuvituksella vaikka ei oltaisi oikeassa elämässä vielä tavattukaan.

• Anonyymi00032

Tunnekylmyys ei aina ole sitä miltä näyttää. Siksi pitäisi aina puhua asioista suoraan ennen kuin tilanne menee liian pitkälle.

• Anonyymi00033

Olet aivan oikeassa. Paikka missä kohtaan ihanan miehen ei ole sopiva paikka tunteilulle. Tekisi mieli halata häntä, mutta pitää leikkiä coolia.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Paikka missä kohtaan ihanan miehen ei ole sopiva paikka tunteilulle. Tekisi mieli halata häntä, mutta pitää leikkiä coolia.

Työpaikalla tms. voi mennä kyllä hankalaksi. I feel you.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Työpaikalla tms. voi mennä kyllä hankalaksi. I feel you.

Työpaikan siivouskomero on paneskelua varten, jos siellä ei ole kameroita.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

No ei todellakaan. Siitä kun jäisi kiinni, niin se olisi työpaikan vaihto. Tapahtui eräälle ex.työkaverille. Kaikki saivat tietää ja nauroivat hänen selän takana.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No ei todellakaan. Siitä kun jäisi kiinni, niin se olisi työpaikan vaihto. Tapahtui eräälle ex.työkaverille. Kaikki saivat tietää ja nauroivat hänen selän takana.

Apua, tosin mitäs läksi.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Hyi en alentuisi tuollaiseen

• Anonyymi00043
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Meidän työpaikassa vainajakylmiö oli melko turvallinen paikka.

• Anonyymi00044

Minulla oli pettymyksen tunteet ja luottamuspula päällä. Ne kyllä kylmensi sydäntä. Kuinkahan siinä niin kävi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      969
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      774
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      101
      542
    7. 78
      541
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      538
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    10. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    Aihe