Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
Olit kyllä niin
44
476
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet oikeassa.
- Anonyymi00002
Minulle ei riitä pelkät katseet, vaan olisin odottanut jotain muuta esim. tapaamista työsi ulkopuolella.
- Anonyymi00003
Olet aloittanut uuden parisuhteen, joten mulla ei ole siihen enää mitään sanomista, muuta kuin tunteeni kylmettäminen sinua kohtaan.
- Anonyymi00004
Ethän halunnut vaan valitsit ihan muuta
- Anonyymi00036
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet aloittanut uuden parisuhteen, joten mulla ei ole siihen enää mitään sanomista, muuta kuin tunteeni kylmettäminen sinua kohtaan.
En ole aloittanut mitään. Minulla ei ole ketään.
- Anonyymi00038
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toivottavasti olet varmistanut tämän henkilöltä itseltään, etkä oleta vain jotain tai luota huhu puheisiin. 🙄
- Anonyymi00005
Olisikohan siitä saanut kaunista loppua mitenkään...
- Anonyymi00007
En tiedä muuta kuin että minä käyttäydyn korrektisti kaikkia kohtaan, oli tilanne mikä tahansa.
- Anonyymi00006
Ei varmaankaan rahalla ollut mitään osaa tässä tarinassa.
- Anonyymi00008
Nyt en ymmärrä. Ainakin me olemme molemmat vakituisessa työssä, joten rahaa on sen verran mitä kumpainenkin tienaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Ainakin me olemme molemmat vakituisessa työssä, joten rahaa on sen verran mitä kumpainenkin tienaa.
Oikastaan puhuin yleisesti. Jos ilmenee yhtäkkiä tunnekylmyyttä, siihen on usein syynä raha. Raha pilaa yleensä aina orastavat suhteet ja sehän on selvä, jos painopiste menee rahaan, fiksu ihminen ymmärtää nopeasti, ettei aito, vilpitön, toista hyväksikäyttämätön, tasa-arvoinen suhde ole todennäköisesti mahdollinen, eikä ihmisen oma luonne ja persoona ole tärkeää, Rakkauden ja toisesta välittämisen vastakohta on raha, tai jos rahalla yritetään ostaa tunteita ja sehän on mahdotonta. Tietenkin toisesta välittäminen ja raha voivat olla yhdessä, mutta silloin ei ikinä käytetä sitä rahaa rakentamaan sitä voimistuvaa tunnesuhdetta. Raha on ihmisen keksintö, tunteet ja rakkaus luonnon keksintö, juuri siksi nämä asiat ovat vastakohtia toisilleen ja eivät kuulu toisilleen, mutta voivat toimia erillisinä asioina irti toisistaan tai sitten ei..
- Anonyymi00009
näin on
- Anonyymi00010
Petrikö se täällä ulisee?
- Anonyymi00015
Eipä ainakaan tämä Petri.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eipä ainakaan tämä Petri.
Ahaa. Mutta Petri kumminkin? Täällä oli aloitus tunnekylmyydestä ja tämä aihe koskettaa minuakin. Tietystä syystä ollut vähän tapetilla tämä aihe!
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ahaa. Mutta Petri kumminkin? Täällä oli aloitus tunnekylmyydestä ja tämä aihe koskettaa minuakin. Tietystä syystä ollut vähän tapetilla tämä aihe!
En ole sellaisiin ottanut osaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
En ole sellaisiin ottanut osaa.
Hyvä, että olet säästynyt sellaiselta touhulta. Minun sydän särjettiin ja vielä hän kehtasi väittää mun olevan tunnekylmä. Sattuu Aika kovaa, koska tuo tunteilla leikkiminen tuli rakastamani miehen taholta. Nyt pitää sitten kokoilla taas itsensä 😢
- Anonyymi00012
Ja sinäkö ihmettelet sitä?
- Anonyymi00013
Samat sanat, ei kiinnosta enää.
- Anonyymi00014
Oli kyllä sellainen loppunäytös ettei ole paluuta entiseen 🥺
- Anonyymi00034
😂🤭😆
- Anonyymi00016
Edes hänen kylmyys ei saanut omia tunteita hiipumaan. Mitäs nyt teen?
- Anonyymi00019
seisotinjo sua
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
seisotinjo sua
😅 No sitäkin.
- Anonyymi00021
Taidat tulkita kylmyydeksi neutraalia suhtautumista. Minä ainakin muutun tällä anonyymipalstalla hyvinkin asialliseksi ja realiteetit huomioon ottavaksi, kun en ole lainkaan varma mitkä kirjoituksista ovat siltä, jota kaipaan. Helposti sitä pelkää, että sekopäisimmät
ovat häneltä ja tulee automaattisesti pakitus. Ja tämä voi heijastua myös IRLiin. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
😅 No sitäkin.
takaapäin juttuja ohi mennen puhelit melkeen innostuin
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
takaapäin juttuja ohi mennen puhelit melkeen innostuin
En nyt sentään. Erehdyt henkilöstä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
En nyt sentään. Erehdyt henkilöstä.
Täällä on suuri vaara ja mahdollisuus erehtyä henkilöstä. Siksi ei kannata omia mitään tekstejä.
Ainoastaan jos pitävät tunnisteet löydät. Muuten täyttä hölynpölyä.
- Anonyymi00018
Ihmisen arvokkain lahja ja asia tässä elämässä on haluta ja voida antaa sydämen lämpöä ja välittämistä toisille ihmisille, sellaista tunnetta ja energiaa ei voi millään omaisuudella korvata.
- Anonyymi00024
En minä ole kylmennyt vaan ihmettelen asioita ympärilläni, että mitähän vidduu kun täällä pyörii sellanen show mun selän takanani.
Eikä meillä ole ollut mitään rakkauden tunteita toisiamme kohtaan.
Kaverillisia tunteita kylläkin.- Anonyymi00029
Niin, joidenkin suhteet herättää ihmetystä ja keskustelua, etenkin jos siihen liittyy muita ja tunteita muita kohtaan.
- Anonyymi00025
Minkä lopussa? Ei meillä ole mitään vielä alkanutkaan.
N>M - Anonyymi00028
Se oli suojaus sinun kylmyyttä kohtaan. Olit sitä jo silloin kun olin suojaton
- Anonyymi00039
Miten meni omasta mielestä?
- Anonyymi00030
Kannattaako koskaan iloita suhteiden loppumisesta, jolleivat ne ole olleet vahingollisia. Jotkut tappavat ehkä alkavan suhteen omalla negatiivisella mielikuvituksella vaikka ei oltaisi oikeassa elämässä vielä tavattukaan.
- Anonyymi00032
Tunnekylmyys ei aina ole sitä miltä näyttää. Siksi pitäisi aina puhua asioista suoraan ennen kuin tilanne menee liian pitkälle.
- Anonyymi00033
Olet aivan oikeassa. Paikka missä kohtaan ihanan miehen ei ole sopiva paikka tunteilulle. Tekisi mieli halata häntä, mutta pitää leikkiä coolia.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Paikka missä kohtaan ihanan miehen ei ole sopiva paikka tunteilulle. Tekisi mieli halata häntä, mutta pitää leikkiä coolia.
Työpaikalla tms. voi mennä kyllä hankalaksi. I feel you.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Työpaikalla tms. voi mennä kyllä hankalaksi. I feel you.
Työpaikan siivouskomero on paneskelua varten, jos siellä ei ole kameroita.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
No ei todellakaan. Siitä kun jäisi kiinni, niin se olisi työpaikan vaihto. Tapahtui eräälle ex.työkaverille. Kaikki saivat tietää ja nauroivat hänen selän takana.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
No ei todellakaan. Siitä kun jäisi kiinni, niin se olisi työpaikan vaihto. Tapahtui eräälle ex.työkaverille. Kaikki saivat tietää ja nauroivat hänen selän takana.
Apua, tosin mitäs läksi.
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
Hyi en alentuisi tuollaiseen
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Meidän työpaikassa vainajakylmiö oli melko turvallinen paikka.
- Anonyymi00044
Minulla oli pettymyksen tunteet ja luottamuspula päällä. Ne kyllä kylmensi sydäntä. Kuinkahan siinä niin kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101542- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538- 39518
- 40516